וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכסנדר לקאזט: "עשיתי הרבה למען ליון, עכשיו אחפש קבוצה חדשה"

החלוץ הצרפתי בן ה-25 הודיע שהוא בדרך החוצה מהקבוצה בה הוא משחק ועשוי לעבור לאתלטיקו מדריד: "אני אוהב מאוד את הקבוצה הזו, יש לה שחקנים מצוינים, קהל מצוין ומאמן מצוין"

שחקן ליון אלכסנדר לקאזט חוגג. רויטרס
לקאזט/רויטרס

חלוץ ליון אלכסנרה לקאזט אמר היום (רביעי) שיעזוב את הקבוצה הצרפתית בקיץ הקרוב והודה שהוא מעוניין במעבר לאתלטיקו מדריד. לקאזט בן ה-25 כבש העונה 35 שערים בכל המסגרות עבור ליון, שהבטיחה את המקום הרביעי בליגה והגיעה עד לחצי גמר הליגה האירופית. נשיא ליון ז'אן מישל אולאס חשף לאחרונה שאתלטיקו מעוניינת ורודפת אחרי לקאזט במשך השנתיים האחרונות וככל הנראה הציע עליו 40 מיליון יורו.

לקאזט אמר את הדברים דווקא בראיון לערוץ הטלוויזיה של קבוצתו הנוכחית: "אני אוהב את אתלטיקו, יש לה שחקנים נהדרים, מאמן נהדר, אוהדים נהדרים ואנטואן (גריזמן) משחק שם. נראה מה יקרה בסוף העונה ואז אהיה חכם יותר. בתקשורת מדברים על הרבה מועדונים, אבל אני מתרכז רק במה שהסוכן שלי אומר ונראה. עשיתי הרבה בשביל המועדון (ליון) וארצה לחפש אחד אחר עכשיו. אני לא עוזב רק כדי לעזוב וזה לא שלום לתמיד".

אתלטיקו מדריד מאמינה שהעונש שהוטל עליה על ידי פיפ"א יידחה וכן היא תוכל להחתים שחקנים כבר בקיץ הקרוב. הקולצ'ונרוס צפויים למכור את קווין גמיירו וניקו גאיטן המאכזבים ולצרף מספר שחקנים חדשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully