וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: קרית גת הדהימה באילת, הפועל ת"א שמרה על סיכוי לפלייאוף

היורדת עצרה למוליכה את רצף תשעת הניצחונות עם 81:90, ליונס (30 נק' ו-9 אס') קטע עבור האדומים רצף של שישה הפסדים עם 86:91 על אשדוד. הרצליה גברה בסגל חסר 87:99 על נהריה

one

בווידאו: תקציר ניצחונה המפתיע של קרית גת באילת

שחקן הפועל אילת אפיק ניסים. אדריאן הרבשטיין
עוד לא הבטיחו באילת את המקום הראשון. אפיק ניסים/אדריאן הרבשטיין

משחקי המחזור ה-32 בליגת העל יצאו היום (חמישי) לדרך עם הפתעה גדולה: מכבי קרית גת האחרונה גברה על הפועל אילת הראשונה 81:90. במשחקים הנוספים בני הרצליה ניצחה 87:99 את עירוני נהריה והפועל תל אביב שמרה על סיכוי לפלייאוף עם 86:91 על מכבי אשדוד/באר טוביה, לפני הקרב על הכרטיס השמיני לרבע הגמר, בחוץ מול מכבי חיפה במחזור הסיום.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
רג'ילנד באקנר שחקן הפועל אילת (שמאל) מול אלכס צ'וברביץ' שחקן הפועל חולון. מגד גוזני
למרות משחק טוב שלו, קבוצתו לא הצליחה לנצח. רג'י באקנר/מגד גוזני

הפועל אילת - מכבי קרית גת 90:81

הפועל אילת הגיעה לאחר תשעה ניצחונות רצופים ורק הייתה צריכה לנצח בביתה את הקבוצה עם המאזן הגרוע בליגה, מכבי קרית גת, כדי להבטיח את המקום הראשון בתום העונה הסדירה. אך דווקא הקבוצה שכבר ירדה ליגה נתנה תצוגת כדורסל מרשימה בהנהגתם של סלבי וקרטר והשיגה תוצאה סנסציונית.

ברבע הראשון המארחים כבר עלו ליתרון מבטיח, אך האורחים קיזזו את ההפרש וסיימו את הרבע בפיגור 19:23. ברבע השני קרית גת הראתה שהיא לא הגיעה בכדי לשמש תפאורה. ג'וש סלבי קלע שלשה כדי לקבוע שוויון 31, ומשם האורחים הציגו כדורסל נפלא וניצחו את הרבע 13:28, מה שקבע תוצאת מחצית מפתיעה - 36:47 לזכות קרית גת. אילת עלתה למחצית השנייה במטרה לקזז את ההפרש לחד ספרתי והצליחה, לאחר שרפי מנקו הוריד את ההפרש ל-8 נקודות, אך קרית גת הציגה משחק מצוין ולא נתנה למקומיים להתקרב יותר מכך והחזירה את ההפרש לדו ספרתי. אפיק ניסים הצליח לסיים את הרבע עם סל שהוריד את ההפרש לחד ספרתי עם הכניסה לרבע הרביעי, 59:68 לקרית גת בסיום הרבע השלישי. המקומיים ידעו שלא תהיה להם הזמנות נוספת לחזור למשחק והורידו את ההפרש למינוס שש נקודות. רג'י באקנר, שהצטיין בניצחון האחרון מול מכבי חיפה, שוב היה שם ברגעי ההכרעה וקרית גת מצאה עצמה מוליכה בארבע נקודות בלבד. באותו הרגע, האורחים החליטו שאת המשחק הזה הם לא מפסידים והראו משחק לוחם וחסר פשרות, שמסדר להם ניצחון גדול - 81:90 לקרית גת.

קלעו להפועל אילת: לנדון מילבורן 15, אפיק ניסים 14, רג'ינלד באקנר 13, פרייאיה הנרי (6 ריבאונדים, 7 אסיסטים) ורפי מנקו 10 כ"א, וויל דניאל ורוברט רות'בארט 6 כ"א, אלון ספיר 5, חנן קולמן (8 אסיסטים) 2, נאור שרון שותף ולא קלע.

קלעו למכבי קרית גת: ג'וש סלבי (8 אסיסטים) 22, ג'סטין קרטק (7 ריבאונדים) 20, ברנדון באומן 17, אלכס רוזנברג 13, אור בולומון (6 ריבאונדים) 12, אייל שולמן 6, גיא דותן, נעם לייש ונטע סגל שותפו ולא קלעו.

מיקי גורקה מאמן בני הרצליה. קובי אליהו
הזרים שלו כיפו על הסגל הקצר. מיקי גורקה/קובי אליהו

בני הרצליה - עירוני נהריה 87:99

צפו בתקציר

בבני הרצליה חששו השבוע מהעובדה שלא יהיו מספיק שחקנים ישראלים בכדי שהם יוכלו לנצח, אז חששו. בפועל, הם קיבלו את הזרים שלהם במשחק נפלא וגם את יריב עמירם עם שיא קריירה של 14 נקודות בדרך לניצחון ביתי על עירוני נהריה.

הרצליה פתחה טוב ועלתה ליתרון 2:10, אך האורחים הגיבו עם ריצת 2:10 משלהם בכדי לאזן את התוצאה. הקבוצה הביתית הצליחה להיראות טוב יותר ולסיים את הרבע הראשון ביתרון 18:24. המשחק הצמוד המשיך ברבע השני. דרל וויליאמס הוביל את הרצליה, סקוטי הופסון הצטיין מנגד, אבל דווקא שלשה של אסנטי נתנה לנהריה יתרון שעליו קבוצתו שמרה כמעט עד סוף הרבע, אך ג'ף אדריאן הצליח להוריד את המארחים ליתרון במחצית, 45:46 לזכות הרצליה בהפסקה. המשחק המשיך להיות צמוד ברבע השלישי. סקוטי הופסון הוביל את נהריה, וויליאמס ואדריאן ניסו לחפות על הרוטציה השנייה בצד של הרצליה, אבל דווקא די ג'יי שארפ להט עם ארבע שלשות. בסימו של הרבע 65:74 להרצליה. המארחים המשיכו לשמור על היתרון ברבע הרביעי, בדרך לניצחון 87:99.

קלעו לבני הרצליה: ג'ף אדריאן (9 ריבאונדים, 6 איבודים) 21, דרל וויליאמס (9 ריבאונדים) 20, יריב עמירם (7 ריבאונדים) וברנדון טריש 14 כ"א, די ג'יי שארפ וטוריאן גרין (10 אסיסטים) 13 כ"א, חליל קאנסביץ' 4, רותם זיו שותף ולא קלע.

קלעו לעירוני נהריה: סקוטי הופסון (5 אסיסטים) 28, סטו דגלאס 17, יהונתן שולדבראנד (6 ריבאונדים) 11, איגור נסטרנקו ודרווין קיצ'ן (8 ריבאונדים, 6 אסיסטים) 10 כ"א, טיירון נאש 6, ערן אסנטי 3, ניב ברקוביץ' 2, רועי נברו, תומר בר אבן ותומר כהן שותפו ולא קלעו.

מארק ליונס הפועל תל אביב. נועם מושקוביץ
הוביל את קבוצתו עם משחק גדול. מארק ליונס/נועם מושקוביץ

הפועל תל אביב - מכבי אשדוד/באר טוביה 86:91

הפועל תל אביב רצתה לשמור על סיכוי, אפילו אם קלוש, להיגע לרבע גמר הפלייאוף, והיא הצליחה עם ניצחון 86:91 ולקטוע רצף של שישה הפסדים. במחזור הבא, הפועל תל אביב תתארח אצל מכבי חיפה בקרב ישיר על המקום ברבע גמר הפלייאוף.

רבע ראשון חלש של הפועל תל אביב. בצד השני, צ'ייס סיימון הוביל את קבוצתו לפתיחה נפלאה עם 14 נקודות אישיות, אשדוד מוליכה לאחר הרבע הראשון 21:26. המארחים יצאו טוב יותר לרבע השני, וחמש דקות וחצי להפסקה הצליחו להפוך את התוצאה ועלו ליתרון 33:34. המשחק המשיך להיות צמוד ובסופה של המחצית הפועל תל אביב הוליכה 46:50. במחצית השנייה המשחק בדרייב אין המשיך להיות צמוד. שלשה של צ'ייס סיימון החזירה את היתרון לאשדוד, והנדנדה המשיכה. מארק ליונס הנפלא הוביל את האדומים, אך האורחים סיימו את הרבע עם יתרון 64:67. המשחק המשיך להיות צמוד גם ברבע הרביעי, ונמרוד טישמן קיזז את ההפרש ל-2 נקודות בלבד. ליונס לקח את המשחק על עצמו, קלע סל חשוב והבטיח לקבוצתו ניצחון. 86:91 להפועל תל אביב בסיום.

קלעו להפועל תל אביב: מארק ליונס (9 אסיסטים) 30, תומר גינת 12, ברנדן דוסון (9 ריבאונדים) ואדריאן בנקס 11 כ"א, אלאנדו טאקר 9, תמיר בלאט (7 אסיסטים) 8, לרון דנדי 4, צוף בן משה 3, רם אליאספור 2, מתן נאור 1.

קלעו למכבי אשדוד: צ'ייס סיימון (7 ריבאונדים) 25, ג'ייק כהן (8 ריבאונדים) 16, מריו ליטל 15, ג'ק קרמיירל (7 ריבאונדים) 14, יפתח זיו 8, נמרוד טישמן ובן אלטיט 4 כ"א, קווין דילארד שותף ולא קלע.

צפו בתקציר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully