וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאור בוזגלו: "הירידה לספסל הורידה את הקצב שלי ותסכלה אותי"

מאור בוזגלו סיכם את העונה הסוערת שעבר בפוסט וידאו בעמוד הפייסבוק הפרטי שלו: "לא צריך שמישהו ייפצע כדי שאכנס להרכב, הרבה פעמים אמרתי לאבא שלי להפסיק, והוא עשה מה שהוא רוצה, קיבלתי הצעה מכובדת מאלונה, אבל אתרכז בלהחלים"

צילום מסך

מתוך דף הפייסבוק של מאור בוזגלו בהפקת fansee tv

"בלי פילטרים, בלי מסכות, נטו מאור בוזגלו". כך הבטיח קשר הפועל באר שבע בפרומו המסקרן שפורסם בדף הפייסבוק שלו, והיום (חמישי) הוא אכן התייצב בפני הגולשים כדי לדבר.

בוזגלו סיים את העונה עם תואר אליפות שני ברציפות, אבל גם עם פציעה בברך שתשבית אותו לתקופה ארוכה. לצד יכולת מצוינת שגילה לאורך העונה, בלטו הדברים שאמר אביו נגד המאמן ברק בכר והמערכת כולה בהפועל באר שבע.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פותח את הלב. בוזגלו/מערכת וואלה!, צילום מסך
אני יודע ששחקן שנמצא בכושר הכי טוב בקריירה וחתום על רגעים מרגשים - פותח וזה מאוד תיסכל אותי. זה עצר את הקצב שלי

על האווירה בסגל: "אנחנו שמות גדולים, יש המון רעש ואינטרסים. אבל כאחד שנמצא במועדון אני יכול להגיד שאין לנו אגו בכלל. החברות שיש לנו, גם מחוץ למגרש - אני חושב שאין דבר כזה בכל העולם".

על העובדה שלא היה שחקן הרכב קבוע: "התחושה של להיות על הספסל אחרי אירופה - אני לא רוצה להגיד קושי כי אני לא מתאכזב כל כך בקלות, אבל זה בלבל אותי. אני יודע ששחקן שנמצא בכושר הכי טוב בקריירה וחתום על רגעים מרגשים - פותח וזה מאוד תיסכל אותי. זה עצר את הקצב שלי. זו שנת חוזה ותיארתי לעצמי שאשחק פחות. נכנסתי לכושר. אתה מנסה להתמודד ולהבין ואתה לא תמיד מבין. אני לא רוצה לחכות ששחקן ייפצע כדי להיכנס להרכב, הוכחתי את עצמי באירופה והזיכרונות משם ילוו אותי כל החיים. השערים בסן סירו ובסאות'המפטון יחקקו בהיסטוריה של הפועל באר שבע ושלי".

על הקריירה: "אם הייתי נולד בצרפת או באנגליה הייתי מגיע לטופ של הכדורגל העולמי. אולי אם היה לי דרכון גם אני כבר הייתי חתום בקבוצה אחרת אחרי העונה המטורפת הזו. הייתי באקדמיה בצרפת, אני יודע איך החיים שם. הבנתי שההבדלים שונים לחלוטין. הכדורגלן הישראלי יודע לעבוד קשה, אבל מכוונים אותו לא נכון. הייתי בבלגיה למשל ולא מלמדים אותך לשחק כדורגל, מלמדים אותך לישון כמו שצריך, לאכול כמו שצריך".

על ברק בכר: "ברק בכר אחד המאמנים הכי אמיתיים, הכי גבר שהיה איתי. להיות מאמן בסוג כזה של קבוצה זה לא דבר קל. כולם רוצים לשחק, לכולם מגיע לשחק, זה ללכת בין הטיפות. אני לא מקנא בו. ברק ידע לעשות את ההפרדה, היחסים בינינו לא כמו שנראה בתקשורת, ניסו לסכסך בינינו. מכבד את ברק בגלל הכנות שלו. אני בטוח שמאמנים אחרים לא היו אומרים לי את הדברים כמו שהם, בפנים"

מאור בוזגלו. צילום מסך
מפרגן לבכר, אבל גם לא חושש להביע את דעתו/צילום מסך
הרבה פעמים אמרתי לו 'אבא תפסיק, זה לא מתאים'. התווכחנו, הגענו לטונים גבוהים. ועדיין הוא קם בבוקר ועושה מה שהוא רוצה

על אלונה ברקת: "היחסים ביני לבין אלונה מדהימים. אבל אני שחקן כדורגל, אף פעם לא הייתי נוכח בפגישות. אני עושה הכול כדי לעשות הכי טוב על הדשא ומעבר לזה לא מתעניין. יש חילוקי דיעות, לפעמים מסכימים ולפעמים לא. לא היינו תלית שכולה תכלת ואני יכול להגיד אותו דבר על המועדון. אפשר היה להתנהל בצורה אחרת, יותר בכבוד. הרבה פעמים קמתי בבוקר וקראתי כותרת שהייתי צריך להתמודד איתה כל היום. שרקו לי בוז, אמרו לי 'אבא שלך ואבא שלך...' בגלל דברים שלא קשורים אלי בכלל".

על אביו: "הרבה פעמים אמרתי לו 'אבא תפסיק, זה לא מתאים'. התווכחנו, הגענו לטונים גבוהים. ועדיין הוא קם בבוקר ועושה מה שהוא רוצה".

על היחסים עם הקהל: "מאז המשברים עם המועדון נכנס גם המשבר עם הקהל. מהיום הראשון בבאר שבע אהבו אותי, חיבקו אותי, אבל בשנתיים האחרונות זה קצת התערער, הקהל ניזון מהתקשורת. האוהדים לא יודעים בדיוק מה קורה ואני לא יכול לדבר ולהסביר. אני לא יכול להגיב לכל דבר. אומרים 'חמדן, שקרן', אבל אולי בגלל שאני חסין, אני לא מתייחס. אני יכול להבין את האוהדים, בכל בוקר הם רואים כותרת שאני רוצה לעזוב - גם אני הייתי אומר 'שיילך'. יש משבר עם האוהדים, אני יכול להבין אותם, אבל לא להסכים איתם".

על מליקסון: "נוצר סכסוך שלא היה קיים כי דברים מחלחלים בסוף. נוצרו שמועות בעיר, דברים שלא קרו מעולם ובאיזשהו שלב נוצר המצב הזה - הצליחו לייצר סכסוך. ניסיתי לבוא להגיד לו שנוציא הודעה מסודרת, אבל זה נעצר וחבל לי. הרבה מאוד גורמים הפיצו שמועות, אני לא יודע למה".

על העתיד: "ישבתי עם אלונה, קיבלתי הצעה מכובדת. הפערים הקיימים היום הם יחסית גבוהים וגדולים. יש אלמנטים יותר חשובים מכסף. למה לקבוצה מותר לדרוש כסף ולשחקן אסור?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully