וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים חיים לקראת שבת: הפועל אשקלון אופטימית, איבנצ'יץ' יפתח

מתח שיא בתחתית, בצל התקרית האלימה באימון הפועל תל אביב. יובל נעים אמר לשחקניו: "רצינו להגיע למחזור האחרון במצב הזה". שחר הירש יפתח במקום תמוז אצל קורצקי, סימוביץ' בלם בכפר סבא

צילום וידאו: שי מכלוף, עריכת וידאו: מתן חדד

משחקי הפלייאוף התחתון בשבת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

14:24 הפועל חיפה: בתום האימון המסכם לקראת המשחק מחר בכפר סבא נערכה שיחת סקייפ עם הבעלים יואב כץ שאמר לשחקנים: "רציתי להודות לכם על עונה טובה, הכי מוצלחת שלנו ב-15 השנים האחרונות. מאוד חשוב לסיים במקום השביעי הן מבחינת המועדון והן מבחינת הקריירה האישית שלכם. מקום שביעי יהפוך את העונה מטובה לעונה טובה מאוד". המאמן ניר קלינגר שוחח עם השחקנים וביקש מהם מחוייבות מקסימלית במשחק (איציק יצחקי).


13:43 מ.ס אשדוד: מספר שחקנים לא יהיו בסגל בשל פציעות. גדי קינדה שגם כך לא משחק בשל פציעה, הושעה שוב מאחר שלא הגיע למספר אימונים וגם לא הופיע למשחק מול הפועל רעננה בשבת שעברה. רן בן שמעון יצטרך לאלתר מחר הרכב וצפוי לפתוח עם הרכב מאוד התקפי (יניב טוכמן).

13:34 מכבי חיפה: גיא לוזון החליט שפיטים עזמי יערוך בכורה בהרכב מאז הגיע לקבוצה והוא יפתח לצד אלירן עטר. איאד אבו עביד יפתח כמגן ימני בעוד שבמרכז בקישור יעלו נטע לביא ואיתן וולבלום שמקבלים עדיפות על פני אניס אלושי ויניב בריק (איציק יצחקי).

13:13 הפועל כפר סבא: המאמן פליקס נעים העדיף לא לערוך את אסיפת הוידאו היום, אלא רק מחר לפני המשחק. השחקנים התבקשו להגיע מחר לאיצטדיון לויטה מוקדם יותר לשם כך. נעים גם הזמין 19 שחקנים לסגל כשאל הסגל של השבוע שעבר מצטרף טל בנש שחוזר מהשעייה אך לא צפוי לפתוח. המאמן לא צפוי לערוך שינוי בהרכב ביחס לזה שפתח מול קרית שמונה (יניב טוכמן).

שחקני הפועל כפר סבא עם פליקס נעים. קובי אליהו
מחכים לחדשות טובות משאר המגרשים. הפועל כפר סבא/קובי אליהו

12:10 הפועל תל אביב: תקרית חמורה ואלימה באימון הפועל תל אביב. אוהדים של הקבוצה פרצו לאימון והתעמתו עם שחקנים (לידיעה המלאה)

10:51 הפועל אשקלון: משה לוגסי ייעדר עקב צבירת כרטיסים צהובים ורודי חדד יחזור לשחק במרכז השדה. החזרה של יוסיפ איבנצ'יץ מהרחקה תוריד את איסו לינגאנה לספסל מכיוון שכבר יש בהרכב חמישה זרים. ירדן אבוחצירה או ריף מסיקה יתפסו את העמדה הנותרת בקישור. כ-3,500 איש הבטיחו מקומם באיצטדיון סלה ובמועדון מקווים שהוא יהיה מלא עד אפס מקום (אופיר סער).

10:30 הפועל אשקלון: הקבוצה עורכת כעת את האימון המסכם, אליו הגיעו כמה עשרות אוהדים. שחקני הקבוצה הפקידו את הצ'קים עם המשכורות והתפנו להתכונן למשחק נגד קרית שמונה בראש שקט. המאמן יובל נעים ערך אתמול אסיפה קצרה בה אמר לשחקנים: "זה המצב שרצינו להיות בו. גם נגד בני יהודה הלחץ היה עלינו ועמדנו בזה, ככה נעשה גם בשבת. קרית שמונה יכולים להיות ספורטיביים אבל אנחנו רוצים יותר ולא יעזור להם" (אופיר סער).

10:22 הפועל חיפה: דור מלול החולה ייעדר מהמשחק בכפר סבא ולירן סרדל יחליף אותו בעמדת המגן הימני. הבשורה הטובה מגיעה מהכיוון של חנן ממן. חלה הטבה במצבו של הקשר שסבל אתמול מוירוס ולא התאמן וייתכן מאוד שישחק.. "נעלה בהרכב החזק ביותר שעומד לרשותנו. הספורטיביות מעל הכל", הדגישו בהפועל חיפה. "אסור לשכוח שאנחנו נאבקים על המקום השביעי. יואב סימן אותו כמטרה" (איציק יצחקי).

אוהדי הפועל אשקלון באימון המסכם

10:07 הפועל תל אביב: עשרות אוהדים צפויים להגיע לאימון בייפתח ב-10:30. בקבוצה אמרו: "השתחרר אצלנו הרבה לחץ כי הדברים כבר לא תלויים בנו". טוטו תמוז יכלל בסגל, אך שחר הירש יפתח במקומו. חסן אבו זייד יורכב על חשבון בן רייכרט המורחק (עמית גולדשטיין).

9:49 בני סכנין: סארי פלאח, מחמוד קנדיל ואברהם פאס ייעדרו בגלל פציעות בעוד חאלד חלאיילה ייעדר בשל צבירת כרטיסים צהובים. תאמבי סגס צפוי לשמש כבלם לצידו של מארון גנטוס (שלמה וייס).

9:21 הפועל תל אביב: האדומים זוכרים היטב את התאריך 13 במאי - התאריך של המחזור ביום שבת. בתאריך הזה בשנת 2000 הם סיימו ב-1:1 עם בני יהודה בחוץ וזכו באליפות. אבל בתאריך הזה בשנת 2008 הם הפסידו לבית"ר ירושלים 5:4 בפנדלים בגמר גביע המדינה.

9:06 עירוני קרית שמונה: אחרי השיחה עם איזי שרצקי שהבהיר את חשיבות המשחק, בקבוצה מאמינים שהם יכולים לנצח את הפועל אשקלון ולהוכיח ספורטיביות. "גם נגד כפר סבא רצינו, אבל פשוט נראינו רע. אסור לנו לבזות את עצמנו שוב. נגיע וניתן הכל". עודד אלקיים צפוי לפתוח בהרכב (שלמה וייס).

שחקן עירוני קרית שמונה עודד אלקיים. ברני ארדוב
יפתח במשחק הפרידה שלו מקרית שמונה. אלקיים/ברני ארדוב

8:17 הפועל כפר סבא: המאמן פליקס נעים אמר לקראת מחזור ההכרעות מחר: "ברור שהיינו מעדיפים להיות תלויים בעצמנו או לצבור כמות נקודות גבוהה יותר שהייתה מעמידה אותנו בסיטואציה בטוחה יותר, אבל המציאות מראה אחרת ועם זה נתמודד. בכל אחד מהמשחקים מאז שחזרתי להפועל כפר סבא באנו באותה גישה שבה אנחנו שואפים לניצחון. במשחק הראשון נגד הפועל תל אביב זה הלך פחות טוב ובשני המשחקים האחרונים הצלחנו בצורה יפה. אנו מקווים לעשות את שלנו גם במשחק האחרון. נקלענו לסיטואציה מתוחה ומאתגרת ונעשה הכל מבחינתנו כדי לעבור אותה בהצלחה" (יניב טוכמן).

7:32 מכבי חיפה: בעקבות ההיעדרויות הרבות לקראת בני סכנין, גיא לוזון תרגל את שי בן דוד והולמאר איולפסון כבלמים ואת איאד אבו עביד כמגן ימני. סאן מנחם יפתח בצד שמאל. בקישור האחורי ישחקו יניב בריק ואניס אלושי כשבכנפיים יתופקדו עמית זנטי וגילי ורמוט. רועי קהת תורגל מאחורי החלוץ. בהתקפה תרגל המאמן את פיטים עזמי, אך ייתכן שאלירן עטר שחוזר לאימונים יפתח בסופו של דבר על חשבון אחד משחקני ההתקפה. הנעדרים הם: גארי קגלמאכר ומוחמד עוואד (צהובים), ניקיטה רוקאביציה, עומר דמארי, דקל קינן וקמיל ואצק (פצועים) (איציק יצחקי).

7:27 בני יהודה: הזהובים הודיעו על פרידה מאלון מזרחי: "מועדון הכדורגל בני יהודה מודה לאלון מזרחי על העבודה שלו במועדון ומקווה שבעתיד דרכינו יפגשו שוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully