וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתן נאור לא רוצה לפרוש: "חשוב לי להצליח שנה אחת, רוצה להמשיך"

12.5.2017 / 7:14

קפטן הפועל תל אביב מחזיק בחוזה לעונה נוספת עם אופציית יציאה של המועדון, ושולח מסר: "מקווה שזה לא המשחק האחרון שלי כאן". לאדומים סיכוי נמוך להשתחל לפלייאוף, הקהל חיבק את אדריאן בנקס

one

אחרי שישה הפסדים רצופים חזרה אמש (חמישי) הפועל תל אביב למסלול הניצחונות, כשגברה 86:91 על מכבי אשדוד/באר טוביה. הקבוצה של רועי חגאי נהנתה ממשחק נהדר של מארק ליונס שצלף 30 נקודות והוסיף 9 אסיסטים, ומיכולת טובה גם של תומר גינת שקלע 12 נקודות והוסיף 5 ריבאונדים. בזכות הניצחון שמרו האדומים על סיכוי להעפיל במחזור הסיום אל רבע גמר הפלייאוף - הם יצטרכו לנצח את מכבי חיפה ברוממה ב-21 הפרש ומעלה, ולקוות שגלבוע/גליל תפסיד להפועל חולון בביתה. בכל תסריט אחר, יסיימו האדומים את העונה ביום שני.

אחד הסיפורים הגדולים סביב המשחק היה שיתופו של אדריאן בנקס, שכזכור במשחק הקודם נגד הפועל ירושלים סירב להכנס אל הפרקט, ונשלח לאוטובוס הקבוצה. בנקס, שיעמוד היום לוועדת משמעת של המועדון, התנצל, ובהחלטה משותפת של המאמן חגאי וההנהלה קיבל הזדמנות נגד אשדוד ורשם משחק טוב. ב-20 דקות בנקס קלע 11 נקודות ומסר 3 אסיסטים, כשהוא מודה לקהל שחיבק אותו.

שחקן הפועל תל אביב אדריאן בנקס. ברני ארדוב
חזר פתאום. בנקס/ברני ארדוב

סיפור משמעותי נוסף סביב המשחק היה הופעתו של מתן נאור. הקפטן האדום בן ה-36, קיבל 24 דקות מחגאי, קלע נקודה אחת, והוסיף 4 ריבאונדים ו-2 חסימות, במה שעשוי להיות משחקו האחרון בדרייב אין. לנאור יש חוזה גם לעונה הבאה במדים האדומים, אך עם אופציית יציאה של קבוצתו, כשלא ברור מה יוחלט לגביו, "יש לי חוזה לשנה הבאה, אני רוצה להמשיך, אני נהנה פה למרות כל העונה האחרונה שעברנו", אמר נאור לאחר המשחק, "הגעתי להפועל כי ראיתי פוטנציאל ואני עדיין רואה אותו. מאוד חשוב לי, לתחושה שאני רוצה להגשים אותה, וחשוב לי לעשות את הצעד עם הפועל, ולהצליח שנה אחת, לעשות יותר ממה שאנחנו שווים. זה כמעט קרה כמה פעמים בצורה של תוצאה סופית. הפועל יכולה לעשות יותר. הכל יכול להיות, אבל אני מקווה שזה לא המשחק האחרון שלי כאן".

נאור העביר ביקורת חריפה על מה שקרה במועדון אחרי הפסד הקבוצה בשבוע שעבר לגלבוע/גליל, ולא חזר בו אחרי הניצחון אמש, "לא חושב שניצחון כזה או אחר משנה משהו בעונה הזאת, הבהרתי את זה גם פעם קודמת, קשה לי להיות שמח. זה בכלל לא מעניין, אולי אני קצת שונה בגישה ובתפיסה שלי, אני מסתכל על דרך, גם כשיש תוצאות מסוימות, ואם נעלה לפלייאוף אז מה? הדרך הרבה יותר משמעותית, והדרך שלנו היא לא של הפועל תל אביב, אז אני לא יכול להיות שמח מנצחון כזה או אחר".

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
  • עוד באותו נושא:
  • מתן נאור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully