וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה בודקת אפשרות לרכוש את כרטיסו של אדי גוטליב

14.5.2017 / 19:20

לוזון רוצה את הבלם אותו אימן בהפועל תל אביב ובנבחרת האולימפית, הירוקים ינסו לצרפו מיידית. אליסון דוס סנטוס זומן לפגישה שתתקיים מיד בתום העונה. שחקנים: "רוצים שהעונה תיגמר"

צילום מסך

בווידאו: משדר לרגל ירידת הפועל תל אביב לליגה הלאומית

מכבי חיפה בודקת אפשרות לצרף את אדי גוטליב ולרכוש את כרטיסו מהפועל תל אביב. הבוקר (ראשון) התברר שבלם האדומים מועמד להחליף את הבלם האיסלנדי הולמאר איולפסון בעונה הבאה, וביממה האחרונה נעשה גישושים ראשונים סביב האפשרות לצרפו. גוטליב עצמו אינו מעוניין לרדת לליגה השנייה והוא שחקן הרכש השני שעשוי להצטרף לקבוצה מהפועל תל אביב אחרי עומרי אלטמן. גוטליב, בן 24, מחזיק בחוזה לשלוש שנים נוספות בהפועל תל אביב. הוא שיחק בעבר אצל גיא לוזון, בין היתר בקבוצה הנוכחית ובנבחרת הצעירה.

לוזון לא רוצה את איולפסון בקבוצה בעונה הבאה, חיפה תנסה למכור אותו ואם לא תצליח עשויה להעבירו בהשאלה ותנסה למכור אותו בקיץ הבא. לגבי פלוריאן קליין, מתוך שיחות שנערכו עם סוכנו האוסטרי בחיפה מעריכים כי יחתום בסופו של דבר בקבוצה. החוזה של קליין כבר מוכן, ובמועדון ממתינים לאישור ממנו כדי לסגור את העסקה. אליסון דוס סנטוס יסגור גם הוא. שלושת הזרים האחרונים שיגיעו ייבחרו על ידי המנהל המקצועי.

דוס סנטוס זומן לפגישה שתתקיים מיד בסיום העונה הסדירה והוא צפוי לחתום לשלוש עונות. אחרי ההפסד אמש לבני סכנין, שחקנים בקבוצה אמרו: "לא קל להמשיך ולשחק העונה. יש כאן שחקנים שרק מחכים שהעונה תיגמר. נשאר לנו עוד משחק אחד. ננסה לנצח ולהשאיר מעט טעם טוב לעונה רעה שלנו. תהיה כאן מהפכה בקיץ וכולם כאן מצפים לה".

עוד בנושא

מכבי חיפה: עטר ואבו עביד ספגו קללות. שחקנים יצאו נגד הקומץ

אליסון דוס סנטוס מכבי פתח תקוה. יוסי ציפקיס
החתימה מתקרבת. אליסון דוס סנטוס/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully