וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני ואוהדי הפועל תל אביב בכו, ניסנוב: "הקהל לא ינהל אותנו יותר"

תמונות עצובות אחרי הירידה. השחקנים נשארו המומים על כר הדשא אחרי הסיום, הבעלים ביקר את התנהגות הקהל והצהיר: "היו המון טעויות, נעשה דברים אחרת". קורצקי: "כולם עצובים מאוד". צפו באוהדי מכבי תל אביב חוגגים את ירידת הליגה של היריבה העירונית

ברני ארדוב
אוהד הפועל תל אביב המום. ברני ארדוב
ואיזה מסכנים האוהדים/ברני ארדוב

מה שנראה עד לא מזמן כמו תסריט בלתי אפשרי התממש הערב (שבת): הפועל תל אביב נשרה לליגה הלאומית אחרי 27 שנים. האדומים אמנם היו למשך כמה דקות בודדות במצב להישאר בליגה אחרי שער של אדי גוטליב (58) שהעלה את האדומים ליתרון, אבל שניר שוקר השווה כעבור שש דקות בלבד וקבע 1:1 בסיום. בצירוף הניצחון של הפועל אשקלון 1:2 על עירוני קרית שמונה, הובטח כי האדומים ינשרו לליגת המשנה בפעם השנייה בתולדותיהם.

הפועל תל אביב ירדה ללאומית: כל הכתבות והדיווחים

אחרי 27 שנה: הפועל תל אביב סיימה ב-1:1 עם רעננה וירדה ללאומית
3 מאמנים, 43 שחקנים, 100 מיליון שקל: מספרי הירידה של הפועל ת"א
מליגת האלופות עד הליגה הלאומית: סיפור קריסתה של הפועל תל אביב

מוטי ברשצקי ושי אליאס בדמעות/ברני ארדוב

23:25: שרון ניסנוב: "לא יכולנו לראות שהיה מצב שהשם הפועל תל אביב לא היה קיים יותר. לכן לקחנו את הקבוצה. אנחנו מרגישים הערכה מהקהל, הכל בהפועל תל אביב יהיה נקי ואמיתי. מי שלא עושה לא טועה. הכוונות שלנו זה לעשות את המקסימום, למרות שעשינו שגיאות. אנחנו נלמד מזה".

23:10: איציק ניסנוב ממשיך: "יכול להיות שעשינו כמה טעויות, אין לנו הרבה ניסיון. לא יכול להיות מצב כזה, וזה המצב שהיה. היו פה לאורך השנים הכנסות של 30 מיליון שקל ועשו תקציב של 50 מיליון על סמך הלוואות. אנחנו לא ניפול בזה. נעשה תקציב ראוי, נתבסס על כסף שנכנס למועדון פלוס הכסף שהבעלים יכולים להביא, וזהו זה".

23:04: מאמן הפועל תל אביב מנחם קורצקי: "עצוב לי, עצוב לכולם, היתה לנו תקווה ואמונה שיקרה משהו. דחפתי את השחקנים כל המשחק, ניסיתי להרים אותם, לצערי לא השכלנו לעשות את זה. אשקלון הורידה לנו את החשק והמצב רוח. אני מרגיש שבאופן אישי אכזבתי קהל של אנשים שבאמת האמנתי שאני יכול לשמח. המשחק נגד אשקלון בבית היה הכי מאכזב. אני לא יודע אם מגיע או לא מגיע לנו לרדת, רק יודע שבאתי ועשיתי הכל, נתתי את כל כולי, לצערי לא הצלחתי. ביטלתי את עצמי מכל הבחינות כדי להשאיר את המועדון בליגה, הצלחתי להתמודד עם המון משברים אבל בשורה התחתונה לא הצלחתי להשאיר את הקבוצה בליגה. לכולם יש אחריות על המועדון הזה, גם לי כמובן, למרות שאם ארצה, אוכל להביא אלף ואחד סיפורים. השחקנים רצו, אני לא בא אליהם בתלונות. אני בטוח שהמועדון הזה יחזור להיות אחד הגדולים ויביא תארים, זה מה שמגיע לכולם ואני מאמין שזה יקרה. לא צריך להתעסק בעתיד שלי, כמובן שארצה מאוד להחזיר לקהל אבל מוקדם להתעסק בזה עכשיו".

22:58: עוד מאיציק ניסנוב: "כל המועדון בלחץ עצום, הרבה מאוד שנים הוא לא היה במצב שכזה. לפעמים אנשים לא עומדים בלחץ, וחייבים לקחת גם את זה בחשבון. נסיק את כל המסקנות ואני מבטיח לקהל של הפועל תל אביב שאנחנו נבנה קבוצה אטרקטיבית שתעלה ליגה בשנה הבאה. לא יודע אם זה יקרה עם קורצקי. מעולם לא דיברנו עם אבוקסיס או סילבס, אינטרסנטים פרסמו דברים, אין לנו שליטה על הדברים האלה. נשקיע במחלקת הנוער, לא נחסוך שקל על הנוער. אנחנו מכירים את המטריה, נעשו בהפועל תל אביב הרבה מאוד טעויות לאורך השנים, בעיקר בכל מה שקשור בניהול. אני מבטיח שאנחנו נעשה את הדברים אחרת. התקציב שלנו יהיה הכי גבוה בלאומית, אבל זו לא הבטחה לעליית ליגה".

בעלי הפועל תל אביב איציק ניסנוב. ברני ארדוב
"הקהל לא ינהל אותנו יותר". ניסנוב/ברני ארדוב
מאמן הפועל תל אביב מנחם קורצקי. ברני ארדוב
הפנים אומרות הכל. קורצקי על האוטובוס/ברני ארדוב

22:40: איציק ניסנוב, מבעלי המועדון, אמר בסיום לערוץ הספורט: "זה יום מאוד מאוד קשה לכל אנשי המועדון, השחקנים, האוהדים. מה שקרה אתמול במתחם האימונים זה לא דבר שצריך לעבור עליו לסדר היום. היו הרבה סיבות לירידת הליגה, מה שקרה אתמול לא יכול לקרות במועדון הזה, עם כל החיבה והאהדה של הקהל. לא יכול להיות שהקהל ייקח את החוק לידיים ויתקרב עד למגע פיזי עם השחקנים. אחד הלקחים החשובים שלקחנו זה שבשנה הבאה, כל מתחם האימונים יהיה סטרילי. לא יהיה מגע של קהל עם שחקנים. מי שלא עושה, לא טועה. מה שהיה עד היום בהפועל תל אביב לא יהיו יותר. קהל לא יכול לנהל את הפועל תל אביב - זה לא יקרה. לא הקהל, לא המקורבים, לא כל מיני אינטרסנטים ועיתונאים. אנחנו ניקח את ההחלטות".

עוד מניסנוב: "אם אנחנו לא היינו נכנסים להפועל תל אביב לא היה מי שייכנס. הסיטואציה שנכנסו אליה היתה כמעט בלתי אפשרית וידענו את זה מראש. לא הוגן לבוא בטענות למנחם קורצקי, הוא לא נופל מהמאמנים שהיו לפניו באחוזי ההצלחה. הוא בא לסיטואציה מאוד מאוד קשה, היינו חייבים לצרף 12-13 שחקנים חדשים, זה לא קל לחבר שלושת-רבעי קבוצה. זה היה מצב כמעט בלתי אפשרי. בסוף הגענו לבאר ולא שתינו ממנה".

22:25: מיד לאחר שריקת הסיום, אוהדי הפועל תל אביב נותרו המומים ודומעים ביציעים. בן רייכרט המורחק בכה אף הוא והסמנכ"לית נטלי שוסטר ניסתה לנחמו.

22:21: מאמן הפועל רעננה חיים סילבס ניסה לנחם את האדומים בסיום: "בחיים יש גאות ושפל, יכולנו לנצח את המשחק, אני לא הטלתי דופי בדבר הזה, אבל שוב רעננה עשתה את מה שהיא הייתה צריכה לעשות. אני משאיר פה אחלה קבוצה, אחלה שלד. בוודאי שכואב לי בשביל הפועל תל אביב, אבל זה ספורט, היינו צריכים לעשות מה שאנחנו צריכים. הפועל תל אביב לא ירדה ליגה רק בגלל המשחק הזה".

צפו באוהדי מכבי תל אביב חוגגים בכיכר רבין את ירידת הליגה של היריבה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully