וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר ה-WTA: "למארגני הרולאן גארוס לא הייתה זכות להעניש את שראפובה"

סטיב סימון לא הסכים עם החלטת המארגנים, שלא כללו את הטניסאית בת ה-30 ברשימת מקבלי הכרטיסים החופשיים לטורניר: "היא כבר קיבלה עונש, אין סיבה להעניש כל שחקן או שחקנית פעם נוספת"

מריה שראפובה. GettyImages
יו"ר ה-WTA לצידה. שראפובה/GettyImages

"למארגני הרולאן גארוס לא הייתה זכות להעניש את מריה שראפובה", כך אמר היום (רביעי) סטיב סימון, יו"ר התאחדות הטניס לנשים בתגובה לאי הכללתה של שראפובה בת ה-30 ברשימת מקבלי הכרטיסים החופשיים לטורניר. "אני לא מסכים עם ההחלטה. כבר הענישו אותה, ואין סיבה להעניש כל שחקן או שחקנית פעם נוספת".

שראפובה, שזכתה בעבר פעמיים ברולאן גארוס (שייערך ב-28 במאי) הייתה זקוקה לכרטיס חופשי על מנת להשתתף בטורניר הקרוב, אך מארגני הטורניר החליטו שלא להעניק לה אותו, למרות רוחה של הטניסאית, יו"ר ה-WTA ומעריצים רבים.

אם הצרות מחוץ למשטח לא הספיקו, הרי ששראפובה הודחה אתמול (שלישי) בסיבוב השני של טורניר רומא, לאחר שנכנעה מיריאנה לוצ'יץ' ברוני 6:4, 3:6, 1:2. במהלך המערכה השלישית נאלצה הרוסייה לפרוש בשל פציעה ברגל. משמעות ההפסד: שראפובה, שהיתה צריכה להגיע לחצי הגמר כדי להיכנס להגרלה הראשית של ווימבלדון, תזדקק לכרטיס חופשי אם תרצה להשתתף בטורניר הדשא היוקרתי באול אינגלנד.

עוד בנושא:

הפתעה: מריה שראפובה לא קיבלה כרטיס חופשי לרולאן גארוס
בושאר: "שראפובה משחקת טוב בקאמבק, אם אתם רוצים לקרוא לזה ככה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully