וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלק מהנדקרים הגישו ערר למשטרה בעקבות החלטת סגירת התיק בעניין הדקירות

חלק מאוהדי מכבי חיפה שנדקרו במשחקי גמר הכדורעף ב-18 במארס ברעננה, הגישו ערר למשטרת ישראל בעקבות ההחלטה לסגור את התיק. לטענת ההורים, לחוקרים יש מספיק אמצעים כדי להגיע לדוקרים

ניידת משטרה לפני המשחק הפועל באר שבע - מכבי תל אביב. ברני ארדוב
ההורים טוענים כי יש מספיק אמצעים כדי להתקדם עם החקירה/ברני ארדוב

חלק מששת הנדקרים, אוהדי מכבי חיפה במשחקי גמר הכדורעף, הגישו הבוקר (שלישי) ערר למשטרת ישראל בעקבות ההחלטה לסגור את התיק בעניין הדקירות שהיו לפני חודשיים במשחקי הכדורעף ברעננה.

כפי שנחשף אתמול (שני) בוואלה! ספורט, המשטרה החליטה לסגור את התיק כבר אחרי חודשיים בטענה כי היא מיצתה את החקירה ולא הצליחה להגיע לראיות הדרושות כדי להמליץ על הגשת כתבי אישום. בעקבות ההחלטה של המשטרה, הגישו כבר הבוקר חלק מהנדקרים ערר למשטרת ישראל בכדי שהחקירה תתחדש. גם יתר הנדקרים שטרם הגישו ערר, מתכוונים לעשות זאת בהקדם אף שחלקם ציינו כי אין להם תקוות גדולות שהמשטרה תחדש את החקירה.

לפי דברי הורים של חלק מהנדקרים, המשטרה קיבלה מהם לא מעט נתונים וראיות בנוגע לאירוע, כך שלדבריהם היה בידי החוקרים מספיק אמצעים כדי להתקדם בחקירה ולהגיע לדוקרים.

בנוסף לכך, מנכ"ל מכבי חיפה אסף בן דב שלח מכתב למפכ"ל המשטרה, רוני אלשיך, בו הוא ביקש לקבל פרטים נוספים בנוגע לסגירת תיק אירוע הדקירה במשחק הכדורעף.

באירוע נדקר בין היתר גם בנו בן ה-18 של הסופר והעיתונאי לשעבר, מרדכי אלון. אלון פרסם מייד אחרי המקרה הקשה מה-18 במארס סטטוס נוקב וחסר תקדים בחריפותו כלפי התוקפים:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully