וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבת בספרד: גרנאדה ואוסאסונה בקרב היורדות

אוסאסונה תארח את גרנאדה במפגש בין שתי קבוצות שכבר נשרו לליגה השנייה מזמן, טוני אדאמס יקווה להשיג נקודות ראשונות כמאמן (19:30, ערוץ 50). במשחק נוסף: אספניול תארח את ולנסיה (17:00, ערוץ 50)

one

הליגה הספרדית מתקרבת להכרעה והמחזור ה-37 ייצא לדרך מחר (שבת) עם שני משחקים, שניהם לפרוטוקול דווקא. עיקר האקשן יהיה בשעה אחידה (21:00) ביום ראשון.

אספניול - ולנסיה (17:00, ערוץ 50)

הקבוצה מברצלונה נהנית מעונה לא רעה בכלל ואחרי הניצחון 1:2 בחוץ על דפורטיבו לה קורוניה בשבוע שעבר, שהשכיח את התבוסה בדרבי, היא מוצאת את עצמה במקום התשיעי. העטלפים לעומת זאת שוב מדשדשים במרכז הטבלה וה-1:4 המוחץ על אוסאסונה במחזור החולף קטע עבורם רצף של שלושה הפסדים. ולנסיה ניצחה בשלושה מארבעת המפגשים האחרונים בין הקבוצות, כולם באותה תוצאה, 1:2.

אוסאסונה - גרנאדה (19:30, ערוץ 50)

שתי הקבוצות שכבר ירדו מזמן נפגשות למשחק שאולי ייתן לאחת מהן ניצחון נדיר. טוני אדאמס ינסה להשיג נקודות ראשונות כמאמן גרנאדה, כאשר הקבוצה שלו מגיעה אחרי שישה הפסדים רצופים כולל תבוסה ביתית 4:0 מול ריאל מדריד במחזור האחרון, במשחק בו חטפה את כל השערים עד לדקה ה-35. אוסאסונה צברה שתי נקודות מ-15 האחרונות וספגה בעצמה רביעייה במחזור האחרון, אצל ולנסיה. בסיבוב הראשון: 1:1.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully