וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: יובנטוס תחגוג על לאציו גמר שלישי ברציפות?

האלופה יכולה להיות בדרך לדאבל שלישי ברציפות אם תגבור על לאציו, שתנסה לנצל את יתרון הביתיות ולזכות בתואר היוקרתי. סימונה אינזאגי: "אנחנו אנדרדוג, אבל נעשה הכל בשביל הניצחון" (רביעי, 22:00, ספורט 3)

שחקן לאציו צ'ירו אימובילה חוגג. רויטרס
בלאציו מחפשים תואר היסטורי. אימובילה/רויטרס

יובנטוס תנסה להמשיך מחר (רביעי) את דרכה בדרך לשליטה טוטאלית בארץ המגף כשתפגוש את לאציו בגמר הגביע האיטלקי (22:00, ספורט 3) באצטדיונה הביתי של לאציו, הסטאדיו אולימפיקו ברומא. הביאנקונרי, שנמצאים בדרך הבטוחה לזכייה שישית ברציפות בליגה האיטלקית, רוצים להשלים דאבל שלישי ברציפות לאחר שהצליחו לזכות גם בגביע בשתי העונות האחרונות.

מהעבר השני תגיע לאציו, שממוקמת כרגע במקום הרביעי בליגה עם 70 נקודות, והבטיחה לעצמה כבר מקום בליגה האירופית בעונה הבאה. ללאציו התקפה מעולה שכבשה 72 שערי ליגה העונה, בראשותם של השלישיה צ'ירו אימובילה, קייטה באלדה ופליפה אנדרסון, אך חוליית ההגנה של הביאנקוצ'לסטי טעונת שיפור: היא ספגה 45 שערים, הכי הרבה מכל השישייה הראשונה באיטליה. שחקניו של סימונה אינזאגי יצטרכו להסתדר ללא פדריקו מרקטי ומרקו פארולו הפצועים, כשגם ג'ורדן לוקאקו בספק. אינזאגי אמר לקראת המשחק: "אנחנו האנדרדוג, אבל אנחנו רוצים לנצח ונעשה הכל בשביל זה. אנחנו רוצים להמשיך לגדול ולעשות דברים חשובים וגדולים עבור המועדון".

יובנטוס לא הפסידה ללאציו ב-13 המפגשים האחרונים בין הקבוצות, כשהפעם הראשונה שלאציו גברה על יריבתה הייתה בגמר הגביע האיטלקי בשנת 2013. מסימיליאנו אלגרי נתן מנוחה לחלק משחקניו בהפסד 3:1 לרומא ביום ראשון, וצפוי לעלות עם ההרכב החזק ביותר שלו במשחק הגמר. הוא יחסר את סמי חדירה, דניאלה רוגאני ומריו פיאצה הפצועים. המפגש האחרון בין הקבוצות נערך בחודש ינואר בטורינו, והאלופה ניצחה 0:2 משערים של דיבאלה והיגוואין.

הקבוצות ניצלו את המאורע כדי לפגוש את האפיפיור ולבקש את ברכתו לפני הגמר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully