וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: צ'לסי ניצחה 3:4 את ווטפורד

שלושה ימים אחרי שהבטיחה את האליפות, עלתה הקבוצה של אנטוניו קונטה בהרכב חסר מאוד, אבל הצליחה לנצח. ג'ון טרי פתח בהרכב לראשונה מאז ספטמבר וכבש, אספיליקווטה, בטשואיי ופברגאס השלימו

ג'ון טרי שחקן צ'לסי. רויטרס
פתח ואפילו כבש. טרי/רויטרס

שלושה ימים אחרי שזכתה באליפות השישית בתולדותיה, קיימה הערב (שני) צ'לסי משחק ביתי מול ווטפורד, שגם כבר סיימה את העונה והבטיחה את הישארותה. הרויאל בלוז התקבלו על הדשא במחיאות כפיים על ידי שחקני היריבה העירונית ולא ממש התחשבו בה וניצחו אותה 3:4 בתום משחק מעניין מהמחזור ה-26 בפרמיירליג.

ג'ון טרי, דווקא הוא, פתח בהרכב לראשונה מאז ספטמבר וכבש בדקה ה-22. קרן של וויליאן מימין מצאה את קורט זומה שהמשיך אל הבלם הוותיק, והוא דחק פנימה את ה-0:1. האורחת הצליחה להשיג שוויון מפתיע כעבור שתי דקות בזכות שער של אטיין קאפו אחרי טעות של לא אחר מאשר טרי עצמו. צ'לסי החזירה לעצמה את היתרון עם בעיטה יפה של ססאר אספיליקווטה אחרי הרחקה לא מספיק טובה של ההגנה. הבלוז הגדילו את היתרון בדקה ה-49 כשהפעם זה היה כובש שער האליפות משישי, מישי בטשואיי אחרי בישול של ניית'ן אייק. דריל ינמאט צימק בדקה ה-51, סטפאנו אוקאקה איזן בדקה ה-74, אבל שער של ססק פברגאס בדקה ה-88 השאיר את שלוש הנקודות בבית. סבסטיאן פרודל מווטפורד הורחק בצהוב שני בדקה ה-92.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully