וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: גיא גרוס חתם לעונה אחת עם אופציה לשתיים נוספות

14.5.2017 / 17:32

בלמה בן ה-23 של הפועל ראשון לציון ישחק בעונה הבאה בליגת העל: "שמח ונרגש להגיע למועדון גדול כמו מכבי נתניה". החלוץ עדן שרם סיכם, מגעים עם עדי קונסטנטינוס מהפועל ירושלים

עדן שרם שחקן בית"ר תל אביב רמלה חוגג. לירון מולדובן
יקרע רשתות גם בנתניה? עדן שרם/לירון מולדובן

בלמה בן ה-23 של הפועל ראשון לציון, גיא גרוס, חתם היום (ראשון) על חוזה לעונה אחת עם אופציה לשתי עונות נוספות במכבי נתניה. הקבוצה של אייל סגל, שהשלימה את חזרתה לליגה הבכירה, תשלם על הבלם סכום של 100 אלף שקל. גרוס שיחק בעונות האחרונות בראשון לציון, ואמר לאחר החתימה: "שמח ונרגש להגיע למועדון גדול כמו מכבי נתניה, מחכה להתחיל את העונה הבאה ולקחת חלק בפרויקט הגדול שנקרא מכבי נתניה".

רכש נוסף שצפוי להצטרף הוא שחקנה של בית"ר תל אביב רמלה, עדן שרם. החלוץ שכבש 14 שערי ליגה העונה, סיכם על הצטרפותו. בנתניה גם מתנהלים מגעים עם קשרה של הפועל ירושלים, עדי קונסטנטינוס, שגדל במכבי חיפה.

כזכור, ביום שישי חתם קפטן הקבוצה, ערן לוי, על חוזה לעונה הבאה עם אופציה לעונת נוספת. הוא כבש 14 שערי ליגה, ומסר לאתר הרשמי של המועדון: "אני שמח ונרגש להמשיך במועדון שאני כל כך אוהב גם בליגת העל, בתקווה לעוד המון שנים רבות וטובות בצהוב. מכירת המינויים לעונה הבאה נמשכת ואני קורא לקהל האוהדים היקר שלנו למהר ולהבטיח את מקומם באצטדיון בעונה הבאה". הנתנייתים הפסידו רק משחק אחד העונה, ונותרו להם שני משחקים לסיום העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully