וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוס סנטוס צפוי לחתום במכבי חיפה בתחילת השבוע ולטוס לברזיל

18.5.2017 / 8:37

בלם מכבי פתח תקוה החל לחפש דירה בעיר, הלוזונים ידרשו פיצוי. גיגי צפוי להיות השוער הראשון. קוויאר לראשי המועדון: לא חתמתי בקרית שמונה, אמריא לספרד ואחליט. מגמאדוב יצפה בבלם ברסט, קריאף מועמד

שחקן מכבי תל אביב וידאר קיארטנסון מול שחקן מכבי פתח תקוה אליסון דוס סנטוס. ניב אהרונסון
אמור לחתום לשלוש שנים. אליסון/ניב אהרונסון

לקראת חתימה: הבלם הברזילאי אליסון דוס סנטוס ביקר השבוע בחיפה בניסיון למצוא דירה באזור והוא צפוי להשלים בקרוב את מעברו למכבי חיפה, לאחר שהמגעים בין הצדדים נמשכים מאז חודש ינואר. דוס סנטוס סיפר לחבריו כי הוא מתכוון להמריא בתחילת השבוע לברזיל למספר שבועות, ולכן הוא מנסה לסגור את נושא המעבר לקבוצה של גיא לוזון באופן סופי. אתמול קבעו הצדדים להיפגש בתחילת השבוע ושם סבורים שיחתום על חוזה לשלוש שנים, לפני שישוב למולדתו. העובדה שיצא לחפש דירה באזור מלמדת כי התנאים בין הצדדים סגורים וכל שנותר כעת הוא לחתום על העסקה. במכבי פתח תקוה אמרו אתמול: "אנחנו מתכוונים לדרוש פיצוי על המעבר".

בנושא אחר: במועדון ערכו שיחה עם הבלם קרלוס קוויאר, שטען בפניהם כי הוא לא סיכם בעירוני קרית שמונה. "קרלוס טוען שהסוכן הביא לו הצעה, אבל הוא כלל לא סגור. הוא רוצה לחזור לספרד ולהתייעץ עם משפחתו", אמרו במועדון. קוויאר סיפר בשיחה כי סוכנו הביא הצעה מבית"ר ירושלים ובנוסף גם בני יהודה התעניינה בו. לטענת מקורבים לעסקה, השחקן הוצע לבית"ר ירושלים כמחליפו של חסוס רואדה. קובי רפואה עדיין רוצה את קוויאר, ואם יתחרט ייתכן שבמועדון יחליטו לפתוח איתו במשא ומתן. "עד שקרלוס לא יודיע מה הוא רוצה, אף עסקה לא סגורה", אמרו בסביבתו. יחד עם זאת, ראוי להדגיש כי ההצעה מקרית שמונה היא הגבוהה ביותר שקיבל כרגע.

במועדון אישרו אתמול כי דני עמוס הודיע שהוא מתכוון להיפגש עם קבוצות אחרות, בניהן מכבי נתניה והפועל רעננה. פתח תקוה זימנה אותו לפגישה, אך לאור ההחלטה של עמוס והעובדה שצחי גיגי שמוערך על ידי קובי רפואה חתום על חוזה ארוך טווח, כרגע מתכוונים במועדון לתת לאחרון את המפתחות. במועדון אישרו אתמול את הפנייה לקשר האחורי של קריית שמונה, דדייה ברוסו. "קריית שמונה מימשה את האופציה על השחקן, וכרגע לא ניתן להחתים אותו. אם ברוסו לא ימשיך שם, נבחן את האפשרות לצרפו", אמרו.

אחרי שצפו בבלם הקונגולזי של סטיאווה, וילפרד מוקה, במועדון בוחנים אופציות נוספות. הסקאוט מורד מגמאדוב ימריא לצרפת על מנת לבחון אפשרות לצרף את הבלם הברזילאי של ברסט, לוסיאנו קסטן בן ה-27. במועדון אישרו את ההתעניינות בשחקן ואמרו: "יש לנו מספר מועמדים לתפקיד, מוראד ימריא לצרפת על מנת לראות אותו". שחקן נוסף שבו יצפה מגמאדוב הוא הבלם הצרפתי של ברסט, זקאריה דיאלו (30). בנוסף, במועדון עדיין בודקים אפשרות לצרף את אופיר קריאף במידה ולא ימשיך בקריית שמונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully