וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכס אוקסלייד צ'מברליין נפצע שוב, עלול להחמיץ את גמר הגביע

קשרה של ארסנל רושם פציעה חמישית בארבע שנים ולא ברור האם יוכל לעמוד לרשותו של ארסן ונגר בוומבלי מול צ'לסי. על פי התקשורת הבריטית, התותחנים היו אמורים להציע לשחקן חוזה חדש

שחקן ארסנל, אלכס אוקסלייד צ'מברליין. AP
היסטוריה של פציעות. אלכס אוקסלייד צ'מברליין/AP

שחקנה של ארסנל, אלכס אוקסלייד צ'מברליין, ממשיך להיפצע. אתמול (רביעי) הוא נאלץ לעזוב את המגרש כבר בדקה ה-36 בניצחון קבוצתו 0:2 בסנט מארי על סאות'המפטון. הוא נפצע בשריר הירך האחורי וכרגע לא ברור לכמה זמן ייעדר, והוא בספק גדול למשחק גמר הגביע האנגלי נגד צ'לסי שייערך בוומבלי ב-27 במאי.

האנגלי בן ה-23 נפצע כבר חמש פעמיים באופן רציני בארבע העונות האחרונות, ומאז שנת 2014 החמיץ 27 משחקים בגלל פציעות. "אוקס" הפך מתוסכל לאחרונה בשל חוסר זמן המשחק שהוא מקבל ממאמנו, ארסן ונגר, אך נראה שמסתמנת לו בעיית פציעות רצינית. גם אם סיים את העונה, אוקסלייד צ'מברליין הגיע העונה ל-39 הופעות בכל המסגרות במדי התותחנים, שיא אישי, ממנו אולי יוכל לשאוב אופטימיות למרות הפציעה.

ב-2015 הוא התבטא ואמר שסדרת הפציעות שפוקודת אותו הן זכר ו"תגובת שרשרת" לפציעת הברך שחווה בשנת 2013, אך הוא הוסיף ואמר שהוא מקווה שאין קשר בין המקרים. השחקן מחזיק בחוזה עד 2018, והפציעה מגיעה עבורו בתזמון גרוע, שכן צצו לאחרונה דיווחים בתקשורת הבריטית על רצון של ארסנל להציע לו חוזה חדש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully