וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ההתאחדות והמנהלת מצפות מהשרים הרלוונטיים לגלות את האחריות הנדרשת"

17.5.2017 / 14:24

נציגי קבוצות ליגת העל והלאומית דנו בריבוי האירועים האלימים לאחרונה. ההחלטה שהתקבלה: המשך פעילות מול משרדי הממשלה השונים, והקמת צוות בין משרדי למאבק באלימות ובגזענות בספורט

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

פורום ה-18 של מנהלת הליגות המאגד בתוכו את נציגי כל קבוצות ליגת העל ונציגות של הליגה הלאומית, נפגש היום (רביעי) בצהריים במשרדי ההתאחדות לכדורגל עם הנהלת ההתאחדות על מנת להציע הצעות ופתרונות למצב העגום אליו נקלע הכדורגל הישראלי וששיאו באירועים שהיו באחרונה ובתוכם מעצרו של טוטו תמוז, המכות בין אוהדי הפועל תל אביב לשחקנים בוולפסון וחגיגות הירידה הבוטות שערכו אוהדי מכבי תל אביב לירידה של הפועל תל אביב.

בתום הישיבה הוחלט להמשיך ולפעול מול משרדי הממשלה השונים (משרד בטחון הפנים, משרד המשפטים ומשרד התרבות והספורט) ולהקים צוות בין משרדי למאבק באלימות ובגזענות בספורט. עוד נאמר בישיבה: "האירועים האחרונים כלל אינם משאירים מקום לספק לגבי נחיצות הפעולה והנחישות בה צריך לפעול לנוכח האלימות והגזענות. ההתאחדות והמנהלת מצפות מהשרים הרלוונטיים לגלות את האחריות הנדרשת ולחבור אליהן בהקדם למשימה שאין דרך להגדירה אלא כמשימה לאומית".

במנהלת הליגה אמר הבוקר לפני הפגישה: "כולם מסכימים שצריך לעשות הרבה וכולם מספיק אמיצים וחדורי מוטיבציה להילחם בכל מה שאנחנו רואים באחרונה. אנחנו חייבים לשפר את המוצר ובאחרונה אנחנו עדים ליותר מדי מקרים בהם התדמית של הכדורגל נפגעת קשות. רק השבוע נסגר על ידי המשטרה תיק החקירה של הנדקרים אוהדי מכבי חיפה במשחקי הגמר של הכדורעף וזה נורא שבתוך חודשיים מסיימים חקירה של שישה אוהדים שנדקרו בלי שהגיעו לתוצאות".

עוד הוסיף אותו גורם: "כל הקבוצות רוצות לעשות משהו. פנינו כבר מזמן למשרד המשפטים כדי שיהיו שופטים בבית המשפט שיעסקו בספורט אבל שום דבר לא באמת התקדם. אנחנו רואים שאין באמת אכיפה כלפי אוהדים מורחקים מהמגרשים שמצפצפים על החוק וממשיכים להגיע כאילו כלום. מספיק לראות את הפעולות שעושה אלי טביב או מורן מאירי ממכבי תל אביב כדי להבחין שהקבוצות לא יושבות על הגדר ומוכנות להילחם אבל אנחנו צריכים עזרה וזקוקים לכלים מהמדינה. לצערנו, גם רצח לא יזעזע את המערכת אז בשביל מה לחכות שזה יגיע למצב הזה?".

טוטו תמוז. צילום מסך
"חייבים לשפר את המוצר". טוטו תמוז מובל באזיקים/צילום מסך

בנוגע לפתרונות אפשריים, אמר אותו גורם: "אנחנו באמת חושבים על כל האפשרויות. אנחנו לא רוצים להגיע למצב של השבתת הכדורגל אבל אנחנו רוצים שהגורמים הרלוונטיים במדינה יפשילו שרוולים ביחד איתנו ועם הקבוצות על מנת שנוכל ליהנות מכדורגל הרבה יותר איכותי ובעיקר הרבה יותר בטוח. אם אוהדי כדורגל ועיתונאים חוששים לנסוע לסכנין, אז לאן הגענו? אם צוותי טלוויזיה לא יכולים לצלם הפגנה של אוהדי מכבי תל אביב כי מאיימים ומרביצים להם אז מישהו צריך להתעורר ומהר".

מנהלת הליגות והמרכז לעיוור בישראל ערכו הבוקר יום צילומים סרטון לקידום הבליינדיי. הבלינדי הוא היום לקידום מודעות והזדהות לאנשים עם עיוורון ולקות ראייה. השחקנים יככבו בסרטון קומי ומלא בהומור עצמי, שהכותב שלו בעצמו לקויי ראייה. השחקנים דן אייבינדר, שרן ייני,בן שהר, גילי ורמוט,חאלד חליילה,דור מלול ודני עמוס, התגייסו לקמפיין שיציג אותם באור חיובי, ובמפגן של הזדהות ועוצמה עם כבדי הראייה. הקמפיין צולם באיצטדיון נתניה ויעלה בקרוב בכלי התקשורת".

עדכון ראשון: 14:30

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully