וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורטוגל: התינוק מחגיגת העריסה של בבטו הצטרף לספורטינג ליסבון

מתאוס אוליביירה בן ה-22, בנו של אגדת הסלסאו שהיווה השראה לחגיגה המפורסמת, חתם על חוזה בקבוצת הפאר מפורטוגל ויעבור אליה בעונה הבאה. סעיף השחרור: 60 מיליון יורו. יצליח כמו אבא?

שחקן נבחרת ברזיל בבטו חוגג שער במהלך מונדיאל 94. GettyImages
הילד גדל לא רע. בבטו והעריסה/GettyImages

ההשראה לאחת מחגיגות השערים המפורסמות ביותר בעולם ובנו של בבטו הברזילאי, מתאוס אוליביירה, חתם היום (שלישי) על חוזה בספורטינג ליסבון. קשרה בן ה-22 של אשטוריל, שעבר לפורטוגל לפני שנתיים לאחר שגדל במחלקת הנוער של פלמנגו, כבש העונה שני שערים ובישל חמישה נוספים שהרשימו מספיק את ראשי ספורטינג ליסבון כדי להחתימו לקראת העונה הבאה.

סיפורו של מתאוס מתחיל במונדיאל 1994. מספר ימים לפני רבע הגמר נגד הולנד, ילדה אשתו של חלוץ נבחרת ברזיל, בבטו, בן. אחרי שהבקיע את השער השני באותו משחק, חגג בבטו עם תנועות של עריסה דמיונית, כשחבריו לסלסאו רומאריו ומאזיניו מצטרפים אליו מיד לאחר מכן. כעת, אותו תינוק שהיה ההשראה לחגיגה, עובר לאחת הקבוצות הגדולות בפורטוגל.

מתאוס הוחתם על חוזה עד שנת 2022, עם סעיף שחרור של 60 מיליון יורו. "ספורטינג ליסבון מאחלת למתאוס אוליביירה הצלחה במישור הקבוצתי והאישי" נאמר בהודעה הרשמית של המועדון. בשנת 2014, לכבוד עשרים שנה לחגיגה המפורסמת, פרסם בבטו תמונה באינסטגרם עם בנו, שהיה שחקן צעיר בפלמנגו, ובה הם מבצעים יחד את החגיגה המפורסמת.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully