וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה מאז 2012: בוסטון בגמר המזרח אחרי 105:115 על וושינגטון

קלי אוליניק המושמץ סיים עם 26 נקודות וכיכב לצד אייזאה תומאס כדי להצעיד את הסלטיקס לניצחון במשחק 7 ולמפגש עם קליבלנד. וול אכזב במאני טיים, גם 38 נקודות של ביל לא הושיעו את וושינגטון

שחקני בוסטון סלטיקס קלי אוליניק, אייזאה תומאס. AP
דווקא הוא, מכולם. אייזאה תומאס מחבק את גיבור המשחק קלי אוליניק/AP

במשך רוב שלבי העונה בוסטון נראתה כמו הקבוצה היחידה שמסוגלת לאתגר את קליבלנד במזרח, וכעת היא תקבל אפשרות לנסות להוכיח זאת. הסלטיקס גברו הלילה (בין שני לשלישי) 105:115 על וושינגטון במשחק 7 בחצי הגמר האזורי, ויפגשו את האלופה בגמר לקרב בין מי שסיימו במקומות 1 ו-2 במזרח בעונה הרגילה. אייזאה תומאס כיכב עם 29 נקודות ו-12 אסיסטים (שיא קריירה בפלייאוף), אבל הגיבור הגדול של המשחק היה דווקא קלי אוליניק המושמץ. אחרי שספג ביקורות רבות על סגנון המשחק האגרסיבי, יש שיגידו ברוטלי, שחקן הפנים הקנדי להט עם 26 נקודות - שווה למספר הנקודות שהשיג בשלושת המשחקים הקודמים בסדרה גם יחד - כולל התעלות גדולה ברבע האחרון, בו הסלטיקס ברחו והבטיחו את הניצחון.

הנתון שמספר את סיפור המשחק: 5:48 לסלטיקס בנקודות מהספסל

הוויזארדס קיוו להגיע לגמר המזרח לראשונה מאז שנת 1979 והיו במרחק נגיעה. במשך רוב שלבי המשחק הם היו חזק בעניינים, בעיקר בזכות משחק נפלא של בראדלי ביל, שסיים עם 38 נקודות, שיא קריירה בפלייאוף, כמובן. אבל כוכבה השני, ג'ון וול, סבל מיום חלש דווקא לאחר שהכריע במו ידיו את משחק 6 עם שלשת ניצחון. וול סיים עם 18 נקודות ו-11 אסיסטים, מספרים לא רעים כשלעצמם, אבל שימו לב לשורה הסטטיסטית שלו ב-19 הדקות האחרונות: 0 נקודות, 0 מ-11 מהשדה, 0 מ-7 מהשלוש. פרמטר נוסף שהכריע את המשחק לטובת הסלטיקס הוא ללא ספק התפוקה של שחקני הספסל, שקלעו 48 נקודות לעומת 5 (!) בלבד של הוויזארדס.

כאמור, המשחק היה צמוד למדי במשך שלושת הרבעים הראשונים. שתי הקבוצות נראו עצבניות ולא קלעו בשתי הדקות הראשונות, הסלטיקס השתחררו מהר יותר ועלו ליתרון 2:10, אבל הוויזארדס חזרו מהר מאוד, ואפילו הובילו בהפרשים קטנים רוב הזמן ברבע השני. המשחק המשיך להיות מאוזן ושקול, עד שאייזאה תומאס התחמם לקראת סוף הרבע השלישי, והעלה את בוסטון ליתרון 13 עם הכניסה לרבע האחרון. גמור? לא אם אתם שואלים את בראדלי ביל. השוטינג גארד המצוין השיב אש והחזיר את וושינגטון למינוס 6 בלבד ברבע האחרון, אבל אז הגיע קלי אוליניק, שקלע 11 מתוך 13 הנקודות של הסלטיקס בריצה הבאה שלה.

זו גם היתה הנקודה בה וושינגטון הרימה ידיים, ואוהדי הסלטיקס החלו לחגוג. הסדרה הקשה ומורטת העצבים הזו מסתיימת בצורה חיובית עבור בוסטון, ועכשיו מגיע האתגר האמיתי מול קליבלנד. המשחק הראשון: בלילה שבין רביעי לחמישי. יהיה חם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully