וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרסלינו גרסיה טוראל מונה למאמנה החדש של ולנסיה

המאמן בן ה-51, שלא עבד מאז נפרד מוויאריאל בתחילת העונה הנוכחית, חתם לשנתיים ויוצג כמאמן העטלפים בתום העונה. יהיה המאמן העשירי של הקבוצה מאז עזיבתו של אונאי אמרי ב-2012

מרסלינו מאמן ויאריאל עם מריו גספר. GettyImages
יעשה בוולנסיה את מה שעשה בוויאריאל? מרסלינו/GettyImages

מרסלינו גרסיה טוראל מונה היום (חמישי) למאמנה החדש של ולנסיה. המאמן בן ה-51, שלא עבד מאז פוטר בתחילת העונה הנוכחית מוויאריאל, חתם רשמית על חוזה לשתי העונות הבאות ויוצג אחרי מחזור הסיום. לוולנסיה המדורגת 13 נותרו עוד להתארח אצל אספניול ולארח את ויאריאל, לפני שתחתום את עונת 2016/17 המאכזבת.

את ויאריאל הוביל מרסלינו מהליגה השנייה לשלוש עונות רצופות בטופ 6 של הליגה הספרדית הבכירה, וגם לחצי גמר הליגה האירופית בעונה שעברה. בתחילת העונה הזו, כאמור, פוטר בעקבות חילוקי דעות עם ראשי המועדון ולא יכול היה לעבוד בשתי הליגות הראשונות בספרד, שכן חוקי הליגה אוסרים זאת.

בהודעה הרשמית של ולנסיה נכתב: "הגענו לסיכום עם מרסלינו גרסיה טוראל על כך שיאמן את הקבוצה לפחות שתי העונות הקרובות, אך עד להצגתו הרשמית, לא נמסור הצהרה פומבית בנושא". אגב, אם מרסלינו אכן יחזיק שנתיים בתפקיד, הוא יהיה המאמן עם הכי הרבה זמן בתפקיד מאז אונאי אמרי, שעזב ב-2012 אחרי ארבע עונות וראה לא פחות מ-10 מאמנים מנסים את מזלם אחריו ונפרדים תוך זמן קצר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully