וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי מכבי חיפה קיללו, ורמוט: "אין אנרגיות, המצב רע מאוד"

13.5.2017 / 20:03

אווירה קשה בקרב הירוקים אחרי ההפסד לסכנין, שקבע כי יסיימו במקום השישי. האוהדים הניפו שלטים נגד שחר, לוזון: "הם הבעיה האחרונה שלנו, הפלייאוף הזה ישרת אותנו". אבוקסיס נפרד מהקהל

מאמן מכבי חיפה גיא לוזון. שלומי גבאי
מה יהיה? לוזון/שלומי גבאי

הפלייאוף העליון המזעזע של מכבי חיפה נמשך הערב (שבת) עם הפסד חוץ 1:0 לבני סכנין שקבע שגיא לוזון ושחקניו יסיימו את העונה במקום השישי - המיקום הנמוך ביותר שלהם מאז עונת 1988/89. פיראס מוגרבי כבש את השער היחיד במשחק, אחרי קומדיה של טעויות בהגנה הירוקה (26). במהלך המשחק עשרות אוהדי מכבי חיפה שהגיעו לדוחא קיללו את השחקנים, במיוחד את אלירן עטר, והניפו שלטים בגנותו של יעקב שחר.

"הכדורגל שלנו לא טוב, אין ספק", אמר גיא לוזון בסיום. "היום הפסדנו בלי שסכנין הגיעה למצב. במחצית השנייה הם לא עברו את החצי, אבל אנחנו צריכים להתמקד בעצמנו ובאיך להיראות יותר טוב. בסופו של דבר כנראה שזה מה שאנחנו שווים, מקום שישי. היינו היום עם הרכב נוער מחוזק, אם אתה שואל אותי אם להיות בפלייאוף התחתון ולנצח כמה משחקים, אז אני מעדיף עכשיו לסבול ולהתכונן לעונה הבאה".

עוד בנושא:

ליגת העל: מכבי חיפה הפסידה 1:0 לבני סכנין

אוהדי מכבי חיפה מניפים שלט נגד יעקב שחר. שלומי גבאי
שוב סוער. אוהדי מכבי חיפה מניפים שלט נגד שחר/שלומי גבאי

לוזון הוסיף: "כשחתמתי במכבי חיפה המטרה היחידה היתה קודם כל להגיע בפלייאוף העליון. עשינו שלושה ניצחונות והגענו לשם. ביכולת הנוכחית אנחנו לא שווים יותר מזה, הפלייאוף הזה ישרת אותנו לקראת העונה הבאה".

על הקללות מהקהל: "אני לא חושב ש-20 או 40 האוהדים האלה מאפיינים את מכבי חיפה. הקהל ברובו תמך בקבוצה ללא לאות, הקהל זאת הבעיה האחרונה שלנו".

על קרלסן: "אמרתי מה שהייתי צריך להגיד ואני מאחל לו בהצלחה".

גילי ורמוט הוסיף: "המקום השישי משקף את המצב שלנו. אם לא היינו עולים לפלייאוף העליון היה עוד יותר גרוע. כרגע זה נראה רע מאוד, לא נותנים גול, כל משחק נכנסים לפיגור בדקה 10, יש חוסר אנרגיה, מן כדור שלג כזה. רואים שהמצב לא טוב".

לשחקנים יש חלק ואנחנו לוקחים את כל האחריות, אבל גם אם השחקנים פה ייתנו את המקסימום זה יספיק למקום רביעי, חמישי, לא יותר מזה".

על האוהדים: "אף שחקן לא חסין, אבל יש למכבי חיפה רוב שהוא קהל אדיר. האוהדים שלנו הם נקודת אור, לא נעים לקבל קללות אבל לא צריך להתייחס לזה. אין ספק שבמשחקים האחרונים אנחנו סובלים. כל משחק אנחנו רודפים אחרי היריב, נקווה שאת המשחק האחרון ננצח".

על העתיד של הקבוצה: "יש אנשים שהתפקיד שלהם זה לעשות שינוי בקבוצה, בטח עומלים על זה כמה חודשים".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
שחקני בני סכנין חוגגים. שלומי גבאי
אבוקסיס נפרד. שחקני סכנין חוגגים/שלומי גבאי

יוסי אבוקסיס אמר בסיום: "דיברנו עכשיו על זה שמדהים לנצח אותם ארבע פעמים בשנה. אמרתי לשחקנים שיש לנו אפשרות לעשות משהו שלא עשו הרבה זמן. עלו לשחק היום הרבה צעירים, שעלו בפעם הראשונה ונתנו הכל. זה מאוד משמח להיפרד מדוחא עם ניצחון, אחרי שנה וחצי מדהימות שהיו לי פה. מכבי חיפה לדעתי לא הגיעה למצב אחד".

על הפרידה מסכנין: "מאוד נהניתי בשנה וחצי האלה, אין דבר יותר יפה מלהיפרד עם ניצחון. זה כיף גדול, כל ההנהלה המדהימה שיש פה נתנה לי שקט לעשות את מה שאני אוהב איך שאני יודע ואיך שאני רוצה. יש להם חלק גדול מאוד בהצלחה הזו. אני עוזב מקום מדהים שיישאר בליבי הרבה זמן. אני משאיר פה מקום עם הרבה אנשים שאני אוהב".

כובש שער הניצחון פיראס מוגרבי: "אני שמח שכבשתי, אחרי שלושה משחקים שהפסדנו וגם הסטירה שקיבלנו בשבוע שעבר בבית"ר היה חשוב לנצח מול הקהל שלנו. בתחילת העונה אמרנו שלהגיע לפלייאוף עליון זה הישג, ניסינו להגיע למקום הרביעי כי לא היינו מספיק טובים, אבל גם מקום חמישי זה טוב".

על מכבי חיפה: "אני שחקן של מי שנותן לי ביטחון. פה מעריכים אותי ואוהבים אותי. אני מאחל למכבי חיפה בהצלחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully