וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפשרה ביחסים בין בוזגלו להפועל באר שבע: יסכם על חוזה חדש?

16.5.2017 / 6:47

הקשר עשוי לנהל משא ומתן על הישארות במדי האלופה עוד לפני שישתקם מהפציעה. באר שבע מחכה לאיינבינדר שמתמהמה: "לא נמשיך עם זה הרבה זמן, יש עוד מועמדים", ולא מוותרת על אצילי

שחקני הפועל באר שבע חוגגים. מגד גוזני
ישלימו שתי עונות בלי הפסד בטרנר? שחקני באר שבע חוגגים/מגד גוזני

1. המטרה הבאה: להשלים שתי עונות בלי הפסד בטרנר

הפועל באר שבע יצאה מרוצה, מן הסתם, מאצטדיון טדי אמש (שני) אחרי שסיימה ב-1:1 עם בית"ר ירושלים. אחרי עוד שבוע של חגיגות מרובות ומעט מאוד הכנה למשחק, האלופה הפגינה ספורטיבית ותחרותיות וסיבכה את המאבק על המקום השלישי, עליו נאבקת בית"ר עם מכבי פתח תקוה. "ברק דיבר איתנו לפני המשחק ואמר שאנחנו צריכים לשחק כמו מקצוענים. חבל שלא ניצחנו, אבל גם תיקו במצב הזה בטדי זה בסדר", העיד כובש השער לזכות באר שבע, בן שהר. בקבוצה החמיאו בעיקר לדודו גורש ולמבשל השער מוחמד גדיר שהיה נמרץ מאוד והפגין יכולת טובה. גם וובה בראון זכה למחמאות. "יש שחקנים ששיחקו פחות לאורך העונה והם מוכיחים כמה הם רעבים", אמר אחד השחקנים בקבוצה. "עכשיו יש לנו מטרה אחרונה והיא לא להפסיד בטרנר. נגיע למשחק מול סכנין כדי להשלים שתי עונות בלי הפסד ליגה במגרש שלנו, ואז נוכל לנוח קצת".

עוד בנושא:

בית"ר ירושלים והפועל באר שבע נפרדו ב-1:1 בטדי, בן שהר כבש
בוזגלו וברקת ערכו "מו"מ בלייב", בכר על איינבינדר: "הכול יכול להיות"
אלמוג כהן מבוקש בהפועל באר שבע, אך מעדיף להישאר בגרמניה

ג'ון אוגו, טוני וואקמה שחקני הפועל באר שבע. ברני ארדוב
הרוויחו חופשה מוקדמת. וואקמה ואוגו/ברני ארדוב

2. בעקבות ניתוח מערכת ה-GPS: השחקנים שיצאו לחופשה מוקדמת

הצוות המקצועי החליט לשחרר את ג'ון אוגו וטוני וואקמה לחופשה מוקדמת וכבר היום צפויים השניים לטוס בחזרה לניגריה. שיר צדק כבר יצא לחופשה, וגם מהראן ראדי יקבל מנוחה בהקדם. לוואלה! ספורט נודע שההחלטות מי ינוח ומי יצא לחופשה מוקדמת התקבלה על סמך ניתוח של הדוח הפיזיולוגי שעולה ממערכת ה-GPS בה הקבוצה עושה שימוש. "יש לנו את הפריבילגיה לתת מנוחה לכמה שחקנים", אמר המאמן ברק בכר.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
דן איינבינדר בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
כמה אפשר לחכות? איינבינדר/יוסי ציפקיס

3. איינבינדר משתהה, באר שבע לא מוותרת על אצילי

במקביל, באר שבע ממשיכה בהכנות לעונה הבאה. בקבוצה מתמקדים בשני שחקנים איתם רוצים לסגור כמה שיותר מהר. הראשון הוא החלוץ הארגנטינאי כריסטיאן מננדס והשני הוא דן איינבינדר. בבאר שבע לא אוהבים את העובדה שקשר בית"ר ירושלים, שהשלים אמש 90 דקות, מושך את תשובתו למרות הצעה שקיבל לשלוש שנים בגובה למעלה מ-900 אלף יורו לכל התקופה. בבאר שבע רוצים מאוד את איינבינדר, אך אם יבינו שהעניין נסחב זמן רב, ינסו לצרף קשר זר, מה שיביא לעזיבתו של מיהאי קורהוט. "יש אופטימיות בנוגע לסיכויים שדן יצטרף, אבל אין ספק שלא נימשך עם זה זמן רב. יש עוד מועמדים ישראלים וכמובן שיש את האופצייה של צירוף קשר זר", אמר גורם בבאר שבע. במקביל, ייעשה ניסיון נוסף לצרף את עומר אצילי. בבאר שבע יודעים שאצילי מעדיף להגיע למכבי תל אביב, אך בימים האחרונים העבירו גורמים באלופה מסרים חדשים לקשר ובמועדון מקווים שהשחקן ישנה את החלטתו.

מאור בוזגלו שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
יישאר בניגוד לדעת אביו? בוזגלו/ברני ארדוב

4. הפשרה ביחסים בין בוזגלו לבאר שבע: יסכם על חוזה חדש?

כמה דקות לאחר סיום המשחק, הגיבה אלונה ברקת לציוץ של מאור בוזגלו במסגרת תוכנית האירוח של גורי אלפי בו השתתף ובין השניים התפתחה שיחה בהלצה על משא ומתן ב"לייב" בטוויטר. עם או בלי קשר, בבאר שבע מספרים על על סוג של הפשרה ביחסים בין הצדדים. ברקת ובוזגלו תמיד היו ביחסים טובים, ובקבוצה מאמינים שאם אביו יעקב לא יערים קשיים, יהיה ניתן לסכם על חוזה חדש. בוזגלו האב לא בטוח שבנו צריך לחתום כבר עכשיו על חוזה חדש ומעדיף שיחכה לחודש נובמבר, אז הוא אמור לחזור לפעילות כשחקן חופשי. בוזגלו יעבור היום ניתוח ויחל את השיקום, כאשר לסביבתו הבהיר שאחרי הניתוח יקבל החלטה אם להשקיע את כולו בשיקום ולהישאר שחקן חופשי, או לנהל משא ומתן עם קבוצות כבר מעכשיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully