וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ללא לאונרד: סן אנטוניו הביסה 75:114 את יוסטון ועלתה לגמר המערב

הספרס הסתדרו היטב גם ללא כוכבם הגדול, הורידו את הרוקטס לשיא נקודות שלילי וגרמו להארדן (10 נקודות) לסיים עונה מופלאה בטעם רע. אולדריג' הצטיין עם 34 ו-12 ריבאונדים, היריבה הבאה: גולדן סטייט

שחקני סן אנטוניו ספרס למרכוס אולדריג', דני גרין, חוגגים. GettyImages
התעלו בדיוק ברגע הנכון. אולדריג' וגרין/GettyImages

לאורך כל העונה נראה היה שהספרס יקומו וייפלו על קוואי לאונרד, אולם בשני המשחקים האחרונים של חצי גמר המערב מול יוסטון, ובעיקר הלילה (בין חמישי לשישי) הוכח שוב כי המכונה המשומנת של גרג פופוביץ' רחוקה מלהיות תלויה בשחקן בודד. אחרי שניצחו את ההארכה של משחק 5 ללא הכוכב הגדול, הספרס עשו זאת שוב, הפעם לאורך משחק שלם, בו הפגינו דומיננטיות אדירה וסיימו בניצחון 75:114. כעת מצפה להם האתגר הגדול באמת: לנסות ולדגדג את גולדן סטייט האימתנית, אותה הביסה פעם אחת העונה במחזור הפתיחה, אולם מאז נכנעה לא ללא תנאי במפגשים האחרים. הסדרה תחל ביום ראשון, וצפויה להיות לא פחות ממרתקת.

שחקני יוסטון רוקטס, ג'יימס הארדן, טרבור אריזה, מאוכזבים. GettyImages
סיום עגום לעונה גדולה. הארדן ואריזה מאוכזבים/GettyImages

סוד ההצלחה של הספרס שוב היה ההגנה: דני גרין ויתר הגארדים של הספרס חנקו את ג'יימס הארדן, גרמו לו לסיים עונה מופלאה עם תצוגה עגומה, והורידו את הרוקטס ל-75 נקודות בלבד, שיא שלילי עונתי שלהם (הקודם היה 92). באחוזים זה היתרגם ל-24.3 בלבד לשתי נקודות (!), האחוז הכי הנמוך של קבוצה כלשהי ב-NBA העונה. בהתקפה, היה זה למרכוס אולדריג' שהשתלט על העניינים. אחרי עונה בינונית יחסית ופלייאוף שקט, הפאוור פורוורד התעלה בגדול וסיים עם 34 נקודות (שיא עונתי), 12 ריבאונדים ומפגן מנהיגות מרשים. גם שחקני הספסל של פופוביץ' שוב הראו עד כמה הם מוכנים למשימה. ג'ונתן סימונס הוקפץ לחמישייה וסיים עם 18 נקודות משלו, דז'ונטה מארי עלה ממעמקי הרוטציה וסיים עם 11 נקודות, 10 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, וגם פאטי מילס היה טוב עם 14 ו-7 אסיסטים. יחד, הם עזרו לספרס לפתוח את המשחק בצורה קטלנית למדי ולעלות ליתרון דו ספרתי במהלך הרבע הראשון, שרק הלך ותפח ברבע השני, שהסתיים בפלוס 18 לספרס ולא השאיר באמת דרך חזרה ליוסטון, בטח לא ביום התקפי שכזה.

ג'יימס הארדן ירצה לשכוח את המשחק הזה מהר מאוד. אחרי עונה מופלאה שהפכה אותו לאחד המועמדים הטבעיים ל-MVP, האיש והזקן הגיע לא טוב לרגע האמת של העונה. את המחצית הראשונה, בה הספרס ברחו, הוא סיים עם יותר איבודים (5) מניסיונות מהשדה (2), ובסך הכל רשם 10 נקודות בלבד (2 מ-11 מהשדה) ו-7 אסיסטים. טרבור אריזה (20 ו-5 ריבאונדים) וקלינט קאפלה (15 ו-12) עוד ניסו להשיב מלחמה, אבל הרוקטס נשברו מהר מאוד, ועכשיו הם צריכים להסיק מסקנות לקראת העונה הבאה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

הלוח של מייק ד'אנטוני אומר הכל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully