וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: רמון פלאנס מתרחק, הוגשה הצעה רשמית לטוני מוניוס

17.5.2017 / 23:25

המנהל הספורטיבי של ראיו שמוכן להגיע רק בתום העונה מתרחק, במועדון חזרו לאופציית הספרדי של חטאפה. קרלסן נפרד וישוב לנורבגיה בסוף השבוע, פלוריאן קליין יחתום וירוויח 400 אלף יורו?

יעקב שחר בעלים מכבי חיפה. ברני ארדוב
אופציה מובילה חדשה. שחר/ברני ארדוב

בעקבות העיכוב שנוצר בעסקת הגעתו של רמון פלאנס למכבי חיפה, במכבי חיפה טוענים הערב (רביעי) כי מי שהפך למועמד המוביל כעת לתפקיד המנהל הספורטיבי הוא טוני מוניוס (49), מנהלה המקצועי של חטאפה. במועדון הגישו לנציגו אבי נמני הצעה רשמית לעונה הבאה וייתכן שבסופו של דבר הוא זה שיגיע למכבי חיפה. במועדון מדגישים כי אין עדיין סיכום עם הספרדי, אך ציינו כי הוא אחד משני המועמדים הסופיים לתפקיד. כזכור, פלאנס מתרחק לאור העובדה שביקש לחכות עד תום העונה כדי לנהל משא ומתן אך נראה כי במועדון לא מתכוונים להמתין לו.

מוקדם יותר היום הקבוצה נפרדה רשמית מטור כריסטיאן קרלסן. הנורווגי, שקיבל בתחילת חודש אפריל הודעה רשמית כי במועדון מחפשים מנהל ספורטיבי אחר, ישוב בסוף השבוע לנורבגיה ובמקומו יכריז המועדון בקרוב על מנהל ספורטיבי אחר. במועדון ממתינים גם לרמון פלאנס, שבשלב זה ביקש להשהות את התשובה שלו עד שיתברר האם ראיו וייאקנו, שהפסידה בקרב תחתית חשוב לאלקורקון במחזור האחרון, תישאר בליגה. במקביל, בחיפה משוחחים גם עם מועמד נוסף למקרה שהדברים לא יסתדרו. בראוליו, המועמד הספרדי שהיה המוביל לתפקיד, טרם סגר באוסאסונה וייתכן שבמועדון ייצרו איתו קשר במידה ופלאנס לא יגיע.

במועדון ממתינים לתשובה מפלוריאן קליין. על פי גורמים המקורבים לעסקה, נראה כי העיכוב בחתימה בין הצדדים נובע מכך שמגן שטוטגרט ונבחרת אוסטריה דורש כעת 400 אלף יורו לעונה בחוזה לשנתיים, במקום 350 אלף. בחיפה מנסים להגיע לפשרה בעניין על מנת להגיע למעמד החתימה. כך או כך, קליין התרשם מאוד מביקורו בישראל וגם הבהיר זאת למועדון. "המטרה היא לסגור את הפרטים האחרונים עוד השבוע. קליין יקבל בחיפה את התנאים הטובים ביותר", הסביר אותו גורם. גיא לוזון רוצה מאוד את אדי גוטליב ובמועדון לוחצים עליו לחתום ולוותר על החלום לצאת לליגה הרוסית. עד השבוע הבא יתברר סופית האם הבלם יצטרף למכבי חיפה.

לקראת המחזור האחרון של העונה, גיא לוזון יעלה בהרכב שכולל ששה שחקני בית צעירים. שי בן דוד, מוחמד אבו פאני, נטע לביא, איתן וולבלום, עמית זנטי ומוחמד עוואד בתמונת ההרכב. בנוסף, איאד אבו עביד יפתח בעמדת המגן הימני.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully