וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיגרס: "לא היה לי מה לעשות אז זרקתי". בגאצקיס: "חגגנו מוקדם"

11.5.2017 / 23:05

כוכב הניצחון של גלבוע/גליל חגג: "לנצח שלוש פעמים את מכבי תל אביב זה מדהים". מאמן הצהובים לקח אחריות: "אנחנו לא אמורים לספוג 90 נקודות במשחק, לא היינו מוכנים למהלך האחרון וזה עליי"

צילום מסך

העונה האומללה של מכבי תל אביב נמשכה הערב (חמישי) כשהצהובים נחלו הפסד ליגה שלישי העונה לגלבוע/גליל, הפעם 87:85 בזכות שלשת ניצחון מטורפת של ג'ייסון סיגרס. ההפסד הזה עלול לדרדר את מכבי תל אביב עד למקום החמישי אחרי מחזור הסיום, אך גם המקום השני בהישג יד. גליל מצידה השאירה לעצמה סיכוי קלוש להעפיל לפלייאוף במחזור הסיום, אך השיגה בעיקר כבוד על עונת בכורה טובה מאוד שבה היא הייתה רחוקה ממאבקי ההישרדות.

מחאת אוהדי מכבי תל אביב. מגד גוזני
לאוהדים כבר מזמן נמאס/מגד גוזני

התסריטים למחזור הסיום

הקרב על המקום הראשון: הפסד של חולון לראשון לציון, או בשבוע הבא בגלבוע, ישאיר את אילת במקום ראשון. ניצחון של אילת בנהריה יבטיח לה את הפסגה. חולון תסיים ראשונה אם תנצח את שני המשחקים שלה, בעוד אילת תפסיד בנהריה.

מכבי תל אביב: ניצחון בשבוע הבא על אשדוד יציב אותה במקום השלישי, אך אם חולון תפסיד את שני משחקיה, הצהובים יסיימו במקום השני במקרה של ניצחון. אם תפסיד באשדוד, מכבי תסיים רביעית אם רק אחת מבין ירושלים או הרצליה ינצחו, ותסיים חמישית אם שתיהן ינצחו.

הפועל ירושלים: ניצחון על קרית גת בחוץ יבטיח לה ביתיות, דרך המקום השלישי או הרביעי.


הקרב על הפלייאוף: במחזור הבא מכבי חיפה מארחת את הפועל תל אביב, בעוד גלבוע/גליל מארחת את חולון.

* אם מכבי חיפה תנצח, היא בפלייאוף, אולי אפילו מהמקום השביעי, אם ראשון לציון תפסיד את שני משחקיה.

* אם חיפה תפסיד להפועל תל אביב וגלבוע/גליל תנצח, גלבוע/גליל בפלייאוף מהמקום השמיני.

* אם חיפה תפסיד להפועל תל אביב, וגלבוע/גליל תפסיד לחולון, ההפרש במשחק בין הפועל תל אביב למכבי חיפה יקבע. ניצחון של האדומים עד 20 נקודות, וחיפה במקום השמיני, 21 נקודות ומעלה, הפועל תל אביב בפלייאוף.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
ג'ייסון סיגרס גלבוע/גליל. מגד גוזני
סוויפ עונתי על הצהובים. שחקני גלבוע/גליל חוגגים/מגד גוזני

איינארס בגאצקיס מאמן הצהובים אמר: "כנראה שהתחלנו לחגוג מוקדם מדי. זו אחריותי, לא אמרתי מספיק טוב מה גליל יעשו במהלך האחרון ולא היינו מוכנים. זה עליי. ההגנה שלנו טובה בהרכבים מסוימים, לא בכל הרכב. זו סוגיה כואבת, אנחנו לא אמורים לספוג 90 נקודות במשחק. וכדורסל מתחיל קודם כל מהגנה. ניסינו להשתמש בגאודלוק בדקות המסוימות בהן הוא יכול לשחק. אנדרו עשה עבודה גדולה עם השלשה, אין לי טענות. הוא החזיר אותנו למשחק, אבל מה שסיגרס עשה... זה, זה פשוט...".

על הפעילות הבלתי פוסקת של שמעון מזרחי וניקולה וויצ'יץ' על הספסל: "אלו אגדות במכבי תל אביב. אני לא רואה אותם במשחק, אני מתרכז במה שקורה על הפרקט ולא במי שעומד מאחוריי ויושב סביבי. אני מתקשר רק עם העוזר שלי. ניקולה יושב על הספסל במשחקים האחרונים כי ניסינו לשנות משהו. אנחנו הולכים על התואר".

ג'ייסון סיגרס התייחס לשלשה המנצחת שלו: "הם נתנו לי צ'אנס, לקחתי אותו. לא היה לי מה לעשות וזרקתי. בסיטואציות כאלה, אני אוהב את הלחץ. אני אוהב את זה. מכבי תל אביב קבוצה גדולה, ולנצח אותה שלוש פעמים זה מדהים מבחינתנו".

אריאל בית הלחמי: "כל השנה, לפחות 80 אחוז מהמשחקים שלנו היו צמודים. ידענו שבכל משחק אנחנו יכולים לבוא ולעקוץ. אף קבוצה לא מצליחה לשבור אותנו, וזה הכוח שלנו. בסיום, יש לנו שחקן ווינר שמנצח משחקים. אנחנו לא מסתכלים על הפלייאוף אלא על חולון. מה שיהיה, יהיה. הדברים לא תלויים בי אז אין לי מה לעשות. אנחנו צריכים שחיפה תפסיד. נבוא למשחק הזה טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully