וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סן אנטוניו: קוואי לאונרד לא ישחק במשחק 2, פופוביץ' תוקף את פאצ'וליה

אכזבה לספרס: כוכב הקבוצה ייעדר מהמשחק הבא מול גולדן סטייט, גרג פופוביץ' תוקף את "המהלך המסוכן" של פאצ'וליה: "זה לא ספורטיבי, יש לו היסטוריה". פאצ'וליה: "אני לא שחקן מלוכלך"

קוואי לאונרד, סן אנטוניו ספרס, פצוע. GettyImages
הרגע שהכריע את הסדרה? קוואי/GettyImages

אכזבה גדולה לסן אנטוניו: כוכב הקבוצה קוואי לאונרד לא יוכל לשחק גם במשחק מספר 2 בגמר המערב מול גולדן סטייט בעקבות הפציעה שלו במשחק הראשון הלילה (בין ראשון לשני), כך הודיע היום מאמן הספרס גרג פופוביץ'. המשחק השני ייערך מחר בלילה באוקלנד.

גולדן סטייט ניצחה 111:113 במשחק הראשון, אחרי דרמה איכותית ומהנה, אבל במהלך הרבע השלישי הגיע המהלך שהכריע את המשחק, אולי את הסדרה כולה: קוואי לאונרד נחת לא טוב על הפרקט אחרי שנפל על הרגל של זאזה פאצ'וליה, סובב את הקרסול, ירד לחדר ההלבשה ולא חזר.

גרג פופוביץ' רמז שהמהלך של זאזה פאצ'וליה היה מלוכלך, ואולי אף מכוון, וציין שלפאצ'וליה "יש היסטוריה של מהלכים כאלה". לדבריו, "זה מסוכן, זה לא ספורטיבי, זה פשוט לא משהו שמישהו עושה לשחקן אחר. ולאדם הספציפי הזה יש היסטוריה עם מהלכים כאלה.

"הוא נתן בעבר מרפק לפטי מילס, היה מהלך שהוא נעל את היד של קוואי ויכול היה לשבור לו את היד", אמר פופוביץ' על פאצ'וליה, "תשאלו את דייויד ווסט, חברו הנוכחי לקבוצה, מה קרה כשזאזה שיחק בדאלאס והוא ודייויד היו אחד נגד השני. אחר כך תחשבו על ההיסטוריה שלו, ומה המשמעות לקבוצה מה שקרה אתמול".

מאמן סן אנטוניו ספרס גרג פופוביץ'. AP
עצבני מאוד. פופוביץ'/AP

בעבר הליגה אסרה על שומרים לעשות צעד קדימה, שמסכן את הנחיתה של השחקן הקופץ. במהלך נראה בבירור שפאצ'וליה עשה צעד קדימה, קוואי נחת על הרגל שלו, ולפופוביץ' לא נותר אלא לתקוף את המהלך הקריטי: "זה היה מהלך מאוד לא טבעי, כזה שהליגה אסרה כבר לפני שנים וייחסה לו חשיבות גדולה. ועכשוי קוואי לא שם.

"אז אתם רוצים לשמוע מה אנחנו מרגישים? אנחנו מול הקבוצה הכי טובה בליגה. רוב האנשים יעריכו שהווריירס ינצחו. הייתה לנו עונה לא רעה, היינו די טובים בפלייאוף, אנחנו משתפרים, ואז מובילים ב-23 הפרש על הווריירס, ואז קוואי נופל. אתם שואלים איך אנחנו מרגישים? ככה אנחנו מרגישים".

פופוביץ' נשאל אם זה בכוונה, ואמר: "מה שחשוב זה לשמור על הכלים שלך. זה שטויות, למי אכפת מה הייתה הכוונה שלו? שמעתם על הריגה? אתה עדיין הולך לכלא כשאתה מסמס בנהיגה והורג מישהו, גם אם לא הייתה לך כוונה. כל מה שאכפת לי זה מה שראיתי ומה שקרה. וההיסטוריה סביב המקרה הזה רק גורמת לי להיות מאוד מאוד עצבני".

הספרס כבר הובילו ב-25 הפרש ונראו בדרך לניצחון ענק, אלא שאחרי הפציעה סגנית האלופה יצאה לריצת 0:18, והשלימה קאמבק נפלא, הגדול ביותר בגמר איזורי מאז שבוסטון חזרה מ-26 הפרש מול ניו ג'רזי ב-2002.

הנתונים מראים שכשקוואי היה על הפרקט, סן אנטוניו קלעה 23 נקודות יותר מגולדן סטייט. בלעדיו גולדן סטייט ניצחה ב-25 נקודות. עם לאונרד על הפרקט הווריירס קלעו ב-40 אחוז מהשדה, ובלעדיו ב-58 אחוז מהשדה. עם קוואי הספרס קלעו ב-55 אחוז מהשדה, ובלעדו צנחו ל-37 אחוז.

פאצ'וליה הגיב להאשמות. "לא מפריע לי מה שפופ אמר, עשיתי מה שיכולתי לעשות בהגנה", אמר פאצ'וליה, "ניסיתי לאתגר את הזריקה שלו. הלוואי שהוא לא היה נוחת לי על הרגל, ולמעשה לא היה לי מושג שהוא נחת עליה, כשהסתובבתי ראיתי אותו על הרצפה. שמעתי שריקה, והופתעתי כי לא יצרתי איתו מגע.

"אני מרגיש רע בשבילו, והלוואי והייתה לזה תוצאה אחרת. זה כדורסל, קורים דברים על המגרש, זה משחק פיזי, זה קורה. הגישה שלי היא תמיד לשחק חזק, לתת הכל. אני לא שחקן מלוכלך. אני משחק חזק. אני אוהב את המשחק הזה. זה מה שאני עושה. עכשיו אני מרוכז רק במשחק הבא".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully