וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוח המשחק קבע: טעות בשעון גזלה מבוסטון שנייה קריטית מול וושינגטון

האם הסלטיקס נשדדו בהפסד לוויזארדס במשחק מספר 6 בפלייאוף? ב-NBA אישרו שבוסטון הייתה צריכה לקבל שנייה נוספת להתקפה האחרונה שלה אחרי העבירה של קלי אוברה על קלי אוליניק

אייזאה תומאס, בוסטון סלטיקס, מול מרצ'ין גורטאט, וושינגטון וויזארדס. AP
היה צריך לקבל עוד שנייה. אייזאה תומאס/AP

האם טעות אלקטרונית בשעון המשחק הובילה להפסד של בוסטון סלטיקס מול וושינגטון במשחק מספר 6 בסדרת גמר המזרח? בארה"ב מפרסמים היום שמדיווח של 2 הדקות האחרונות של המשחק מתברר שבוסטון הייתה צריכה לקבל שנייה נוספת להתקפה האחרונה שלה.

כזכור, אייזאה תומאס החטיא שלשה קשה מאוד על הבאזר אחרי ששלשה של ג'ון וול 3.5 שניות לסיום קבעה 91:92 לוושינגטון וכפתה משחק שביעי ומכריע בבוסטון גארדן. באותו מהלך מדובר, קלי אוברה מוושינגטון ביצע עבירה על קלי אוליניק כשהשעון הורה על 1.7 שניות לסיום המשחק, אך לאחר המשחק אישרה הליגה כי העבירה בוצעה 2.7 שניות לסיום ובוסטון הייתה צריכה לקבל שנייה נוספת להתקפה האחרונה שלה. מהליגה נמסר עוד כי "במצב כזה לא ניתן לעבור על שידור חוזר של המהלך".

שחקני בוסטון לא ציינו את הטעות הזו במסע"ת שקיימו לאחר המשחק, כאשר מסתבר שגם הסלטיקס נהנו מטעויות שיפוט שכללו עבירת תוקף של אל הורפורד שלא נשרקה והובילה לסל של אייברי בראדלי שקבע 87:89 לבוסטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully