וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובל נעים: "זו העונה הטובה בקריירה שלי, עשינו פה משהו אדיר"

מאמן אשקלון חגג את ההישארות: "כל המדינה ראתה את המשחק, צריך להודות לבורא עולם. רק בעוד כמה ימים נבין מה עשינו". ירדן אבוחצירה כובש שער הניצחון: "עליתי מכל הלב והנשמה"

צילום: אשר דיין, עריכה: מתן חדד

העונה ההפכפכה של הפועל אשקלון הסתיימה הערב (שבת) עם הישג אליו לא הגיעה מעולם: הישארות בליגת העל. הקבוצה של יובל נעים ניצחה 1:2 את עירוני קרית שמונה והורידה לליגת המשנה את הפועל תל אביב והפועל כפר סבא, במשחק דרמטי ומלא אירועים.

עוד בנושא:

לראשונה בתולדותיה: אשקלון ניצחה את קרית שמונה ונשארה בליגת העל

שניר משען חוגג את ההישארות/לירון מולדובן

יובל נעים התפנה לסיכומים ואמר בסיום: "הרזומה של יובל נעים מדבר בעד עצמו. באמת מגיעה מילה טובה למשפחה שסבלה אותי בתקופה האחרונה. עברנו פה תקופה מטורפת של שלוש שנים. קבוצה שהתחילה בליגה א', קבוצה שעלתה מהלאומית לליגת העל ונשארה בליגה. זה דבר מדהים מה שקרה פה היום שקבוצה כזו קטנה נשארת בליגה. נצטרך לקחת כמה ימים הפסקה כדי להבין מה שעשינו".

"במשחק היום היו לאשקלון כל כך הרבה אוהדים ברחבי המדינה. כל כך הרבה אנשים רצו שנישאר. המשחק הזה היה עם המון משמעויות. ברגע שנשארנו בליגה הרבה שחקנים ימשיכו פה לדעתי. אני בכל אופן רוצה את השישה זרים שימשיכו, אבל נתאושש ונחליט מה אנחנו עושים. אני חושב שזו העונה הכי טובה שלי בקריירה. יובל נעים אף פעם לא ירד ליגה. היה פה משהו אדיר, כל המדינה ראתה את המשחק הזה. צריך להודות לבורא עולם".

"מגיע מילה טובה לקרית שמונה, הם עשו משחק טוב. היה עלינו המון לחץ, גם היום וגם במשך השבוע. החיזוקים בינואר עשו את שלהם, הפכנו לקבוצה הרבה יותר טובה. העונה הבאה? בעזרת העירייה נצטרך לבנות קבוצה טובה מההתחלה ולא בינואר או בפברואר. לא התייחסנו לשני המשחקים האחרים, גם ככה היינו על סף התקף לב, התעסקנו רק במשחק מול קרית שמונה וזהו. עברנו פה טלטלות קשות מאוד. היו תקופות שחשבתי שסיימתי עם המועדון הזה. אני מאחל להפועל תל אביב שתחזור לליגת העל בשנה הבאה, כי זה מקומה".

ירדן אבוחצירה כובש שער הניצחון אמר: "כשהיינו בתיקו הרגשתי שזה הזמן שלי. עליתי מכל הלב, מכל הנשמה. זה היה מאוד חשוב לי שנישאר העונה. גם כשלא שיחקתי התאמנתי ולא עשיתי פרצופים ולא כעסתי. בסוף הכול מסתדר". על יובל נעים: "הוא אוהב את הכדורגל ברמות שאתם לא מתארים לעצמכם, הוא לא נח לרגע גם יום אחרי משחק".

"זה הכי פופוליסטי להגיד שהפועל תל אביב חשובה בליגה. אנחנו באנו בטירוף לכל אימון, קיבלנו משכורות בזמן ובסוף גם באנו על שכרנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully