וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: הכדורגלנית האלימה שהורחקה לכל החיים, הארדן מסתבך

שחקנית בוסנית ספגה עונש קשה לאחר שתקפה את יריבתה בצורה ברוטלית, כוכב יוסטון מואשם כי מימן את תקיפת בנו של מוזס מאלון, פליטת הפה של מצארי על קונטה, הצעה לא שגרתית לדייט במהלך מירוץ

one

אנדרס אינייסטה חוגג אבהות בפעם השלישית

השחקנית שהכתה את יריבתה בעוצמה הושעתה לכל החיים

התמונות הללו מגיעות מבוסניה, שם ההתאחדות המקומית החליטה להשעות לכל החיים את סילביה סקאצ'יץ', שחקנית בליגת הנשים הראשונה, בעקבות המתקפה הברוטלית שלה על שחקנית יריבה בשם אדנו ליובאנוביץ', אותה המשיכה להכות גם אחרי שאיבדה את ההכרה. סקאצ'יץ' ספגה את ההשעייה הנדירה גם בעקבות דבריה אחרי התקרית: "ספגתי כרטיס אדום, אבל לפחות החטפתי לה כהוגן".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
כדורגלנית בוסנית מכה שחקנית אחרת. טוויטר, צילום מסך
המשיכה להכות גם אחרי שיריבתה איבדה הכרה/צילום מסך, טוויטר
כדורגלנית בוסנית מכה שחקנית אחרת. טוויטר, צילום מסך
כדורגלנית בוסנית מכה שחקנית אחרת/צילום מסך, טוויטר
כדורגלנית בוסנית מכה שחקנית אחרת. טוויטר, צילום מסך
כדורגלנית בוסנית מכה שחקנית אחרת/צילום מסך, טוויטר

ג'יימס הארדן מואשם שמימן את תקיפת בנו של מוזס מאלון

ביוסטון מדווחים הלילה על האשמות חמורות כנגד ג'יימס הארדן בשל תקרית שארעה בשנה שעברה. מוזס מאלון ג'וניור, בנו של אגדת ה-NBA מוזס מאלון, שכיכב במדי הרוקטס בין 1976 ל-1982 ואף זכה בשני תארי MVP עם הטילים, הגיש תביע כנגד כוכב הרוקטס הנוכחי בטענה שהוא שילם 20 אלף דולר במזומן לחבורת בריונים שתתקוף אותו במועדון חשפנות בעיר.

על פי כתב התביעה, הארדן זעם עם פוסט פייסבוק שפירסם מאלון ג'וניור, ובו ביקר את האיש והזקן על מחירי ההרשמה הגבוהים שדרש מילדים שביקשו להירשם למחנה שארגן. מיד לאחר מכן החל מאלון ג'וניור לקבל הודעות מאיימות מאנשים בסביבתו של הארדן, ולמחרת הוא הותקף במועדון בשם V-LIVE, שם הוכה נמרצות ואף נשדד מתכשיטים בשווי 15,000 דולר.

התחמם על הקווים - וגרם לפנדל

שחקן אזרבייג'ני מקבוצת המילואים של ספורטינג ליסבון לא תיאר לעצמו כמה נזק הוא יכול לעשות מבלי לקחת חלק במשחק. בעת שהתחמם על הקווים מאחורי השוער שלו, הוא הושיט את רגלו ונגע בכדור שטייל ליד קו הרוחב (אך עדיין בתחומי המגרש). השופטו החליט על פנדל וספורטינג, שהובילה עד לאותה דקה, הפסידה בסופו של דבר את המשחק.

חוסר מזל: ספג כדור היישר בפרצופו - פעמיים

פליטת הפה של וולטר מצארי על אנטוניו קונטה

מאמן ווטפורד, שהסתכסך לא פעם עם מקבילו ובן ארצו מצ'לסי עוד בימים ששניהם הדריכו קבוצות בסריה א', מלמל מספר מילים לפני תחילת מסיבת העיתונאים שלאחר המשחק בין השניים, ולצערו הכול נקלט במיקרופונים. "קונטה הלך? יופי. מקווה שלא אצטרך לראות אותו שוב", אמר. פדיחות.

הצעה לא שגרתית לדייט במהלך מירוץ

הצופים שהמתינו בשלבי הסיום של מקטע 10 במירוץ האופניים ג'ירו ד'איטליה נתקלו במחזה משעשע, ובמחווה נאה. רוכב בלגי דהר לעבר קו הסיום עם כיתוב על החזה שלו, "קרלין, תצאי איתי". לא ידוע מי היא אותה קרלין, ומה הייתה תשובתה, אבל חייבים לתת לבחור צל"ש על מקוריות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully