וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפאל נדאל זכה בטורניר מדריד בפעם החמישית בקריירה

השור ממאיורקה שמר על מאזן מושלם על החימר ב-2017 אחרי 6:7 (8), 4:6 מול דומיניק תים, שרשם הופעה מצוינת בגמר המאסטרס הראשון שלו. זה התואר השלישי ברציפות של נדאל וה-72 בסך הכול

רפאל נדאל טניסאי ספרדי. רויטרס
תואר מאסטרס 1,000 מספר 30 בקריירה. נדאל/רויטרס

רפאל נדאל זכה הערב (ראשון) בטורניר מדריד בפעם החמישית בקריירה שלו. הספרדי שוב חגג על החימר, ניצח 6:7 (8), 4:6 את דומיניק תים האוסטרי, המדורג תשיעי בעולם, ורשם זכייה מספר 30 בטורניר מסבב המאסטרס 1,000. כמו כן זה היה הניצחון השני שלו ברציפות בגמר מול תים אחרי שעשה את זה מולו בברצלונה לפני שבועיים. כמו כן, נדאל שיפר את מאזנו על חימר ב-2017 ל-0:15 אחרי שזכה כבר במונטה קרלו וכאמור, בברצלונה. תים בן ה-23 בסך הכול רשם הופעה חיובית מאוד בהופעה הראשונה, וכנראה שלא האחרונה שלו, בגמר טורניר מאסטרס 1,000. בעקבות הזכייה, יעלה נדאל אל המקום הרביעי בעולם ואין ספק שהוא יגיע לרולאן גארוס כפייבוריט הגדול להשלים לה דסימה.

המערכה הראשונה במשחק הייתה איכותית מאוד וארכה שעה ועוד 20 דקות. דווקא תים היה הראשון לשבור במהלכה והוביל 1:3, אבל רפא חזר ואיזן ל-3:3. משם המערכה הלכה צמוד מאוד, ובסופה הצליח נדאל לנצח 8:10 בתום שובר שוויון מרתק, כש-8 מ-18 הנקודות היו ווינרים. תים איחר להתאושש מהאכזבה של המערכה הראשונה ונשבר כבר במשחקון הראשון של המערכה השנייה. נדאל שמר על ההגשות שלו עד סוף המשחק ורשם זכייה חמישית בטורניר מדריד.

דומיניק תים טניסאי אוסטרי. AP
הופעה מרשימה בגמר המאסטרס 1,000 הראשון בקריירה. תים/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully