וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיב קר ביקר באימון גולדן סטייט, גרג פופוביץ': "תכנית המשחק? להתפלל"

לראשונה זה שבועיים, שב מאמן הווריירס למתחם האימונים אך לא ברור האם יאמן בהמשך הפלייאוף. הקאבס נהנים מהמנוחה אך "מתים לשחק", פיל ג'קסון ממשיך להראות לכרמלו את הדלת החוצה

מאמן גולדן סטייט ווריירס סטיב קר. AP
"רואים כמה התגעגע". קר/AP

לראשונה מאז עזב את הקבוצה באמצע הסיבוב הראשון, הופיע סטיב קר לאימון גולדן סטייט. זה קרה אתמול (שבת) בלילה, כ-24 שעות לפני פתיחת גמר המערב בין הווריירס וסן אנטוניו. "זה כמובן היה נהדר לראות את הקול שלו ולראות את הפרצוף שלו", אמר סטפן קרי. "מן הסתם הוא עשה את שיעורי הבית שלו. הוא יעזור לנו להתכונן לסדרה ואפשר היה לראות כמה הוא התגעגע לשגרת היום-יום, לאווירה, לאימונים, לחדר ההלבשה, למשחקים ולהכל. אני מקווה שהוא מרגיש טוב יותר". עם זאת, עדיין לא ברור האם קר יעמוד על הקווים בהמשך הפלייאוף.

מי שלבטח יהיה על הפרקט הערב, במשחק מספר 1 (22:30, ערוץ 5), הוא קוואי לאונרד. הכוכב הגדול של הספרס שנפצע במהלך משחק מספר 5 מול יוסטון והחמיץ את המשחק השישי בשל כאבים בקרסול, מרגיש טוב יותר ועל פי גרג פופוביץ', "ברור לגמרי" שייקח חלק במשחק. כשנשאל מה תהיה תכנית המשחק של קבוצתו בסדרה, השיב המאמן האגדי: "להתפלל". מאנו ג'ינובילי הרחיב: "גולדן סטייט אחת הקבוצות הטובות אי פעם. יש להם את החבילה המלאה. נצטרך לעשות עבודה טובה מאשר מול יוסטון".

מיותר לציין שבסוכנויות ההימורים הולכים עם סגנית האלופה, ובגדול. הימור של 100 דולר על כך שגולדן סטייט תנצח את הסדרה ישלשל לכיסכם 106 דולר בלבד. אותו סכום על סן אנטוניו, במקרה שתצדקו, יהיה שווה לכם 900 דולר.

קליבלנד, לעומת זאת, ממשיכה לחכות לראות מי תהיה היריבה שלה בגמר המזרח. לקאבס יהיו לא פחות מתשעה ימים מהמשחק האחרון מול טורונטו ועד המשחק הראשון מול בוסטון או וושינגטון, בלילה שבין רביעי וחמישי - שיא עבור לברון ג'יימס. ואילו, טיירון לו כבר היה רוצה שהסדרה תצא לדרך. "הקבוצה שלנו להוטה לשחק", אמר המאמן. "לברון וקייל קורבר מדברים על זה. צריך להשאיר את השחקנים עסוקים ולהראות להם דברים חדשים. הם די ממוקדים וצריך להמשיך ככה".

קיירי אירווינג הוסיף: "אנחנו מתים לשחק, בכל פעם שאנחנו עולים לאימון אנחנו מוכנים להתחרות. זה היה כיף, אבל בו בזמן אתה כבר רוצה לשחק. בינתיים ננסה כל מיני דברים חדשים וננסה להגיע הכי רעננים שאפשר למשחק מספר 1".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
שחקן קליבלנד קאבלירס לברון ג'יימס. GettyImages
המנוחה הארוכה בקריירת הפלייאוף. לברון/GettyImages

* בניו יורק כמו בניו יורק, הבלגן חוגג. פיל ג'קסון הביע פעם נוספת באופן פומבי את רצון המועדון להעביר את כרמלו אנתוני בטרייד - זאת בתנאי שהכוכב ישתמש בסעיף הווטו שלו ויאשר זאת. "אנחנו רוצים שהוא יצליח", אמר הזן מאסטר, "וההזדמנויות מתמעטות. אנחנו לא נהיה שם כנראה. אני מקווה שנהיה קבוצת פלייאוף בעונה הבאה, אבל יהיה קשה לחשוב שנתחרה על אליפות".

* מג'יק ג'ונסון טוען שההתבטאויות של לוואר בול לא ישפיעו על הצורה בה הלייקרס יעריכו את בנו, לונזו בול, שאמור להיבחר באחד משלושת המקומות הראשונים בדראפט הקרוב. "זה לא ישפיע כלל", אמר. "אתה בוחר בדראפט את הילד, לא את האבא". הג'נרל מנג'ר של פיניקס ריאן מקדנה השמיע דברים דומים: "אנחנו מעריכים קודם כל את השחקן. לוואר מאוד מעורב בקריירה של לונזו, אבל נדמה שהוא עזר לו".

כרמלו אנתוני, ניו יורק ניקס. AP
הסוף קרב. כרמלו/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully