וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורם חרוש מצטרף למחלקת הנוער של מכבי חיפה

14.5.2017 / 13:03

מי ששימש כאחראי מקצועי של נבחרות ישראל הצעירות בעבר, מאמן מכבי תל אביב והפועל ירושלים ועוזר מאמן נבחרת ישראל, יאמן את קבוצת הנערים ויהיה חלק מקבוצת הנוער. חרוש: "מועדון מפואר ומכובד המטפח נוער"

one

מחלקת הנוער של מכבי חיפה בכדורסל הודיעה היום (ראשון) כי יורם חרוש, מאמן מכבי תל אביב והפועל ירושלים בעברו, מצטרף למחלקת הנוער של הירוקים החל מהעונה הבאה. חרוש ששימש בעבר כאחראי המקצועי על הנבחרות הצעירות של איגוד הכדורסל ועוזר מאמן הנבחרת ישראל, ושימש בתפקידי מפתח במחלקת הנוער של הפועל תל אביב לפני מספר שנים.

בעונת 2017/18 יהיה חרוש חלק מצוות האימון של קבוצת הנוער הראשונה של המועדון – מכבי 'אסי' חיפה, המשחקת בליגת העל לנוער, שם יסייע למאמן הקבוצה בני כץ שימשיך לאמן את הקבוצה שנה שניה ברציפות. כמו כן, יאמן את קבוצת הנערים לאומית הבכירה של המועדון החיפאי – מכבי 'אסף' חיפה, המשחקת במחוז הצפוני של ליגה הלאומית וכוללת מספר שחקנים המשתייכים לסגל נבחרת הקדטים של ישראל, וכן יעביר אימונים אישיים לשחקנים בולטים במועדון.

יורם חרוש מנהל מחלקת הנוער הפועל תל אביב בכדורסל. מגד גוזני
מצטרף למכבי חיפה. יורם חרוש/מגד גוזני

מחלקת הנוער והנשים של מכבי חיפה, בה מכהן אילן בק כיושב ראש וגילי שוורצמן כמנכ"ל, נחשבת כאחת ממחלקות הנוער הטובות בארץ. המחלקה מונה כ- 35 קבוצות ליגה ונכון לעונה זו והיא בעלת שתי קבוצות בליגת העל לנוער, רק עוד שני מועדונים בישראל מתהדרים בכך – מכבי ת"א ומכבי ראשל"צ. קבוצות המועדון מתחרות מדי עונה בצמרת הארצית ושחקני הנוער המצטיינים פוקדים את קבוצות הבוגרים לאומית והעל, כמו גם, לא מעט שחקנים נמנים על הקבוצה הבוגרת של המועדון ביניהם: דניאל קופרברג, נתנאל ארצי, ניר שריד ואופק אביטל.

"הצטרפותו של יורם מהווה נדבך חשוב במהלך שגילי ואני מובילים למיצוב המועדון כמועדון הכדורסל המוביל בישראל הן בהיבט המקצועי והן בהיבט החינוכי. מזה זמן שהמועדון משקיע המון תשומות במצוינות ואין לי ספק שצירופו של יורם חרוש מהווה תוספת כח משמעותית ביותר בהיבט זה", אמר יו"ר המחלקת אילן בק בהודעת הקבוצה, "התוצאות של ההשקעה הזו ניכרות ביותר ויותר שחקנים יוצאי מחלקת הנוער המשחקים כיום בליגת העל ובליגה הלאומית". יורם חרוש עצמו מסר: "אני מאוד שמח ומתרגש להצטרף למכבי חיפה, מועדון מפואר ומכובד המטפח נוער".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully