וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפאל נדאל: "אני מאושר וקם בכל בוקר כשאני רוצה להיות טוב יותר"

השור ממאיורקה חגג את הזכייה במדריד ושיפור המאזן ל-0:15 על חימר השנה: "היה משחק מלהיב מאוד, אני מנסה ליהנות מכל דבר". תים: "לא רגיל לשחק בפני קהל גדול כזה". וגם: כל המספרים

רפאל נדאל טניסאי ספרדי. רויטרס
מושלם על החימר ב-2017. נדאל/רויטרס

רפאל נדאל זכה אמש (ראשון) בתואר המאסטרס 1,000 מספר 30 בקריירה המפוארת שלו עם תואר חמישי במדריד. השור ממאיורקה, שיפר את מאזנו על החימר השנה ל-0:15 עם תואר שלישי אחרי שכבר הניף גביעים במונטה קרלו ובברצלונה אחרי 6:7 (8), 4:6 מותח מאוד מול דומיניק תים האוסטרי המצוין (9 בעולם).

נדאל השתווה לנובאק דג'וקוביץ' בטבלת הזכיות בתארי מאסטרס בכל הזמנים עם 30 כל אחד, לרוג'ר פדרר יש 26 ומתחתיו אנדרה אגאסי (17), אנדי מארי (14) ופיט סמפראס (11). אגב, נדאל עדיין יכול לחלום על הישג שלא רשם מעולם בקריירה: חמישיית תארים על החימר. הוא זכה כבר במונטה קרלו, ברצלונה ומדריד ולפניו עדיין רומא וכמובן הרולאן גארוס, בו ינסה לזכות בפעם העשירית בקריירה שלו.

נדאל שמט שתי מערכות בלבד מתוך 32 האחרונות בהן שיחק על חימר השנה. לנדאל זהו תואר 51 על חימר אי פעם, מה שאומר ש"ארבעת הגדולים" - נדאל, פדרר, מארי ודג'וקוביץ' - זכו ב-60 מ-65 תארי המאסטרס האחרונים מאז מונטה קרלו ב-2010. החלוקה מאז עומדת על 25 לדג'וקוביץ', 15 לנדאל, 10 למארי, 10 לפדרר ו-5 בלבד לכל האחרים. בעקבות הזכייה, יעלה נדאל אל המקום הרביעי בעולם ולקח איתו הביתה קצת יותר ממיליון יורו וכמובן ש-1,000 נקודות דירוג. תים, לו זה היה גמר המאסטרס הראשון בקריירה, הסתפק ב-600 נקודות דירוג וקרוב ל-512 אלף יורו. הוא יעלה אל המקום השביעי בעולם.

רפאל נדאל טניסאי ספרדי. רויטרס
רפא מבסוט/רויטרס

נדאל דיבר בסיום על המגרש עם הטלוויזיה הספרדית ואמר: "האמת היא ששיחקתי נגד יריב שבחמש או עשר שנים הבאות הולך להתמודד על התארים הכי גדולים וחשובים, אז אני מרוצה מאוד שניצחתי. היה משחק מלהיב מאוד. היה גמר חשוב מאוד בשביל שנינו. בשבילו כי זה היה גמר המאסטרס הראשון שלו ובשבילי כי זה מיוחד מאוד עבורי לשחק כאן במדריד, בטורניר המיוחד הזה. אף פעם אי אפשר לדעת מתי תהיה הזכייה האחרונה, אז אני משתדל ליהנות מכל דבר".

במסיבת העיתונאים אמר רפא: "היה משחק קשה, להתחיל משבירה נגדי היה לא פשוט כי קשה מאוד לשבור את ההגשות שלו פה. שיחקתי את הנקודות הגדולות טוב יותר במערכה הראשונה. התחלתי חזק את המערכה השנייה והשבירה במשחקון הראשון הייתה חשובה מאוד בשבילי". נדאל דיבר לקראת השבועות הקרובים וכמובן הרצון שלו להשלים לה דסימה עם זכייה עשירית ברולאן גארוס: "כדי לזכות ברולאן גארוס אתה לא צריך להיות מדורג ראשון, רביעי או חמישי. אתה צריך לשחק טוב. זה לא משנה לי אם אני רביעי או חמישי בדירוג. אני עושה את הדברים הנכונים על המגרש ומחוץ למגרש. הדבר החשוב ביותר הוא שאני מאושר ומתעורר בכל בוקר במטרה להיות טוב יותר".

דומיניק תים, שהשלים שבוע נהדר וגם נמצא במומנטום מצוין, אמר לאחר המשחק: "אני לא רגיל לשחק בפני קהל כל כך גדול. תודה רבה לכולם". במסיבת העיתונאים הוסיף האוסטרי: "לא עשיתי איזה טעויות נוראיות במערכה השנייה היום, הייתי הרבה יותר מאשר בגמר בברצלונה, היו לי כבר שבועות רעים מאלה בחיי. אין שום סיכוי לנצח את רפא על חימר פרט לכך שתשחק את המשחק הכי טוב שלך".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
דומיניק תים טניסאי אוסטרי. AP
"היו לי שבועות רעים מזה". תים/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully