וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר יונייטד: המנתח הכחיש את הטענות על הברך של זלאטן איברהימוביץ'

הסוכן של זלאטן טען כי היא כל כך חזקה עד שהרופאים ביקשו לעשות עליה ניסויים, המנתח רמז שהוא לא יחזור כל כך מהר. וגם: יונייטד מצפה לקיץ סוער, גיגס מחכה כבר לאלכסיס, יש מתחרים על חאמס

זלאטן איברהימוביץ' שחקן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
ברכיים חזקות, אבל לא עד כדי כך. זלאטן/רויטרס

מספר ימים אחרי שהסוכן של זלאטן איברהימוביץ' התרברב בנוגע לברך של השבדי, אחד המנתחים שלו מבהיר: אין לנו שום כוונה לערוך ניסויים על הברך שלו אחרי שיפרוש. חלוץ מנצ'סטר יונייטד בן ה-35 נפצע בברכו באפריל , עבר ניתוח, וסוכנו מינו ראיולה הצהיר שהוא מתאושש בהצלחה מהניתוח, ושהמשך הקריירה שלו לא בסכנה.

ראיולה אף הרחיב ואמר: "הברך של זלאטן כל כך חזקה, עד שהרופאים אמרו שהם מעולם לא ראו דבר כזה. הברך שלו במצב בלתי אפשרי לכדורגלן ששיחק 20 שנה, היא הייתה נקייה לגמרי, בלי נזק. זלאטן כל כל חזק, שהרופאים רוצים שיחזור אליהם אחרי הקריירה כדי לעשות עליה ניסויים. אלה אנשים שעובדים במרכזי המחקר הגדולים בעולם בנושא ברכיים וקרעים ברצועות, כך שאחרי שהקריירה שלו תיגמר, הם רוצים שהוא יחזור לשם כדי לבדוק את הרצועות שלו ולחקור אותן".

עם זאת, מי שניתח את זלאטן, ד"ר וולקר מוסהל, הגיב בחיוך לדברים ואמר: "זה היה ניתוח שגרתי. חייבים להודות שלזלאטן יש מבנה עצמות טוב ושהברך שלו חזקה, אבל יהיה מוגזם מאוד להגיד שנעשה עליה מחקר". לדבריו, זלאטן "מרוצה מאוד" מהניתוח, אך לא מוכן להתחייב מתי יחזור. "המטרה שלנו היא להחזיר ספורטאים בצורה מהירה ובטוחה, עם דגש על בטוחה".

עוד ביונייטד: בעיתון "מנצ'סטר איבנינג ניוז" טוענים כי גם בקיץ הקרוב הקבוצה עומדת לשפוך כמויות של כסף ו"עשויה להגיע ל-200 מיליון ליש"ט הוצאות". המטרה היא "להביא את אנטואן גריזמן בסעיף השחרור שלו העומד על 85 מיליון ליש"ט מאתלטיקו מדריד, את בלם ברנלי מייקל קין, קשר טוטנהאם אריק דאייר ואולי גם רומלו לוקאקו ב-80 מיליון ליש"ט, ובמצטבר זה עשוי לשחזר את הקיץ הגרנדיוזי הקודם".

כמו כן, ב"אס" הספרדי טוענים כי חאמס רודריגס סיכם על מעבר ליונייטד ועזיבת ריאל מדריד ושהצדדים יודיעו על המעבר אחרי גמר ליגת האלופות, בעוד ב"מארקה" טוענים כי "גם צ'לסי רוצה את חאמס", וש"ריאל דורשת 75 מיליון יורו". בנוסף, ריאן גיגס התייחס לשמועות על מעבר אפשרי של אלכסיס סאנצ'ס ליונייטד מארסנל, ואמר: "הוא שחקן מצוין, עם מוסר עבודה, שמשפיע על הקבוצה והחברים, הוא ווינר. הוא יוכל לתת דחיפה גדולה לקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully