וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרגע בו שפנפנת פלייבוי הטריפה את רוכבי אופניים - וכמעט נדרסה

18.5.2017 / 10:43

אפריל סאמרס כמעט גרמה לתאונה קטלנית במרוץ האופניים השנתי של איטליה כשהתפרצה לנתיב הרכיבה רגע לפני שעשרות רוכבי אופניים חצו במקום. היא יצאה משם ללא נזק אך נפגעה קשות מטרולים ברשת

instgram

שפנפנת הפלייבוי אפריל סאמרס בת ה-28 כמעט גרמה לתאונה קטלנית ואולי אפילו למותם של עשרות רוכבי אופניים במסלול המרוץ האיטלקי, הג'ירו ד'איטליה שנערך השנה בסרדיניה. מהתאונה הנוראית היא ניצלה בנס - אך מהתגובות שהגיעו אחר כך קצת פחות.

הדוגמנית הצטלמה לפני קצת יותר משבוע כשהיא מעודדת את רוכבי האופניים במסלול ובעודה מריעה ומביטה למצלמה היא לא שמה לב שחצתה את קו ההפרדה ונכנסה למסלול. היא פספסה בסנטימטרים ספורים את שיירת רוכבי האופניים שנסעו לעברה במהירות ויצאה משם ללא פגע. אחרי שהעלתה את הסרטון לעמוד האינסטגרם שלה, היא הופתעה להיחשף למבול התגובות הקשות שקיבלה בגללו וגרמו לה להסתגר בבית במשך יומיים.

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

האישה העלתה תמונה לפייסבוק ולא האמינה איזה דבר גס כולם ראו בה

לכתבה המלאה

הג'ירו ד'איטליה הוא מרוץ האופניים השני בחשיבותו בעולם אחרי הטור דה פראנס. אורך מסלולו כ-3,400-3,500 ק"מ והוא אחד ממרוצי האופניים הארוכים בעולם. סאמרס היא לא היחידה שהפריעה לרוכבים. בעבר דווחו על מקרים בהם מעריצים הובילו להתרסקות במסלול אופניים, מאחר שלא ניתן להציב שוטרים בכל קטע במסלול ולכן הגישה למסלולים קלה.

אחרי הפרסום סאמרס הוצפה בהודעות שנאה מצד הגולשים שהאשימו אותה בחוסר אחריות ובהפרעה למרוץ. "חלק מהתגובות היו כל כך אכזריות שלא האמנתי שאנשים יכולים לצאת נגדי ככה רק בגלל סרטון כזה", היא סיפרה בשיחה עם הדיילי סטאר, "אנשים קראו לי כלבה ואמרו שאני אנוכית ונרקיסיסטית. לא יכולתי לצאת מהבית במשך יומיים. הייתי חייבת להתנתק מהעולם לזמן מה. מישהו קרא לי 'כלבה מרושעת'. הייתי פשוט בהלם. אני רגילה להערות כאלה פה ושם – אי אפשר שיהיו לך 3.3 מיליון עוקבים בפייסבוק בלי לקבל הודעות כאלה. לרוב אני מתעלמת מהן, אבל הפעם זה נראה אישי יותר". מאוחר יותר היא נאלצה לפרסם סרטון התנצלות בו אמרה: "אני רק רוצה לבקש סליחה בפני כל מי שנפגע מזה. לא הייתה לי כוונה שזה יקרה. אני מאחלת לכל הרוכבים רק טוב. שוב, זה לא היה מעשה אנוכי בכלל".

סאמרס, שחיה בין לונדון לאיטליה, מודה שהפעם היא נפגעה מאוד. "זו לא הפעם הראשונה שאומרים לי דברים מגעילים כאלה ואני אדם די חזק. בדרך כלל אני לא מרשה לדברים כאלה לפגוע בי", היא אמרה, "אבל מסיבה מסוימת הפעם זה באמת הפריע לי שאנשים יכולים להיות כל כך מגעילים אליי כשלמעשה לא פגעתי באף אחד".

מלבד עיסוקה בדוגמנות, סאמרס היא גם חובבת ספורט נלהבת והפגינה לא פעם בעבר את אהדתה לקבוצת אינטר (לרוב עם מעט מאוד בגדים).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully