וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אם הוא נשאר, אני עוזב": בלגן גדול בברצלונה סביב ניימאר

אחרי שעוזר המאמן חואן קרלוס אונסואה, המסומן כמחליפו של לואיס אנריקה, נזף בשחקן: "אם תמשיך ככה, תגמור כמו רונאלדיניו", הברזילאי הודיע שהוא לא מוכן להמשיך לעבוד איתו. וגם: למה מסי "משתגע"?

one

בלגן גדול בברצלונה. הדאבליסטית הספרדית, שעדיין מקווה לשמור העונה על שני התארים שלה, מתקשה להתרכז ברגעי ההכרעה של העונה שכן החיפושים אחר מאמן חדש שיחליף את לואיס אנריקה לא ממש מתקדמים וגם המחליף האפשרי מתוך המועדון נמצא בבעיה רצינית.

לפני שמונה ימים, במהלך אימון שגרתי, נקלע כוכב הקבוצה ניימאר לעימות עם עוזר המאמן חואן קרלוס אונסואה, מי שמסומן כבר זמן רב כאחד המועמדים הבכירים לעמוד על הקווים בעונה הבאה. במהלך אותו עימות, כך על פי הדיווחים, אונסואה צעק על ניימאר: "אתה חייב להתמקד יותר במקצוע שלך. כל הבילויים האלה מחוץ למגרש ייגרמו לך לגמור כמו רונאלדיניו".

ניימאר מאוד נפגע מהדברים הללו והיום (שישי), דיווחו כל עיתוני ספרד כי הברזילאי הודיע חד וחלק לראשי הקבוצה: "אם אונסואה ממשיך בעונה הבאה, אני עוזב".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ככה נראה העימות באימון. אונסואה וניימאר/מערכת וואלה!, צילום מסך

כלפי חוץ מסי ורונאלדו מפגינים פרגון וכבוד הדדי, אבל מי יודע איך זה נראה בחדרי חדרים? לפחות על פי הדיווח הבא, היחסים בין שני כוכבי העל של הכדורגל העולמי רחוקים מלהיות אידיליים, ורוב הזמן הם באים לידי ביטוי בתחרותיות עצומה. על פי דיווחים בכלי תקשורת שונים בברצלונה, לאו מסי "משתגע" מכך שרונאלדו הוא הפייבוריט לזכות גם השנה בכדור הזהב, ומאשים בכך את הנהלת ברצלונה. על פי הדיווחים, מסי אף השמיע את דעתו בפני בכירי ברצלונה ואמר להם שהוא "זועם" על המצב שנוצר, בו רונאלדו מגיע להישגים קבוצתיים מרשימים יותר העונה.

כפי הנטען, מסי כעס כשהתגנבה לאוזנו השמועה שרונאלדו נחשב לפייבוריט לזכייה בכדור הזהב גם בקרב המצביעים שיכריעו זאת בפיפ"א. כמו כן, הוא "כעוס" משום שהתקשורת מגויסת לטובת רונאלדו, לטענת הדיווח, כשהטריגר הוא מאמר דעה שפורסם במגזין הנחשב "פראנס פוטבול", שכותרתו היא "מי יכול לגבור על רונאלדו?", ובו מונים את הסיבות לזכייה של הפורטוגלי בכדור הזהב. מסי זכה בפרס חמש פעמים במהלך הקריירה - הכי הרבה אי פעם - אבל אם רונאלדו יזכה פעם נוספת, הוא ישתווה אליו.

במקביל, במדריד עדיין חוגגים את ההעפלה של ריאל לגמר האלופות. רונאלדו התראיין אמש ואמר בהתייחס למצ' אפ יובנטוס בגמר כי "הסיכויים הם 50-50, לדעתי. יש לנו קבוצה נהדרת, אבל יובנטוס יריבה מאורגנת ואיכותית שתמיד צריך להפעיל את הראש כדי לפצח את הנוסחה איך לנצח אותה".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
ליאונל מסי שחקן ברצלונה (שמאל) מול כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד. רויטרס
תחרות וקנאה מתחת לפני השטח. רונאלדו ומסי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully