וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלומי דורה: "הבטחתי שנחזור, כבר הפכו אותנו להפועל יהוד ושמשון"

מאמן הפועל עכו חגג את העלייה: "זה היה באוויר, אבל היינו זקוקים לחותמת הסופית. העונה הבאה? יש לי חוזה שמתחדש באופן אוטומטי, אך לא אשאר בכוח". אקסברד: "אי אפשר לדעת מה יהיה בעונה הבאה"

צילום: שלומי גבאי

זה היה באוויר כבר זמן רב, והערב (שני) זה הפך לרשמי: הפועל עכו הצליחה לחזור לליגת העל אחרי עונה אחת בלבד בליגה הלאומית, לאחר ה-1:1 מול הפועל רמת גן הערב.

"עשינו את זה", אמר שלומי דורה. "הייתה משימה לא פשוטה כלל. כבר הפכו אותנו להפועל יהוד ושמשון, אלו שלא הצליחו להתאושש. האתגר הזה היה קשה עבורי, אבל הבטחתי להחזיר את הקבוצה לליגת העל כבר בפגישה הראשונה שלי כאן. המועדון הזה ראוי לליגה הבכירה. זה היה באוויר חודש וחצי, אבל היינו צריכים את החותמת הסופית. המועמדים לעונה הבאה? זה פגע בכל המערכת. יש לי חוזה שמתחדש באופן אוטומטי, אך לא אשאר בכוח. שלומי דורה בזכות עצמו, אבל שיידעו לכבד חוזים".

"עשינו דבר גדול", אמר עידו אקסברד. "אני שמח שהצלחנו אחרי שהתבזינו במחזור הקודם. עשינו עונה גדולה והיה הכי כיף בעולם. אין לי חוזה לעונה הבאה, אבל אי אפשר לדעת מה יהיה".

"מגיע לנו", ציין מושיקו מישאלוף. "אני מקווה שהפעם נישאר הרבה זמן בליגה. איך נשארים? עבודה קשה, רק ככה. איך נחגוג? הכול ספונטני. מגיע לכל הסגל להישאר".

עוד בנושא

הפועל עכו חזרה לליגת העל אחרי 1:1 עם הפועל פתח תקוה

מאמן הפועל עכו שלומי דורה. שלומי גבאי
יישאר? דורה/שלומי גבאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully