וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: עטר ואבו עביד ספגו קללות. שחקנים יצאו נגד הקומץ

14.5.2017 / 7:43

לוזון ביקש מהחלוץ להתעלם במחצית, השחקנים חוששים: "אחרי עטר ואבו עביד, הם יגיעו אלינו". מוגרבי מסביר: "אני גוזלן ופלט יכולנו לעזור, טעו איתנו". גוטליב יגיע במקום אייולפסון?

פיראס מוגרבי מכבי חיפה עם שובל גוזלן. יוסי ציפקיס
"הרגשתי שכל כך מגיע לי לשחק". מוגרבי/יוסי ציפקיס

1. מוגרבי: "אני, גוזלן ופלט יכולנו לעזור"

אתמול, במהלך המשחק, פנה אחד משחקני מכבי חיפה לפיראס מוגרבי. "נשבע לך, אני לא מבין איך נתנו לך ללכת", אמר לו. "חסרים כאן שחקנים כמוך. אני בטוח שהם מבינים שעשו טעות". מוגרבי, שקיבל טפיחה על השכם, היה מופתע. הוא לא ציפה לשמוע זאת משחקן הרכב במכבי חיפה. אז אחרי המשחק אתמול תפסנו אותו לשיחה, כדי שיסביר מה עובד עבור האקסים בסכנין, בבית"ר, בכל קבוצה אחרת, שלא עובד במכבי חיפה. "בוא נדבר עליי. הרגשתי שכל כך מגיע לי לשחק, לאף אחד לא היה ספק שמגיע לי. לאף אחד, חוץ מלמאמן", הוא מסביר. "ואם אין ספק, אז למה? למה, אני שואל. אני לא רוצה ללכלך עליהם, אבל הייתי צריך ללכת כי הרגשתי שאני צריך לשחק יותר. במכבי חיפה הקריירה הייתה נעצרת. אבל אני, גוזלן, עטאא, פלט - לכולנו הגיע קצת יותר. במכבי חיפה של היום, לכל אחד מאיתנו יש מקום. הם עשו טעות. זה נגמר. היום הראש במקום אחר".

אלירן עטר, מכבי חיפה. שלומי גבאי
לא מרפים ממנו. אלירן עטר/שלומי גבאי

2. עטר ואבו עביד שוב ספגו קללות

קומץ אוהדי מכבי חיפה לא מרפים מאלירן עטר ואיאד אבו עביד. לאחרונה דיווחנו על המתיחות בין עטר לקומץ האוהדים, בעקבותיה החליט החלוץ להגיב להם והוציא גם התייחסות של המועדון. אתמול, לאחר עימות בניהם במהלך המשחק, לוזון נכנס לחדר ההלבשה במחצית וביקש ממנו להירגע. "אני מבקש שתתרכז במשחק ולא בקהל", אמר לו. גם בסיום הקומץ לא הרפה ממנו. כשעטר עזב את האצטדיון בליווי אשתו וילדיו, הוא שמע קללות קשות לעברם אבל בחר לא לענות.

גם אבו עביד ספג אתמול מהאוהדים. גם הפעם אלה בחרו לקלל את המשפחה בכל נגיעה שלו בכדור. אבו עביד התאפק ובחר שלא לענות, אבל היחסים הללו מצביעים על המשך מגמה: קומץ של אוהדים שמצליח להפר את השקט שכמעט לא קיים בקבוצה. "לא ברור מה הם רוצים מאלירן ואבו עביד, שלא פתח במשחק אחד מאז שגיא הגיע", אמרו בקבוצה. חלק מהם טוענים כי תנועת הביטול שביצע לעברם אבו עביד בעבר גרמה להם לבטל אותו. "אבל זה לא רק הם", המשיך שחקן אחר. "אי אפשר לבוא בטענות לקהל, כי רובו איתנו. אבל הגיע הזמן שמישהו יעשה סוף לקומץ הזה, שרק הורס כל הזמן. מחר הם יעזבו את אלירן ואיאד, ויעברו אלינו".

למרות המחאות השקטות נגד השניים, והשלטים נגד יעקב שחר, אף אחד במכבי חיפה לא בא בטענות לאוהדים. רובם בחרו להחרים את המשחק אתמול, אחרים התנגדו למחאה והגיעו, ולכן במועדון המשיכו לבקר בעיקר את השחקנים. "כמה פעמים במהלך עונה אחת אפשר לומר שחלק גדול מהשחקנים כאן מתחת לרמה שלהם, שהם לא משקיעים?", אמר גורם במועדון. אחד השחקנים הוסיף: "הכל הולך הפוך העונה. השחקנים רוצים שהעונה הזאת תיגמר, ויש הרבה תקוות לקראת העונה הבאה. בשביל זה צריך להביא לכאן שחקנים. אם שחר יביא לכאן שחקנים מהשורה הראשונה, הקהל יקנה מנויים ויהיה איתנו. אם לא, נילחם שוב על מקום בחלק התחתון של הפלייאוף העליון". נראה כי במכבי חיפה בהחלט יצטרכו להילחם על קבוצת המנויים שלהם, שלא קונים מנוי בשביל המנהל הספורטיבי.

ומה עם רמון פלאנס? ראיו וייאקנו הפסידה אתמול בקרב תחתית חשוב, ואם תמשיך להסתבך היא עשויה למצוא את עצמה יורדת ליגה בפעם השניה ברציפות עם המנהל הספורטיבי שלה. בינתיים, ההפסד הזה דוחה מעט את התוכניות. בחיפה עדיין מחכים ורוצים לסגור את הנושא עד השבוע הבא.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
ניקיטה רוקאביציה שחקן מכבי חיפה (אמצע) מול אדי גוטליב, אוראל דגני. ברני ארדוב
לא ימשיך בלאומית. אדי גוטליב/ברני ארדוב

3. אלטמן יגיע לפגישה, גוטליב על הפרק

מכבי חיפה תיפגש בקרוב עם נציגיו של עומרי אלטמן. הקשר הבטיח כי במידה ולא יקבל הצעה טובה מאירופה הוא יגיע לכרמל, וההערכה היא שיחתום לארבע שנים לאחר שבמועדון מודעים לסכומים אותם הוא דורש. שחקן נוסף שמעניין את חיפה הוא אדי גוטליב. במועדון מעריכים שגוטליב לא ימשיך בליגה השניה ועשויים לרכוש את כרטיסו לעונה הבאה, זאת במידה ולא ימצאו בלם ישראלי בכיר אחר. במקביל, במועדון מנסים לשכנע את דן איינבינדר להצטרף ובהמשך תוגש הצעה גם עבור ליאור רפאלוב. אליסון דוס סנטוס אמור להגיע לפגישה יחד עם נציגיו בימים הקרובים. הוא לא ייכלל הערב בסגל מכבי פתח תקוה ומעוניין להשלים את המעבר כעת.
לאחר הגעת המנהל הספורטיבי, לוזון יציע לו להחתים את הקשר ממאלי, סמבה סו, אך נראה כי זה יסרב לאור הכוונה לסגור את נושא הזרים מוקדם. פלוריאן קליין, כך מקווים במועדון, ישיב בחיוב השבוע.

הולמאר איולפסון שחקן מכבי חיפה (ימין) עם דקל קינן. ברני ארדוב
מה הוא חשב לעצמו? איולפסון/ברני ארדוב

4. בכמה אפשר למכור את איולפסון?

במכבי חיפה העבירו העונה לא מעט ביקורת על הולמאר אייולפסון, אבל אחרי תצוגת נפל נוספת אתמול נראה כי במועדון ינסו למכור אותו למרבה במחיר. במועדון עדיין לא קבעו כל תג מחיר לאיסלנדי. הם ממתינים למנהל הספורטיבי, אבל בכל מקרה – גיא לוזון לא בונה עליו כאחד משני הבלמים המובילים בעונה הבאה. "מה הוא חשב לעצמו שניסה לכדרר בתוך הרחבה?", אמר אחד השחקנים על האיסלנדי. "אתה מסתכל על שחקן ששחר השקיע עליו מיליונים וזה נראה כאילו הוא כבר לא רוצה להיות פה. כואב בשביל יענקל'ה".
מבין שחקני הנוער, במכבי חיפה מזכירים שוב לטובה את איתן וולבלום. "נראה כי הוא הכישרון הגדול ביותר מבין שחקני קבוצת הנוער", אמרו במועדון, אבל שם צריכים לדעת לגלות סבלנות בנוגע אליו. קשה לשכוח את הקמפיין המוגזם לנטע לביא.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully