וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפ גווארדיולה: "אם לא הייתי זוכה בתארים בברצלונה הייתי מפוטר"

מאמן מנצ'סטר סיטי עומד לסיים עונת בכורה מאכזבת במיוחד בכדורגל האנגלי: "אם הייתי במועדון גדול בטוח שכבר הייתי בחוץ, כאן הם נותנים לי הזדמנות שנייה ואנסה לתקן בעונה הבאה"

פפ גווארדיולה מנג'ר מנצ'סטר סיטי (שמאל) עם ארסן ונגר מנג'ר ארסנל. רויטרס
נאבקים על מקום באלופות. ונגר וגווארדיולה/רויטרס

העונה הראשונה של פפ גווארדיולה במנצ'סטר סיטי ובכדורגל האנגלי לא הלכה כמצופה, בלשון המעטה. שני מחזורים לסיום העונה, סיטי עדיין נלחמת על מקום בליגת האלופות בעונה הבאה, ועומדת לסיים עונה שלמה ללא אף תואר. השחקנים של גווארדיולה הודחו בשמינית גמר ליגת האלופות, בחצי גמר הגביע האנגלי ובסיבוב הרביעי של גביע הליגה.

"כשהגעתי לברצלונה היה עלי המון לחץ ולא היה לי רקורד שיגן עלי", אמר הקטלוני, "במועדון כזה, אם תוך שישה חודשים אתה לא מצליח אתה בחוץ. בברצלונה או בבאיירן מינכן אתה חייב לנצח כל הזמן. אחרת, אתה לא תקבל הזדמנות שנייה. כאן נותנים לי עוד הזדמנות ואנסה לתקן. במצב דומה במועדון גדול הייתי מפוטר, כבר הייתי בחוץ, בוודאות".

לטענתו של גווארדיולה, יש גבול לכמה הצלחות העבר שלו יכולות לשמור עליו. "אם גם בעונה הבאה לא יילך לנו, תישאר לי עונה אחת בחוזה ואולי יחליפו אותי. אני לא נשאר פה כי אני פפ או בזכות מה שעשיתי בעבר".

סיטי תארח הערב (שלישי) את ווסט ברומיץ' ותקווה למעידה של ארסנל כדי להבטיח את מיקומה ברביעייה הראשונה עוד לפני מחזור הסיום. גוואריולה הגיב לדבריו של ארסן ונגר, שטען שיש קבצות ש"כבר יצאו לחופשה" והביע את תקוותו שכולן ימשיכו להוכיח תחרותיות.

"אני לא מבין למה מאמנים מדברים על קבוצות אחרות", אמר פפ, "אף פעם לא ראיתי שחקן שעולה אל המגרש ולא מנסה לנצח. ונגר משחק נגד אברטון (שהבטיחה ליגה אירופית) וסנדרלנד (שירדה). שתי הקבוצות סיימו את העונה, לא? אז אל תתלונן, תעשה את הדברים טוב יותר במהלך העונה ולא תתקל בכלל בבעיה הזו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully