וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערעור של ריאל מדריד התקבל: נאצ'ו יוכל לשחק מול סלטה ויגו

הכרטיס הצהוב שספג המגן מול סביליה בוטל, והוא יעמוד לרשותו של זידאן במשחק ההשלמה החשוב (22:00, ערוץ 50). בקטאלוניה זועמים: "משהו פה מסריח". נשיא סלטה: "יש לי סימפטיה לברצלונה".

one

חדשות טובות לריאל מדריד: הערעור שלה לגבי נאצ'ו התקבל, והוא יוכל לשחק הערב (רביעי) במשחק ההשלמה החשוב מול סלטה ויגו. נאצ'ו ספג כרטיס צהוב במשחק האחרון מול סביליה, שהיה החמישי שלו העונה, והיה אמור לראות את המשחק בבלאידוס מהיציע, אך בסופו של דבר הוא יעמוד לרשותו של זינדין זידאן וצפוי לפתוח בהרכב.

בברצלונה, כמובן, לא קיבלו בשוויון נפש את ההחלטה. ב"אל מונדו דפורטיבו" זעקה הכותרת הראשית: "סקנדל חדש לטובת ריאל מדריד", ונכתב כי "הליגה שוב הראתה שהיא מעדיפה שריאל תזכה באליפות, איכשהו ה'צדק' תמיד מוטה לטובתה". ב"ספורט" מנו את ההחלטות שקיבלה הליגה לטובת ריאל העונה, וכתבו כי "גם השופטים עוזרים להם, יש משהו מסריח בהתנהלות שם".

בצד השני של מאבק האליפות נמצאת ברצלונה, שתקווה למעידה של הבלאנקוס בוויגו. עוד לפני כן, ניימאר התחיל לסכם את העונה האישית שלו ולהגדיר אותה כמוצלחת. הוא כבש 19 שערים ובישל 25 נוספים ב-43 הופעות בכל המסגרות, ונבחרתו, ברזיל, נראית מצוין וכבר הבטיחה את מקומה בגביע העולם 2018 ברוסיה. החלוץ בן ה-25 התראיין היום (רביעי) ל"France Football" ודיבר על המהפך הגדול מול פריס סן ז'רמן בליגת האלופות, הסטטוס שלו בברצלונה, נבחרת ברזיל ועוד.

"ללא ספק, אחד מהרגעים הטובים ביותר בקריירה שלי" אמר ניימאר על המהפך המדהים נגד פריס סן ז'רמן. "אני אזכור את זה כל חיי. כבר אחרי שהסתיים המשחק הראשון בפריס הייתה תחושה שאנחנו יכולים לעשות את זה". על העונה הנוכחית והתחושה לשחק בברצלונה הוסיף: "זו עונה נהדרת עבורי, אני מרגיש שזו העונה הכי טובה שלי מאז שהגעתי לברצלונה. כל מה שאני רוצה זה לשחק עם השחקנים הטובים ביותר בעולם, והטוב ביותר נמצא כאן וקוראים לו ליאו מסי. החלום שלי הוא להפוך לשחקן הטוב ביותר בעולם, אני מאמין שזה יכול לקרות אבל בשקט, ברוגע. אני לא ממהר".

שחקן ברצלונה ראפיניה חוגג. רויטרס
בדרך לטורינו? ראפיניה/רויטרס

חלוץ הסלסאו דיבר על נבחרתו ברזיל וסיכויי ההצלחה במונדיאל 2018: "אנחנו מתקדמים ומשתפרים כקבוצה. יהיו במונדיאל הרבה קבוצות טובות שיוכלו לנצח, אבל אני מקווה שנוכל לשמח את העם הברזילאי עם תואר. תמיד יש לחץ, לא משנה אם הולך טוב או פחות טוב. הברזילאים תמיד מלאי תשוקה ומאוד מחוברים למשחק". על תואר שחקן השנה בעולם: "זה חלום של כל שחקן כדורגל, כמובן. אני מקווה שיום יבוא ואזכה בו".

אגב, אם ברצלונה בונה על סלטה ויגו שתעשה עבורה את העבודה ותנצח הערב את ריאל מדריד, הרי שהיא יכולה לשאוב עידוד מהציטוטים של נשיא סלטה קרלוס מורינו שאמר כי "יש לו סימפטיה לברצלונה" וכי "הוא מעדיף את הקטלאנים בגלל סגנון המשחק שלהם". אחרי שהודחה מהליגה האירופית על ידי מנצ'סטר יונייטד, סלטה צפויה לחזור לשחק בהרכבה החזק מול ריאל מדריד אחרי ששיחקה עם המחליפים במחזורים האחרונים. הסגל של הגאליסיינים למשחק כולל את יאגו אספס, ג'ון גוידטי ונמניה ראדויה שלא שלא היו ב-11 במשחקים האחרונים בליגה. אם אוהדי בארסה מחפשים עוד סיבה לאופטימיות, הרי שסלטה ויגו הייתה הקבוצה שהדיחה את ריאל מדריד מהגביע עם 1:2 סנסציוני בברנבאו ו-2:2 בגומלין בבלאיידוס כשלוקאס ואסקס השווה ממש בדקה ה-90 אך לא מנע הדחה.

ובינתיים, באיטליה מתפרסמים דיווחים שיובנטוס מעוניינת בראפיניה, חברו של ניימאר בברצלונה. על פי ה"גאזטה דלו ספורט", הביאנקונרי שמתכוננים לגמר ליגת האלופות מול ריאל מדריד, חושקים בקשר בן ה-24 שגדל במועדון הקטלאני ומוכנים לשלם עבורו בסביבות 25 מיליון יורו. ראפיניה, שסיים את העונה בשל פציעה, מיעט לקבל דקות משחק במהלך העונה אך עדיין הבקיע שבעה שערים והוסיף חמישה בישולים ב-28 משחקים בהם שותף.

(עדכון ראשון: 8:44)

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully