וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואליינטה: "יש לי חוזה, אדרוש פיצוי". לוזון: "אתה לא תהיה כאן"

18.5.2017 / 9:55

אחרי הודעת שחרור, הבלם יזם שיחה קשה עם המאמן במהלך האימון ושמע: "לא תישאר למרות החוזה". האוהדים פרסמו הודעת תמיכה בבלם. במועדון אישרו: פלאנס לא יגיע כי רצה לבוא ביוני, ממתינים למוניוס. בראוליו ירד מהפרק

מאמן מכבי חיפה גיא לוזון. אדריאן הרבשטיין
"כל עוד אני כאן, אתה לא תהיה כאן". לוזון/אדריאן הרבשטיין

אחרי שקיבל הודעת שחרור לפני מספר שבועות, הבלם מארק ואליינטה יזם שיחה, שהוגדרה בשיחה בינו לבין שחקנים בקבוצה כ"קשה", עם המאמן גיא לוזון. על פי גורמים בקבוצה, ואליינטה יזם את השיחה במהלך האימון והיא התקיימה בשולי המגרש.

"אני לא יודע מה אתה מתכנן לגבי, אבל יש לי חוזה, אני לא מתכוון לוותר עליו", אמר ואליינטה למאמן. לדברי גורמים בקבוצה, לוזון ענה לו: "אתה לא תהיה כאן בעונה הבאה. בין אם יש לך חוזה, או אין לך". ואליינטה ענה: "אדרוש פיצוי", כנראה בניסיון להעביר מסר להנהלת מכבי חיפה. לוזון שלא אהב את הדברים ענה לו: "כל עוד אני כאן, אתה לא תהיה כאן". במועדון לא אהבו את ההתנהלות של הבלם, שיעזוב בשבוע הבא למולדתו. בסביבתו של ואליינטה טוענים כי הוא מתכוון להגיע לפתיחת האימונים אם לא ימצא קבוצתו שתתמן את כל שכרו, או שמכבי חיפה תשלים אותו.

קבוצה של אוהדי מכבי חיפה, אגב, הביעה תמיכה בבלם הספרדי והכינה תמונה לכבודו בפייסבוק. "מארק ואליינטה, אנחנו אוהבים אותך. ואנחנו מצטערים בשם הקבוצה על מה שנעשה לך בימים אלה. זה לא אתה, זה אנחנו. הקבוצה פשוט קצת אבודה עכשיו. סלח לה", נכתב שם.

במועדון דחו את הפרסומים האחרונים על כך שלוזון לא ימשיך בקבוצה בעונה הבאה. "לוזון יהיה כאן, ואין על כך ויכוח. הוא המאמן שלנו", אמרו אתמול במועדון. בנוסף, במועדון טוענים כי עד היום לא הושג כל סיכום עם רמון פלאנס ואישרו כי נותרו שני מועמדים לתפקיד, כשהמוביל הוא טוני מוניוס מחטאפה. המועמד הבכיר אותו רצו במועדון, בראוליו, לא יגיע בסופו של דבר ויסגור באוסאסונה או בספורטינג חיחון. על פי מקורבים לעסקה, הסיבה העיקרית שבגללה פלאנס לא יגיע נעוצה בבעיות שהתגלעו לפני מספר ימים במשא ומתן, לפיהן פלאנס ביקש לא לקדם את המשא ומתן עד הבטחת ההישארות של ראיו וייאקנו בליגה.

ההפסד שלהם לאלקורקון במחזור האחרון סיבך עוד יותר את הקבוצה ופלאנס ביקש לדחות את המגעים לסיום העונה, שנגמרת ב-11 ביוני. אתמול, אחד מנציגיו של המנהל הספורטיבי, שחר גרינברג, הודיע כי פלאנס לא הגיע, ובמועדון החליטו לא להמתין. "החלטנו לא לחכות. רוצים למנות מנהל ספורטיבי בהקדם", אמרו בחיפה.

על פי מקורבים למשא ומתן, חלק מהפרסומים בישראל הפריעו לניהול המשא ומתן עם המועמדים. "לא יכול להיות שנפגשו עם בראוליו, פלאנס וטוני וכולם יודעים את זה. חלק מהמועמדים לא אהבו כשהשמות שלהם פורסמו בישראל. אפשר לומר שפרסום השמות של שלושת המועמדים המובילים הפריע למשא ומתן", הסבירו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
שחקן נבחרת אוסטריה, פלוריאן קליין. GettyImages
אמור להשיב סופית עד יום שני. קליין/GettyImages

אליסון דוס סנטוס (ראה ידיעה נפרדת) צפוי לחתום בתחילת השבוע, כשבמועדון ינסו לקדם גם את העברת אדי גוטליב. בשבוע הבא צפויה התפתחות בעניין והשחקן שנמצא בחופשה פרטית מתעדכן באמצעות נציגיו. גם עומרי אלטמן נמצא חזק על הפרק. בבלגיה דווח כי ליאור רפאלוב החליט להישאר עונה נוספת בברוז'. במועדון רוצים מאוד את השחקן, אבל טוענים כי הגעתו לישראל תלויה בעיקר בו.

יש לציין כי החתמת דוס סנטוס ופלוריאן קליין מקובלת על המנהלים הספורטיביים עימם מתנהלים מגעים. ההערכה במועדון היא שקליין ישיב סופית על ההצעה עד יום שני, מאחר וביום ראשון תתמודד קבוצתו מול וורצבורגר קיקרס, במה שצפוי להיות משחק העליה שלה לבונדוסליגה בו ייפרדו רשמית מהשחקן. קליין ירוויח בין 350 ל-400 אלף יורו, לא כולל תנאים נלווים.

אביו של הקשר הקוסוברי אניס אלושי נפטר הלילה ולכן הוא לא נטל חלק באימון. מהמועדון נמסר בתגובה: "מועדון כדורגל מכבי חיפה משתתף בצערו של אניס אלושי על מות אביו, שבאן אלושי, השחקן יצא למולדתו להלווית האב. צוות המועדון, ההנהלה והשחקנים מאחלים למשפחה שלא ידעו עוד צער".

ניקיטה רוקאביציה עדיין פצוע, הולמר אייולפסון סובל מפציעה במפשעה, דקל קינן וקמיל ואצק עברו טיפולים. גיא לוזון יעלה בהרכב שכולל שישה שחקני בית צעירים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully