וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב מיואשת: "השחקנים חסרי ביטחון בהיכל", אלכסנדר כעס

12.5.2017 / 7:42

הקהל מוחה, הפסדי הבית נערמים ("לא בטוח שיתרון ביתיות זה מה שאנחנו צריכים"), המתאזרח תוהה למה לא שיחק יותר, גאודלוק זועם ובגאצקיס חוטף. במסגרת הקיצוצים: הסמנכ"ל ירון טלפז עוזב

צילום מסך

שרשרת ההפסדים והאכזבות של מכבי תל אביב העונה נמשכה אמש (חמישי), עם הפסד ביתי דרמטי להפועל גלבוע/גליל, שהשלימה סוויפ עונתי מול הצהובים. מכבי כבר היתה בעמדת ניצחון בזכות שלשה של אנדרו גאודלוק 2.5 שניות לסיום, אבל ג'ייסון סיגרס קבר שלשה גדולה משלו בצד השני וקבע 85:87 לצפוניים. "זה לא ייאמן", אמר אמש גורם במכבי על שלשת הניצחון של סיגרס.

המשחק לווה בתקריות שונות ומשונות על ספסל מכבי תל אביב: היו"ר שמעון מזרחי נראה נסער, הרבה להביע את דעתו על הנעשה במגרש וניגש לא אחת גם לניקולה וויציץ', שבעצמו היה פעיל מאוד וניסה לעודד את השחקנים לאורך כל המשחק. ההתנהלות של הדרג הניהולי לא נעלמת מעין השחקים ונראה יותר מכל בגאצקיס הוא זה שמואשם, כשכל הפסד גורם בהנהלה לבקר אותו ביתר שאת.

לוואלה! ספורט נודע כי לאחר שבמועדון החליטו על קיצוצים בתקציב, הסמנכ"ל ירון טלפז, שהצטרף בינואר שעבר, עוזב את תפקידו. יונה ויזנטל, שלפני כשבוע הצטרף בתור יועץ, ייקח את הסמכויות שהיו לטלפז עד כה.

עוד בנושא:

עוד הפסד בית: מכבי תל אביב נכנעה לגלבוע משלשה על הבאזר
מכבי תל אביב עוד יכולה לסיים שנייה: כל התסריטים למחזור הסיום
סיגרס: "לא היה לי מה לעשות אז זרקתי". בגאצקיס: "חגגנו מוקדם"

מאמן מכבי תל אביב איינארס בגאצקיס. מגד גוזני
שוב סופג אש. בגאצקיס/מגד גוזני

אנדרו גאודלוק, שהוצא ברבע השליש מהמשחק התרעם על כך וסינן מספר מילים למאמן עת הורד לספסל, כשניקולה וויציץ' ועמי ביטון ניסו להרגיעו ."הוא עדיין לא בכושר מלא ולכן היה צריך להוציא אותו ולהרגיע אותו. הוא פשוט רצה לשחק", אמרו בקבוצה.

אוהדי הקבוצה שוב בחרו אמש לא להגיע להיכל, כש-2,500 צופים בלבד הטריחו את עצמם למשחק. גורם במכבי הוסיף לגבי הביתיות בשלב הפלייאוף: "נראה יותר מכל שהשחקנים כבר איבדו ביטחון לשחק בהיכל, לא בטוח שיתרון ביתיות זה מה שאנחנו צריכים בהתחשב בביטחון הרעוע שלהם".

במכבי סגרו את מתחם חדר ההלבשה , כשלהעיתונאים המעטים שהגיעו ונאלצו להמתין בחדר התקשורת כבר לא נותרו שאלות רבות לשאול את איינארס בגאצקיס. לשאלה האם הוא מאמין שהוא מסוגל להוציא את הקבוצה מהמצב השיב המאמן: "אני עדיין מאמין, אנחנו במאבק על האליפות, אבל חייבים להיות מרוכזים בכל דבר, להציג אגרסיביות, מלחמה. התחלנו את המשחק בצורה איטית". כמו כן, נשאל בגאצקיס על ההחלטה לא לשתף את ג'ו אלכסנדר בדקות האחרונות, אחרי שהציג יכולת לא רעה וסיים עם 15 נקודות ב-19 דקות. "אולי הייתי צריך לתת לו לשחק, אבל זו היתה ההחלטה שלי באותו רגע".

אלכסנדר תהה בעצמו מדוע לא שיחק יותר: "זה מופלא שאני משחק טוב. למה לא שיחקתי במחצית השנייה? זה עוד דבר מופלא במשוואה הזאת. אני עדיין צריך להבין מה אני מרגיש כלפי זה", אמר. בנוגע להפסד הוסיף: "אני מקווה שזה לא ישפיע, שאנשים ישנו דברים במהירות. לא היה לנו המון זמן להתכונן, היו המון שינויים לאחרונה. אני מקווה שזה לא ישפיע על אנשים בקבוצה ושפשוט נמצא פתרונות. אמרתי גם אחרי המשחק מול ראשון לציון משהו שאני מתכוון אליו: אנחנו כאן כדי לקחת אליפות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully