וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: מנצ'סטר יונייטד וסאות'המפטון נפרדו ב-0:0

השדים האדומים סיפקו יכולת רעה מאוד שבוע לפני גמר הליגה האירופית. סרחיו רומרו, שהחליף את דויד דה חאה בשער, הדף פנדל של מנולו גביאדיני (6). אנתוני מרסיאל בעט לקורה (72)

שוער מנצ'סטר יונייטד סרחיו רומרו. רויטרס
גיבור הערב. רומרו/רויטרס

מנצ'סטר יונייטד וסאות'המפטון נפרדו הערב (רביעי) ב-0:0 במשחק השלמה מהמחזור ה-28. השדים האדומים, שכבר איבדו סיכוי להגיע לליגת האלופות דרך הפרמיירליג, נראו רע ונדמה היה שראשם נמצא באופן בלעדי בגמר הליגה האירופית מול אייאקס בעוד שבוע בדיוק.

ז'וזה מוריניו ביצע ארבעה שינויים בהשוואה להרכב שהפסיד לטוטנהאם, כשהנריך מחיטיריאן, מרואן פלאיני ומתאו דרמיאן שבו להרכב, בעוד דויד דה חאה לא נכלל בסגל, ולא מן הנמנע שערך את משחקו האחרון במועדון, שכן סרחיו רומרו, שפתח בהיעדרו, בדרך כלל פותח בליגה האירופית.

רומרו אף היה הגיבור של יונייטד הערב, כשהדף כבר בדקה השישית פנדל של מנולו גבידאני. בכך, הפך לשוער מנצ'סטר יונייטד הראשון שעוצר פנדל מאז אוקטובר 2014. מלבד האירוע הזה, קיבלנו מעט מאוד. הקדושים היו טובים ומסוכנים יותר למרבית הדקות אך לא הצליחו להכניע את רומרו, כשבצד השני, כמעט הכריע אנתוני מרסיאל את ההתמודדות בדקה ה-72, אולם הבעיטה שלו ננעצה בקורה ויצאה החוצה.

עוד בנושא:

ב"דיילי מייל" פרסמו את רשימת המועמדים למנצ'סטר יונייטד: אובלק, גריזמן, לוקאקו ובקאיוקו בפנים

שחקן סאות'המפטון מנולו גביאדיני. רויטרס
החמיץ מהנקודה. גביאדיני/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully