וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'ארדים: "אליפות למונאקו שווה ל-4 אליפויות של פריס, זה מדהים"

אחרי ששברה באופן רשמי את רצף האליפויות של פריס, הקבוצה מהנסיכות חגגה ומאמנה התמוגג: "זה התואר החשוב בקריירה שלי". הנסיך אלבר: "לפני 4.5 שנים הקבוצה הייתה בליגה השנייה"

שחקני מונאקו חוגגים אליפות. AP
אליפות מתוקה. שחקני מונאקו חוגגים/AP

העונה החלומית של מונאקו הגיעה לשיאה אתמול (רביעי) עם הזכייה הרשמית באליפות השמינית בתולדותיה והראשונה מאז 2000. הקבוצה מהנסיכות, שהעפילה גמר לחצי גמר ליגת האלופות ניצחה 0:2 את סנט אטיין במשחק שבו ילד הפלא קיליאן אמבפה שוב כובש ומגיע ל-15 שערי ליגה.

"לזכות באליפות עם קבוצה שלא פייבוריטית זה תואר נהדר. זה התואר הכי חשוב בחיים שלי כמאמן. עבדנו קשה במשך 11 חודשים וזה השתלם עם תואר מתוק. מונאקו אלופה, זה שווה ארבע אליפויות של פריס. אליפות של פריס זה הרגל, אבל אליפות של מונאקו.."

שחקני מונאקו חוגגים אליפות. AP
שחקני מונאקו חוגגים אליפות/AP

הנסיך אלבר, שליט מונאקו חגג אחרי המשחק: "אחרי עונה מופלאה, הניצחון הביתי הזה הוא השיא. לפני ארבע וחצי שנים היינו בליגה השנייה, עכשיו אנחנו מוצאים את עצמנו אלופי צרפת. החבורה הזו היא יוצאת מהכלל, מוכשרת ועם רוח נהדרת שמובלת על ידי מאמן נהדר. זו עבודה של כל הקבוצה, הצוות המקצועי והאוהדים".

אחרי שחגיגות האליפות יסתיימו, המטרה הכי גדולה של מונאקו כעת תהיה להשאיר את היהלום והנכס הכי גדול שלה קיליאן אמבפה, כשגם תומא למאר וברנרדו סילבה יהיו שחקנים מאוד מבוקשים בקיץ גם בגלל גילם הצעיר. מי שיחזק את הקבוצה בעונה הבאה הוא יורי טילמאנס, הכישרון הבלגי הצעיר של אנדרלכט (20) שהתפוצץ העונה עם 13 שערים ו-12 בישולים בליגה הבלגית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully