וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: מאור בוזגלו מציע לעשות קעקוע של אלונה ברקת

כוכב הפועל באר שבע עם הצהרה שהסעירה את הרשת, המתעמלת לשעבר שוב חשפה, האולטרס ששברו את כל השיאים, הזכייה באירוויזיון מוקדשת לרונאלדו, ופנדל הזוי במיוחד מפורטוגל

one

מאור בוזגלו מנסה להסעיר את הרשת

כוכב הפועל באר שבע העלה ציוץ לטוויטר ובו כתב: "אם הציוץ הזה מגיע ל1000 לייקים, אני עושה קעקוע של אלונה ברקת". מהר מאוד הציוץ זכה לשיתופים רבים, כולל תהיות עד כמה הוא אמיתי ומה עומד מאחוריו.

מקיילה מרוני שוב חושפת

המתעמלת האמריקאית מקיילה מרוני הפכה לכוכבת רשת באולימפיאדת לונדון 2012, לאחר שצולמה בפרצוף חמוץ במיוחד על הפודיום בזמן שהוענקה לה מדליית הכסף על ביצועיה בתרגיל הקרקע. לאחרונה עברה שינוי דרמטי, והחלה לחשוף את גופה בפוזות סקסיות שוב ושוב באינסטגרם. אחרי שפרסמה סרטון שלה רוקדת עם ישבן חשוף, בארה"ב העריכו שנפרץ לה החשבון, אבל מקיילה הודיעה: "לא נפרץ לי, מי שרוצה יכול לעזוב".

השינוי של מקיילה מרוני: כך נראית היום הספורטאית שהפכה למם

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

נתן פנדל על נגיעת יד של שחקן שערך חימום

הקטע הבא לקוח מהליגה השנייה בפורטוגל: אקדמיקה ניצחה את ספורטינג, בעיקר בזכות הפנדל ההזוי הזה שהשופט פסק לזכותה, בשל נגיעת יד של שחקן בלתי מכוונת של שחקן שערך חימום בצדי המגרש (!).

ביראם כיאל מתקבל כגיבור

כריסטיאנו רונאלדו, כוכב גם באירוויזיון

אלה ימים שמחים למדי עבור העם הפורטוגלי: גיבור האומה כריסטיאנו רונאלדו לא מפסיק לחורר רשתות, וגם בתחומים אחרים מגיעות לא מעט הצלחות. זכה סלבדור סובראל הפורטוגלי לאליל מקומי, כשזכה באירוויזיון בזכות ביצוע שקנה את לב השופטים והקהל בבית. כשחזר לפורטוגל התקבל בכבוד של מלכים, על ידי אלפי מקומיים גאים. ובכל זאת, את הזכייה הזו הוא בחר להקדיש דווקא לגיבור ילדותו. כריסטיאנו רונאלדו, כמובן. "אני לא גיבור, כריסטיאנו הוא גיבור, ואני רוצה לומר לו שהזכייה באירוויזיון היא גם בזכותו".

תראו כמה סובראל מעריץ את רונאלדו (מדובר בסרטון מפוברק, כמובן)

אוהדי דינמו דרזדן שוברים שיאים

הקהל של דרזדן מהליגה השניה בגרמניה ידוע כאחד המשוגעים ביותר באירופה. אמש, לפני משחק חוץ בקרלסרוהה, האולטרס, לבוש מדי הסוואה, פשוט כבש את העיר, כאילו היה צבא של ממש:

אוהדי אייאקס עושים להומלס את היום

לפני גומלין חצי גמר הליגה האירופית מול ליון, אוהדי אייאקס יצאו לרחובות ושכנעו הומלס עם גיטרה לנגן את המנון הקבוצה. הוא הסכים, וקיבל על זה הרבה כסף.

בשבוע שעבר הפסיד המתאגרף חוליו סזאר צ'אבס לקאנלו אלבארס. לאחר הקרב הוא צולם מתנחם בזרועותיהן של כמה חשפניות בחדר המלון שלו בלאס וגאס, אולם כעת מתברר שזה עלה לו ביוקר. אשתו של צ'אבס טוענת שהחשפניות גנבו את השעון של המתאגרף בשווי 40 אלף דולר, כמו גם את הצ'ק שקיבל על הקרב - בסך 3 מיליון דולר.

פטריס אברה חוגג יום הולדת כמו פטריס אברה

לברון חוגג את יום האם

אהבנו, אהבנו מאוד

הדבר הבא

איזו אתלטיות

ואגב דאנקים יפים

שחקן ה-NBA קייל סינגלר מושפל

שער גדול ממחלקת הנוער של ברצלונה

אליסאו פריירה חוגג את האליפוות של בנפיקה בסטייל

  • עוד באותו נושא:
  • טראש טוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully