וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נסגר תיק החקירה על הדקירה של אוהדי מכבי חיפה: "חבורת ליצנים"

חודשיים אחרי ששישה אוהדי מכבי חיפה נדקרו בגמר גביע הכדורעף המשטרה החליטה לסגור את התיק. מורדי אלון, שבנו נפגע באירוע, זעם: "סופקו לכם כל שמות הדוקרים". המשטרה: "הטיפול בתיק נמשך במישורים נוספים"

רכב משטרה באימון בית"ר ירושלים. יותם רונן
טענות קשות נגד המשטרה/יותם רונן

ששת אוהדי מכבי חיפה הצעירים שנדקרו לפני כחודשיים בתום משחקי הכדורעף שנערכו ברעננה, בהם נכחו קהלים ממכבי תל אביב וממכבי חיפה, גילו היום (שני) כי התיק שנפתח בעקבות הדקירות נסגר.

בסמיכות לאירועי המושבה מאתמול ולמסע ההלוויה שערכו אוהדי מכבי תל אביב לקבוצת הפועל תל אביב, גילו הנדקרים שהמשטרה סגרה את התיק, שהיה עד כה בחקירה, וזאת על אף ההד הציבורי.

הסופר והעיתונאי לשעבר מרדכי אלון פרסם מייד אחרי המקרה הקשה מה-8 במארס, סטטוס נוקב וחסר תקדים בחריפותו כלפי התוקפים שזוהו על ידי הנדקרים כאוהדים של מכבי תל אביב.

באירוע נדקר בין היתר גם בנו בן ה-18 של אלון. בעקבות המקרה הוא היה מאושפז בבית החולים. היום כשהוא מזועזע עדיין מהאירוע שחווה בנו, הביע אלון סלידה ושאט נפש אל מול החלטת המשטרה לסגור את התיק.

היום הוא כתב בפייסבוק: "שלום לשוטרי ולקציני משטרת ישראל, בעקבות החלטתכם השערורייתית לסגור את תיק החקירה בעניין ניסיון הרצח שאירע לפני חודשיים ברעננה, כאשר שישה אוהדים - ביניהם בני - נדקרו בסיום משחק גמר הכדורעף בידי אנשים המזוהים כאוהדי מכבי תל-אביב, רציתי לומר לכם - אני מתבייש בכם. בכל אחד ואחת מכם: שוטרים ושוטרות, קצינים וקצינות.

"איבדתם את האמינות, היושרה והאחריות. עבורי אתם לא שונים יותר מאשר אותם דוקרים שביקשו ליטול חיי אדם. בני, להזכירכם, נדקר בראשו, בגבו ובזמן ששכב על הארץ מתבוסס בדמו, המשיכו אותם אוהדי מכבי תל-אביב להכות אותו באלות ובבעיטות.

"היה זה תיק הפשע הקל בהיסטוריה. סופקו לכם כל שמות הדוקרים, המעורבים בניסיון הרצח, כולל כתובות מגורים, מספרי טלפון ועדויות נוספות. אלא שאתם החלטתם לסגור את התיק. חלם זה כאן.

"אליך רב-ניצב, רוני אלשייך, יש לי רק להמליץ לך להניח את דרגותיך המצוחצחות ולהגיש את התפטרותך. בשם כל משטרת ישראל חטאת ופשעת".

בשיחה עם וואלה! ספורט אמר אלון: "היום הוכח מעל לכל ספק שבעיית האלימות מתחילה ונגמרת במשטרת ישראל. חבורת הליצנים שחקרה את תיק נסיונות הרצח ברעננה לפני חודשיים והגיעה למסקנה על גניזת התיק, ראוייה לשבת מאחורי סורג ובריח עם אותם תוקפים. אני קורא למפכ"ל המשטרה להניח את דרגותיו המצוחצחות ולהתפטר עוד היום מהארגון הכושל שנקרא משטרת ישראל. איבדתם כל כבוד, יושרה ואמינות".

אגב, לדברי אלון הורי הצעירים שנדקרו פעלו במקביל למשטרה והביאו הרבה נתונים ואפילו ראיות לחוקרים אך כאמור בתוך חודשיים הוחלט על סגירת התיק. לטענתו, כשהוא בדק באינטרנט את מצב התלונה, היה כתוב שהוא נסגר בשל "חוסר עניין לציבור", דבר שקומם אותו עוד יותר.

ממשטרת ישראל נמסר כי "באירוע נחקרו ונעצרו מספר חשודים, אשר הורחקו ממשחקי הספורט. לאחרונה נמסר למתלוננים כי התיק כנגד החשודים נסגר מחוסר ראיות.
הטיפול בתיק נמשך במישורים נוספים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully