וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן שהר שלח רמז עבה, דיווח: איסטנבול בשאקשהיר מעוניינת באוגו

חלוץ הפועל באר שבע פרסם תמונה עם דן איינבינדר וכתב: "ברוך הבא חבר", עם סמיילי קורץ. על פי הדיווח, הקבוצה שנאבקת עם בשיקטאש על אליפות טורקיה יצרה קשר עם נציגיו של הניגרי

שחקן הפועל באר שבע, ג'ון אוגו. ברני ארדוב
עונה הבאה בטורקיה? ג'ון אוגו/ברני ארדוב

אחרי העונה המופלאה של ג'ון אוגו בהפועל באר שבע, הקשר הפך לסחורה חמה מאוד באירופה והיום (רביעי) התפרסם דיווח בניגריה שלפיו איסטנבול בשאקשהיר, הקבוצה שממוקמת במקום השני בליגה הטורקית, מעוניינת בקשר לעונה הבאה. בנוסף, כך על פי הדיווח, מתעניינות באוגו שלוש קבוצות בכירות נוספות מגרמניה וסין.

לפי הדיווח בשאקשהיר, שנאבקת עם בשיקטאש על האליפות וצפויה לשחק במוקדמות ליגת האלופות, כבר יצרה קשר עם נציגיו של אוגו עליו היא בונה כחיזוק משמעותי לקראת הופעתה ההיסטורית במפעל הבכיר. "יש אפשרות שאוגו יעבור כבר הקיץ לאיסטנבול אבל אני בטוח שהפועל באר שבע תרצה להציע לו חוזה טוב יותר כדי להשאיר אותו", כך אמר מקורב לקשר לאתר הניגרי.

בשאקשהיר, קבוצה צנועה מאוד בטורקיה בדרך כלל, נותנת עונה נהדרת בליגה הטורקית והיא מפגרת אחרי בשיקטאש, הקבוצה שהדיחה את באר שבע מהליגה האירופית, בשתי נקודות בלבד כשנותרו ארבעה מחזורים לסיום. השם הבולט אצלה הוא זה של עמנואל אדביור חלוץ ארסנל ומנצ'סטר סיטי לשעבר ובשורותיה מככב גם אמרה, שחקן נבחרת טורקיה לשעבר.

עמנואל אדביור חלוץ קריסטל פאלאס. GettyImages
בקרוב ישתף פעולה עם אוגו? אדביור/GettyImages

אוגו בן ה-29 מסיים את עונתו השלישית בבאר שבע כשהשער היחיד שהוא הבקיע היה גם השער שהבטיח לקבוצתו אליפות שנייה ברציפות עם ה-1:2 בנתניה על מכבי תל אביב. אוגו רשם מעל 30 הופעות בהרכב בליגה בכל אחת מעונותיו במדים האדומים והוא שיחק לפני כן גם באקדמיקה וליירה מפורטוגל. אוגו הפך להיות שחקן סגל נבחרת ניגריה והוא ישחק במשחק הנשרים מול קורסיקה בהמשך החודש.

בעניין אחר, השמועות סביב הגעתו האפשרית של דן איינבינדר לבירת הנגב קיבלו חיזוק משמעותי, דווקא מכיוונו של בן שהר. החלוץ פרסם תמונה שלו עם קשר בית"ר ירושלים וכתב: "ברוך הבא חבר", בצירוף סמיילי קורץ. המעבר קרוב?

(עדכון ראשון: 7:32)

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בקרוב ישתפו פעולה? שהר ואיינבינדר/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully