וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנפיקה שוב אלופת פורטוגל, תואר סנסציוני לוויטורול של חאג'י

בנפיקה מחצה 0:5 את גימראייש וזכתה באליפות רביעית ברציפות. שמונה שנים אחרי שהקים את הקבוצה ברומניה, חאג'י חגג אליפות דרמטית על הראש של סטיאווה. אליפות גם לזלצבורג ואוסקר

שחקני בנפיקה חוגגים אליפות. AP
לא מפסיק להניף. לואיזאו ובנפיקה חוגגים/AP

בנפיקה הבטיחה הערב (שבת) זכייה רביעית ברציפות באליפות פורטוגל ו-36 בתולדותיה, אחרי שהביסה 0:5 את ויטוריה גימראייש במחזור הלפני אחרון. בנפיקה כעת עם שמונה נקודות יותר מפורטו, שלא תוכל לסגור את הפער למרות המשחק החסר שלה. המאמן רוי ויטוריה, שאימן ארבע שנים בגימראייש, ראה את פרנקו סרבי וראול חימנס מסדרים לו יתרון של שני שערים אחרי 16 דקות. פיצי (37) וז'ונאס עם צמד (44 ו-67 בפנדל) חתמו את החגיגה.

* רומניה: אליפות סנסציונית לקבוצת ויטורול, במחזור הסיום של העונה. הקבוצה אותה הקים לפני שמונה שנים כדורגלן העבר האגדי גאורגה חאג'י אחרי שנזרק מסטיאווה בוקרשט ובה הוא משמש כמאמן, זכתה בתואר היסטורי בזכות 0:1 ביתי על קלוז'. המחליף גבריאל יאנקו כבש בפנדל בדקה ה-65 ונתן את האות לחגיגות באצטדיון הקטן באובידיו, כאשר ויטורול סיימה עם 44 נקודות בפלייאוף, בדיוק כמו סטיאווה שניצחה במקביל 0:3 את קראיובה. ההתאחדות הרומנית הודיעה כי המאזן בין הקבוצות הוא שמכריע, למרות הצהרתו של ג'יג'י בקאלי כי הפרש השערים נותן לקבוצתו עדיפות, וכך חאג'י הפך לאלוף גם כמאמן. "אנחנו האלופה הצעירה באירופה", צהל כדורגלן העבר בסיום.

אוסקר גרסיה מאמן רד בול זלצבורג. GettyImages
עוד אליפות לרזומה. אוסקר גרסיה/GettyImages

* אוסטריה: רד בול זלצבורג זכתה באליפות בפעם הרביעית ברציפות וה-11 בתולדותיה. הקבוצה של אוסקר גרסיה ניצחה 0:1 בבית את ראפיד וינה משער של ולנטינו לזארו בדקה ה-73 והגדילה את יתרונה בפסגה ל-15 נקודות, כשאוסטריה וינה המדורגת שנייה נותרו עוד ארבעה משחקים. עבור המאמן הקטלאני זוהי אליפות שנייה עם זלצבורג ושלישית סך הכול כמאמן, אחרי שזכה עם מכבי תל אביב ב-2012/13. מונס דאבור, שהושאל לגראסהופרס באמצע העונה, יקבל גם הוא מענק אליפות אחרי שכבש שני שערים ב-15 משחקים לפני שחזר לשוויץ. זלצבורג תוכל לפגוש את הפועל באר שבע בסיבוב המוקדמות השלישי של ליגת האלופות.

* קפריסין: אפואל ניקוסיה זכתה באליפות חמישית ברציפות ו-26 בתולדותיה, וערכה את החגיגות בדרבי עם 1:3 על אומוניה. מאט דרבישייר העלה את המדורגת חמישית ליתרון בדקה התשיעית, אבל אפסטתיוס אלונפטיס (38), פיירוס סוטריו (64 בפנדל) והברזילאי ואנדר (92) הפכו. אוהדי אומוניה, שהייתה המארחת ב-GSP, גרמו להפסקת המשחק פעמיים, אך הוא חודש עם תוספת זמן של 18 נקודות.

* אופיר מזרחי שיחק 18 דקות כמחליף בהפסד של לוגאנו 2:0 לסיון בליגה השוויצרית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully