וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: שפנפנת הפלייבוי - רונאלדו בגד באירינה שייק איתי

דניאלה צ'אבס המקסיקנית סיפרה איך כוכב ריאל בילה איתה בנובמבר האחרון בארה"ב: "הוא אהב את השדיים שלי. הגשמתי חלום, רציתי לעשות סקס איתו". וגם: הבירה החדשה של מכבי תל אביב

21:23: הברזילאי שישאיר אתכם פעורי פה

החלוץ הברזילאי של קרבאח האזרית, ריינאלדו בן ה-25, כבש 40 שערים בשנתיים האחרונות בליגה המקומית ובגביע. הוא נחשב לשחקן טכני במיוחד, שיודע לטפל בכדור בצורה שמזכירה את הברזילאים הגדולים ביותר. לא פחות. לא מאמינים? פשוט תצפו בשני הסרטונים הבאים, המכילים ביצועים מרשימים שלו במהלך ה-1:3 של קבוצתו על נפטצ'י באקו במסגרת גמר הגביע האזרי שנערך הערב. צפייה מהנה.

הגולאסו של ריינאלדו מגמר הגביע

ריינאלדו מלהטט

20:31: סיידורף, אבידל, טרזגה, פיגו ודל פיירו על מגרש אחד

פורסמו הסגלים למשחק הוותיקים המסורתי שנערך ביום שלפני גמר ליגת האלופות. והפעם: כוכבי העולם מול אגדות העבר של ברצלונה ויובנטוס. הסגלים ממש פה למטה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

16:13: מכבי תל אביב השיקה בירה לכבוד הטרבל

הטרבליסטית הטרייה הייתה לקבוצה הישראלית הראשונה שהשיקה בירה. לכבוד הזכייה באליפות, בגביע המדינה ובגביע הטוטו, השיקה הקבוצה בירה חדשה - במהדורת טרבל מיוחדת. בירת MTA מיוצרת במבשלת 'ג'מס' והינה בירת לאגר צ'כי בצבע בהיר וזהוב בטעמי ציפורן ופריחה הדרית. הבירה מכילה 5% אלכוהול.

הבירה החדשה של מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, אתר רשמי
לכבוד הטרבל. הבירה החדשה של מכבי תל אביב/אתר רשמי, מכבי תל אביב

13:30: רגע לפני עזיבה, פאקו נהנה מירושלים

13:00: נאום ה-FUCK YOU של בלאטר

ספ בלאטר התפטר אמש מפיפ"א עם נאום בלתי שגרתי. לאחר שהתמלול של הנאום התפרסם, רבים ברחבי הרשת שמו לב ששבע הפסקאות הראשונות נפתחו באותיות: F, U, C, K, Y, O, U. או בקיצור, האם ספ בלאטר אמר לכל העולם: "FUCK YOU"?

11:15: שפנפנת הפלייבוי של רונאלדו

דניאלה צ'אבס, שפנפנת פלייבוי מקסיקנית, אמרה לצהובון המקומי "רפורמה": "פגשתי את כריסטיאנו רונאלדו בנובמבר 2014 בארצות הברית. כבר לפני זה התכתבנו באימייל וסקייפ. הוא היה מאוד ביישן בהתחלה, אבל אחר כך היה גבר אמיתי. למרות זאת, הוא היה קצת מפוחד. הוא אהב אותי, אבל אסור היה לנו להראות את זה. רק רציתי להגשים חלום ולעשות סקס איתו. אני אוהבת את הגוף שלו. הוא אהב את הפנים שלי, את השדיים ואת העובדה שהוא אף פעם לא שכב עם שפנפנת פלייבוי". צ'אבס מדברת על התקופה בה רונאלדו עוד היה במערכת יחסים עם אירינה שייק, הדוגמנית הרוסיה. הזוגיות בין השניים התפרקה כחודשיים לאחר מכן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צ'אבס/מערכת וואלה!, צילום מסך

9:56: בוהמיין רפסודי - גרסת טוטנהאם 2014/15

9:00: המשחק ההיסטורי בקובה

בקובה נערך הלילה משחק היסטורי, כאשר לראשונה מאז הופסקו היחסים בין הקובנים לארצות הברית, הגיעה קבוצה אמריקאית לשחק בהוואנה. ניו יורק קוסמוס, קבוצתו של ראול הספרדי, הביסה 1:4 את הנבחרת המקומית במשחק שמטרתו הייתה לקדם את היחסים הקרירים בין המדינות.

ראול שחקן ניו יורק קוסמוס בביקור בקובה. AP
ראול שחקן ניו יורק קוסמוס בביקור בקובה/AP

7:30: פלויד מייוות'ר ועוגה שעולה 15 אלף דולר

"מאני" מייוות'ר ממשיך להצדיק את הכינוי שלו ובמסגרת החגיגות הבלתי נגמרות שלאחר הניצחון על מני פאקיאו, הוא הגיע למיאמי והציג עוגה מלאה בקריסטלים של סווארובסקי. עלות העוגה? לא פחות מ-15 אלף דולר. היה טעים?

7:00: ג'ון סינה מרגש

כוכב ה-WWE ג'ון סינה הצליח לייצר רגע מרגש בתכנית ה"מאנדיי נייט" המפורסמת, כאשר העלה לבמה אוהד צעיר שלו, שנלחם במחלת הסרטן. סינה החזיק שלט עליו נכתב: "אני מנצח את הסרטן" והעניק לבחור הצעיר רגע בלתי נשכח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully