וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוזגלו וברקת ערכו "מו"מ בלייב" בטוויטר, בכר על איינבינדר: "הכול יכול להיות"

15.5.2017 / 22:57

בעלי וקשר הפועל באר שבע התלוצצו ברשת החברתית. המאמן התייחס מעבר אפשרי של קשר בית"ר, שאמר: "לא יודע אם אשאר". בכר: "חושבים על העונה הבאה, עכשיו נאיץ את זה". פורסם הלו"ז למחזור הסיום

דן איינבינדר בטקס לכבוד שחקן בית"ר ירושלים לשער סרגי טרטיאק. מגד גוזני
בדרך לנגב? איינבינדר בטקס לכבוד טרטיאק/מגד גוזני

מחזור אחד לסיום העונה בליגת העל, וסימן השאלה היחיד שנותר הוא באשר לקבוצה שתסיים במקום השלישי ותבטיח את השתתפותה באירופה בעונה הבאה עוד לפני גמר גביע המדינה. הערב (שני) נפרדו בית"ר ירושלים והפועל באר שבע ב-1:1, ולירושלמים תספיק כנראה נקודה במחזור הסיום על מנת להקדים את מכבי פתח תקוה.

המנהלת פרסמה את מועדי המשחקים במחזור הסיום (שבת):

הפועל באר שבע - בני סכנין (19:00)
מכבי חיפה - מכבי פתח תקוה (20:30)
מכבי תל אביב - בית"ר ירושלים (20:30)

עתידו של דן איינבינדר, שמועמד לעבור מבית"ר לבאר שבע, עדיין מעורפל, אך ניתן היה לקבל רמז למעבר האפשרי בעקבות הראיונות שלו ושל ברק בכר בסיום. "אני לא יודע אם אשאר, זו שאלת השאלות", אמר הקשר.

גם בנושא מאור בוזגלו היו התפתחויות במהלך היום, אם כי הן התרחשו על גבי הטוויטר. הכול החל כאשר הקשר צייץ: "אם הציוץ הזה מגיע ל-1000 לייקים, אני עושה קעקוע של אלונה ברקת". אחרי מספר שעות השיבה לו הבעלים: "עוד 10 לייקים ויש קעקוע!!!", ולאחר שהגיע למספר הלייקים הדרוש הגיע הציוץ המסקרן מכולם, מצידה של ברקת: "מאור נוותר על הקעקוע תמורת חוזה?". בסופו של דבר התגלה, כי העניין היה בגדר התלוצצות בלבד, כחלק מהשתתפותו של בוזגלו בתוכנית האירוח של גורי אלפי בערוץ 2.

עוד בנושא

ליגת העל: בית"ר ירושלים והפועל באר שבע נפרדו ב-1:1 בטדי

"אנחנו חושבים על העונה הבאה כבר מאמצע העונה", אמר בכר בסיום המשחק, "עכשיו נאיץ את זה. יש לנו כמה כיוונים, נשב בצורה מסודרת וניקח החלטות. אנחנו נוסיף שחקנים. הבסיס טוב, נרענן איפה שצריך. איינבינדר: הכול יכול להיות", ענה בחיוך.

על המשחק והרוטציה בהרכב: "זה מאוד קשה לעלות למשחקים במצב שלנו. אני לא יכול להעמיס על השחקנים באימונים, הם רק נהנים ומשתחררים. משתדלים לעשות את הסוויץ' כמו שצריך למשחקים ועשינו את זה חלקית בשני המשחקים האחרונים. זה קשה והעייפות ניכרת, אבל השחקנים התאמצו. יש לנו את הפריבילגיה לתת לשחקנים לנוח אחרי עונה מתישה. יש פה זרים שכל השנה כמעט לא היו בבית, מגיע להם לקבל מנוחה, הם הרוויחו את זה ביושר".

בסיום המשחק נודע כי באר שבע חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם חברת 'סובארו'. אלונה ברקת: "אני שמחה על ההסכם ובטוחה שזו רק תחילת הדרך לשיתוף הפעולה בין הצדדים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully