וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רואדה עוזב את בית"ר ירושלים, מימר: "צריך לכבד את ההחלטה שלו"

15.5.2017 / 23:26

הבלם הספרדי נפרד בסיום המשחק מהאוהדים ומחבריו ויעזוב את הארץ עוד השבוע. מימר: "בחר ללכת לקבוצה אחרת", על התיקו: "היינו קרובים לנצח, אבל לא מספיק". פורסם הלו"ז למחזור הסיום

מאמן בית"ר ירושלים שרון מימר. מגד גוזני
"אלי אוחנה יביא אנרגיות טובות". שרון מימר/מגד גוזני

מחזור אחד לסיום העונה בליגת העל, וסימן השאלה היחיד שנותר הוא באשר לקבוצה שתסיים במקום השלישי ותבטיח את השתתפותה באירופה בעונה הבאה עוד לפני גמר גביע המדינה. הערב (שני) נפרדו בית"ר ירושלים והפועל באר שבע ב-1:1, ולירושלמים תספיק כנראה נקודה במחזור הסיום על מנת להקדים את מכבי פתח תקוה.

המנהלת פרסמה את מועדי המשחקים במחזור הסיום (שבת):

הפועל באר שבע - בני סכנין (19:00)
מכבי חיפה - מכבי פתח תקוה (20:30)
מכבי תל אביב - בית"ר ירושלים (20:30)

חסוס רואדה עוזב את בית"ר ירושלים, לאחר שהעדיף לחתום בקבוצה אחרת, על פני ההצעה של הקבוצה מהבירה לחתום לעונה נוספת. בסיום המשחק הבלם הספרדי, שלא היה בסגל למשחק, ירד על אזרחי לדשא ונשאר אחרון כדי להודות לאוהדים. לאחר מכן נפרד גם מחבריו לקבוצה בחדר ההלבשה, עבר שחקן-שחקן ואמר: "זהו אני ממשיך לקבוצה אחרת". הוא יעזוב עוד השבוע את הארץ ולא ייקח חלק במשחק המכריע בשבת.

שרון מימר אמר עליו: "אני מאחל לחסוס רואדה בהצלחה. הוא בחר ללכת לקבוצה אחרת ואנחנו מכבדים את זה. אמרתי לו את מה שאני חושב, הוא בלם מצוין ושחקן כדורגל איכותי שבאמת תרם הרבה למועדון הזה וצריך לכבד את ההחלטה שלו".

עוד בנושא

ליגת העל: בית"ר ירושלים והפועל באר שבע נפרדו ב-1:1 בטדי

חסוס רואדה שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
נפרד. חסוס רואדה/ברני ארדוב

על המשחק אמר מימר: "קרובים זה לא מספיק, היינו צריכים לנצח כדי לגמור את הסיפור. המשחק התפתח לשני כיוונים ויכולנו גם להפסיד. נצטרך לגמור את המשימה מול מכבי תל אביב, נעשה את ההכנות הראויות. אלי אוחנה יביא איתו המון אנרגיות טובות, אני מרגיש את זה מהקהל ומהעיר. נתרכז בלסיים במקום השלישי ואז נתייחס לעונה הבאה. אני מרוצה מהשחקנים. אני אשמח כשאחתום, מאמין שנתעסק בזה אחרי סיום העונה".

איינבינדר נשאל מדוע בית"ר מתקשה לנצח את באר שבע. "שאלה טובה", ענה, "אולי יש מחסום פסיכולוגי מסוים. באר שבע קבוצה מצוינת, ברוב המשחקים נגדם שיחקנו טוב ועשינו את המקסימום. יכולנו לנצח ולקחנו נקודה מאוד חשובה, בשבת יש לנו משחק חשוב על המקום השלישי. יש פה שחקנים ששיחקו הרבה משחקים ואנחנו סוחטים את הלימון עד הסוף. אני בטוח ביכולת שלנו מול מכבי תל אביב, נשקיע בשביל המועדון והמטרות, חשוב לנו להיות באירופה. אני לא יודע אם אשאר, זו שאלת השאלות".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully